‌رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران به همراه شهردار منطقه ۱۸ در مسجد صاحب الزمان(عج) حاضر و با شهروندان و نمازگزاران به گفت‌وگو و تبادل نظر پرداختند.

قاسمی

‌به گزارش همشهری آنلاین، در این دیدار صمیمانه «داوود گودرزی» رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران گفت: «با همه توان، امکانات و ظرفیت‌ها پای کار هستیم تا مسائل را یک به یک حل کنیم؛ شما مردم عزیز نیز با دغدغه و انگیزه در مسیر رشد و تعالی شهر به ما کمک کنید و نسبت به امور شهری بی‌تفاوت نباشید.»

‌وی افزود: «برای اینکه حرف و وعده‌ای که داده‌ایم در شعار باقی نماند و عملیاتی شود چند کار را شروع کردیم؛ در مرحله اول سامانه من شهردارم راه‌اندازی شد تا مردم هر محله اولویت‌های شهری محله خود را مشخص کنند. توسعه سامانه ۱۳۷ هم یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته در راستای اجرای پروژه‌های محله‌ای بود.»

 ‌رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران  ادامه داد :«امسال اولویت مردم، موضوعات حمل‌ونقل شامل ترافیک، آلودگی هوا، مترو، اتوبوس، تاکسی و... بود که بخش اعظمی از بودجه به این حوزه اختصاص یافت. یکی دیگر از برنامه‌های شهرداری تهران، ایجاد عدالت شهری و رسیدگی بیشتر به جنوب شهر است. در این‌ خصوص بخش عمده‌ای از تمرکز، تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌ریزی‌ها برای انجام طرح‌ها و برنامه‌ها به مناطق جنوبی پایتخت تعلق گرفته است.»

همچنین «محمد جواد خسروی» شهردار منطقه۱۸ درجمع نمازگزاران مسجد حضرت صاحب‌الزمان(عج) و مدیران شهری به بیان طرح‌ها و برنامه‌های شهرداری در جهت امیدآفرینی در شهر و محله و رفع دغدغه‌های مردم پرداخت و شهروندان نیز مشکلات، دغدغه‌ها، دیدگاه و نظر خود را با مدیران شهری مطرح کردند.

کد خبر 760194

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha