بازار سرمایه در حالی آخرین روز کاری خود در هفته جاری را به پایان برد که شاخص کل بورس توانست روند صعودی خود را حفظ کرده و بیش از ۱۹ هزار واحد افزایش یابد.

بورس

به گزارش همشهری آنلاین، شاخص کل بورس امروز با ۱۹ هزار و ۹۶۹  واحد افزایش تا رقم دو میلیون و ۳۲۱ هزار واحد صعود کرد. شاخص کل با معیار هم وزن نیز با ۱۲ هزار و ۷۴۶ واحد افزایش در رقم ۷۶۵ هزار و ۱۸۷ واحد ایستاد. در این بازار ۷۵۴ هزار معامله به ارزش ۹۶ هزار و ۳۳۲ میلیارد ریال انجام شد.

طی معاملات امروز ۷۵۴ هزار معامله به ارزش ۹۶ هزار و ۴۲۵ میلیارد ریال انجام شد. ۷۸ درصد نمادهای بورسی مثبت بودند که از میان آن‌ها توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه، بانک ملت و پالایش نفت بندرعباس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

ورود فرابورس به کانال ۲۹ هزار واحد

شاخص کل فرابورس نیز امروز با صعودی ۳۹۲ واحدی وارد کانال ۲۹ هزار واحد شد و رقم ۲۹ هزار و ۸۲ واحد را ثبت کرد. در این بازار ۳۷۱ هزار معامله به ارزش ۳۱۸ هزار و ۲۱۳ میلیارد ریال انجام شد. از میان ۲۵۳ نماد مثبت فرابورسی، پتروشیمی تندگویان، گروه انتخاب الکترونیک آرمان و بیمه پاسارگاد نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

کد خبر 761032
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بورس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سوت زن IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    0 0
    سلام وقت بخیر. مدتی است که صاحبان کارخانجات آرد ،خوراکدام و طیور در سراسر کشور،پوسته برنج آسیاب شده را،بنام سبوس برنج دوکوب که دقیقا شبیه سبوس گندم است و تفاوت قیمتی حدود پنج هزارتومنی در هرکیلو دارد، را بجای سبوس گندم اصلی،بخورد دامداران و مرغداران میدهند. بارها این گزارشم رو از طریق جهاد و دامپزشکی و‌......سایتها اطلاع رسانی نمودم متاسفانه تا به حال نتونستم جوابی دریافت نمایم. مطمئنم از طریق سایت وزین شما،پاسخ دندان شکنی دریافت خواهم نمود. باسپاس از شما،سوت زن در فساد هستم،البته با سوت شکسته.