شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۵
۶ نفر

«شهروز سخنوری» معروف به الکس، سرشبکه قاچاق زنان و دختران ایرانی به برخی کشورهای منطقه، صبح امروز به دار مجازات آویخته شد.

قوه قضاییه

به گزارش همشهری آنلاین، مرکز رسانه قوه قضاییه - ۱۸ آبان ماه ۱۳۹۸ بود که گزارشی به دادسرای جرایم امنیت اخلاقی ارسال و در آن عنوان شد در بررسی‌های اطلاعاتی محرز شده فردی به هویت «سارا جرف دریس‌زاده» با در اختیار داشتن تعدادی از زنان و دختران در کشور امارات مبادرت به تشکیل یک شبکه فساد کرده که با بررسی‌های صورت گرفته محرز شده نامبرده یک شاخه از شبکه بین المللی قاچاق زنان و دختران شهروز سخنوری معروف به الکس است که به عنوان مدیر ارشد این شبکه تحت نظر و هدایت الکس در دوبی فعالیت می‌کند. 

با دستگیری سارا جرف دریس زاده، شبکه گسترده‌ای که زنان و دختران روسپی را از شهرهای مختلف کشور سازمان‌دهی و مبادرت به قاچاق آن‌ها به چندین کشور منطقه می‌کرد زیر نظر گرفته شده و ضربه تاثیرگذاری به شبکه وارد شد .

در اقدام صورت گرفته تعدادی از زنان و دختران فعال در این شبکه شناسایی و تحویل مقام قضایی شدند.

شناسایی و تشکیل پرونده برای سران شبکه فساد و فحشا

پس از تشکیل پرونده در دادسرای جرایم امنیت اخلاقی دستور شناسایی و دستگیری سران این شبکه فساد و فحشا صادر شد. پلیس پس از شناسایی یکی از مرتبطان این پرونده که در مدرسه‌ای در مالزی شاغل بود و مبادرت به صدور معرفی نامه تحصیلی جعلی برای دختران تن فروش و روسپی می‌کرد، به سرنخ‌های بسیار مهمی رسید.

با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده توسط ضابطان سرانجام نام ۴ نفر از جمله شهروز سخنوری معروف به الکس به اینترپل برای بازداشت و استرداد به ایران اعلام شد. 

دستگیری متهمان و تفهیم اتهام آن‌ها

پس از اعلام جرم علیه متهمان پرونده، افراد مرتبط با شبکه فساد و فحشا دستگیر و تفهیم اتهام از سوی بازپرس صورت گرفت. 

در بخشی از اقاریر متهمان نزد مقام قضایی نحوه عملکرد شبکه و سیستم تشریح می‌شود. 

یکی از متهمان پرونده ملقب به سارینا در رابطه با اقدامات خود و کار کردن برای شبکه الکس می‌گوید: «من در آنجا وظیفه مدیریت افراد را بر عهده داشتم». متهم دیگری ملقب به مایا در تشریح عملکرد باند الکس می‌گوید: «یک روز بعد از اینکه به مالزی رسیدیم از من و دوستم با لباس نامناسب عکس‌هایی تهیه شد و این عکس‌ها با قرار گرفتن در یک آلبوم برای انتخاب افراد قرار گرفت».

این متهم ادامه داد: الکس پاسپورت ما دو نفر را گرفت و بابت هر مرحله فحشا، از ما مبلغ ۱۷ میلیون تومان درآمد داشت. پس از آن بود که الکس من را به دوبی فرستاد و در آنجا هم بابت خدمات فساد و فحشایی که می‌دادم برای الکس درآمد کسب می‌کردم. شبکه در دوبی یک مدیر اصلی (صوفی) داشت که تمامی دخترها زیر نظر او کار می‌کردند و در اصل او زنان و دختران شبکه را در دوبی تحویل می‌گرفت و پول‌های کسب شده از راه ارائه خدمات فساد را به حساب الکس واریز می‌کرد. 

شبکه چگونه برای زنان و دختران ویزای دانشجویی می‌گرفت؟ 

شبکه فساد و فحشا با مدیریت الکس با ثبت یک شرکت صوری، اخذ ویزای دانشجویی دختران و زنان را انجام می‌داد. این شبکه با ارتباط گیری گسترده موفق شده بود کارهای مربوط به اقامت و اخذ ویزا را انجام داده و دختران را به مالزی اعزام کند.

الکس با اقدامات گسترده و خرج پول موفق شده بود یک کارمند ایرانی مشغول به فعالیت در بخش پذیرش سفارتخانه کشور مالزی در تهران را جذب کند و با استفاده از وی کارهای اخذ اقامت و ویزا را در کمترین زمان ممکن انجام دهد.

همچنین شبکه گسترده فساد و فحشای الکس به واسطه ارتباطات خود با برخی از کارکنان فرودگاه مالزی مُهر قلابی بر روی گذرنامه برخی از دختران زده و مبادرت به خروج آن‌ها از مالزی به مقصد کشورهای دیگر می‌کردند. 

این شبکه دارای نفوذ زیادی بوده است به طوری که در عرض ۲۴ ساعت می‌توانست دعوتنامه و ویزای دو ماهه کشور مالزی را اخذ کند. 

گستره شبکه فعالیت الکس در جذب زنان و دختران ایرانی محدود به یک شهر در ایران نبوده و وی از ظرفیت‌های مختلف در شهرهای مختلف استفاده می‌کرده است. 

برای نمونه شهروز سخنوری یک فرد معروف در یکی از شبکه‌های مجازی را با توجه به تعداد بالای دنبال‌کننده‌هایش در سیستم خود جذب کرده بود و از طریق فضای مجازی نیز اقدام به تقویت شبکه فساد و فحشای خود می‌کرد. 

شبکه‌ای با کارکردهای مشخص و تعریف شده 

باند فساد وفحشای الکس در تنظیم روابط و نیروی انسانی خود نیز بسیار دقیق و مطابق نظام طراحی شده فعالیت می‌کرد. 

افراد در این شبکه هر کدام یک عنوان کاری مشخص داشتند و وظایف به خوبی برای آن‌ها تعریف شده بود.

باند سرویس اسکورت الکس چگونه بازسازی شد؟

پس از تشکیل پرونده و فرار شهروز سخنوری از ایران و متعاقبا فرار وی از مالزی به اوکراین الکس دوباره با به کارگیری افراد فعال در داخل کشور شبکه خود را بازسازی و بدنه سرویس اسکورت زنان و دختران به خارج از کشور را بازیابی کرد. 

در بدنه اصلی شناسایی شده از این شبکه گسترده ۱۲ فرد معروف که از سرشبکه‌های موثر در سیستم الکس بودند شناسایی و بازداشت شدند که این افراد وظیفه شناسایی، جذب و اعزام زنان و دختران معلوم الحال به خارج از کشور را برعهده داشتند.

این افراد که در شبکه با عنوان اینجکتور یا تزریق کننده شناخته می‌شدند در ازای معرفی هر زن یا دختر، مبالغ هنگفتی دریافت می‌کردند؛ در یک نمونه یکی از فعال‌ترین تزریق کننده‌های شبکه فردی با اسم مسیح بوده است که حداقل ۳۰ دختر را به شبکه معرفی کرده بود.

باند الکس به قدری فعال و با برنامه ریزی کار می‌کرده است که در زمانی که زنان و دختران معلوم الحال مجبور به بازگشت به کشور برای تمدید ویزای خود بودند، او جای زنان و دختران را با افراد دیگری پر می‌کرده و اجازه نمی‌داده حتی برای یک روز فعالیت‌های مخوف و کثیفش در کشور مقصد متوقف شود.

حمل مواد مخدر به خارج از کشور توسط این باند

در جریان تحقیقات به عمل آمده از افراد موثر در شبکه الکس مشخص می‌شود، او تنها به کارکرد افراد در زمینه فساد و فحشا بسنده نمی‌کرده و از آن‌ها سو استفاده‌های مهم دیگری نیز می‎‌کرده است. 

مطابق اظهارات ثبت شده از سوی صوفی مشخص می‌شود در هنگام اسکورت برخی از دختران به مقصد دوبی باند الکس آن‌ها را مجبور به حمل موادمخدر نیز می‌کرده است و در دوبی موادمخدر ترانزیت شده را تحویل باندهای قاچاقچی دیگر می‌دادند. 

الکس کلکسیونی از جرایم

الکس سال ۱۳۶۲ از ایران خارج شده بود و در کشورهایی مانند هند، امارات، آمریکا، مالزی و اوکراین زندگی می‌کرده و در طول این مدت به ایران هم رفت و آمد داشته است. 

پس از دستگیری و استرداد الکس به ایران در سال ۱۳۹۹، وی در تحقیقات قضایی در پاسخ به این سوال که از چه سالی شبکه فساد را راه اندازی کرده است، می‌‎گوید: «۹ سال پیش از دوبی به ایران آمدم. قبل از ورودم به ایران پنج سال و چند ماه در امارات در زندان بودم که دیپورت شدم و به ایران آمدم. پس از ورود به ایران با دختری به نام سابیا آشنا شدم که او به من پیشنهاد طراحی یک سایت را داد». 

الکس ادامه داد: سایت را برای او راه اندازی کردم و او در سایت عکس و شماره دختران را به منظور تن فروشی بارگذاری می‌کرد. برای بهتر شدن کار، اقدامات گسترده‌ای انجام دادم و آرام آرام با سرشبکه‌های سابیا در دوبی، مالزی، اوکراین و جمهوری آذربایجان آشنا شدم. با آن‌ها در کیش قرار گذاشتم و تمام افراد به کیش آمدند و از آنجا کار حرفه‌ای خود را برای گسترده‌تر کردن فعالیت‌هایم، آغاز کردم.

اخاذی الکس از اعضای شبکه

افراد اصلی فعال درشبکه الکس به منظور فرار از دستگیری احتمالی به صورت مکرر اقدام به تغییر شماره سیم‌کارت و حتی گوشی همراه خود می‌کردند. 

در یک نمونه در بررسی مخاطبان تلفن همراه یکی از اعضای اصلی شبکه الکس ۱۲۳ شماره مختلف برای مدیران کشف شد که این افراد شامل مدیران، روسپی‌ها و مخاطبان خاص الکس در ایران بودند. 

اما بررسی اسناد، مدارک و محتویات گوشی تلفن همراه الکس حجم بیشتری از تصاویر گذرنامه، کارت ملی، شناسنامه، متن‌ها و اصوات و همچنین شماره تلفن زن‌ها و دختران مرتبط با شبکه را نشان می‌دهد.

همچنین بررسی نرم افزارهای نصب شده بر روی تلفن همراه متهم حکایت از آن داشت که وی تعداد بسیار زیادی تصاویر و فیلم‌های مبتذل مربوط به افراد شبکه را در گوشی خود نگهداری می‌کرده و هرگاه که افرادی از شبکه برای وی دردسر درست می‌کردند آن‌ها را تهدید به انتشار تصاویر مبتذل تهیه شده از آن‌‎ها می‌کرده است. 

الکس برای انتقال پول حتی با یک صرافی معتبر که در ایران، امارات و مالزی شعبه داشته همکاری می‌کرده و فردی را به عنوان مرتبط به این صرافی معرفی کرده بوده است. 

الکس چگونه افراد را به سیستم وابسته می‌کرد؟ 

الکس سیاست شبکه را اینطور تدوین کرده بود که پس از جذب روسپی به شبکه و گرفتن ویزا و بلیت هواپیما برای او، از آنجایی که نمی‌خواست شبکه متحمل ضرر شود، توسط مدیران خود پس از ورود دختران و زنان به مقصد، پاسپورت آن‌ها را ضبط می‌کرد و در مدت زمان اعتبار ویزا و حضور زنان در کشور مقصد گذرنامه را در اختیار آن‌ها قرار نمی‌داد. 

همچنین الکس در اقدامی کاملا منفعت طلبانه دستمزدها را با تاخیر و البته در چند مرحله پرداخت می‌کرد تا زنان و دختران مجبور به ادامه همکاری با او باشند.

الکس در یک مورد از همکاریش با دیگر شبکه‌های بین المللی شرایط را به گونه‌ای فراهم آورده بود که پس از مدتی شبکه مورد اشاره بیش از ۲ هزار ۶۰۰ مشتری ثابت جذب کرده و شبکه به ازای هر یک از قربانیان مبلغ ۵۰۰ دلار به حساب الکس واریز می‌کرده است. 

الکس در بازجویی‌های فنی صورت گرفته می‌گوید: «از یک جایی به بعد نیاز به طراحی جدید نداشتم و فقط با زیرساختی که از قبل فراهم کرده بودم به سایت‌هایی با رنکینگ بالا تبلیغات می‌دادم و افراد جدید را جذب شبکه می‌کردم. پس از جذب افراد به سیستم از طریق عکاس‌های حرفه‌ای که استخدام کرده بودم، عکس و فیلم‎های مستهجن از زنان و دختران تهیه کرده و بر روی سایت بارگذاری می‎کردم تا از طریق این عکس و فیلم‌ها بتوانم مشتریان را داخل سایت آورده و در ادامه آن‌‎ها را نسبت به گرفتن خدمات از نفرات شاغل در شبکه متقاعد کنم».

مطابق خوداظهاری صورت گرفته توسط الکس، وی از راه «اسکورت سرویس» درآمد ۷۰ میلیارد تومانی داشته و در جای دیگر نیز درآمد دلاری خود را ۷۳۳ هزار دلار بیان می‌کند.

الکس بلافاصله پول‌های کسب شده از راه اسکورت دختران به کشورهای مقصد را به صرافی می‌سپرد تا این پول‌ها به سرعت در دوبی دریافت و از حساب خارج شوند.

الکس حتی مادر خود را نیز وارد شبکه مخوف و شیطانی کرده بود

«مادر الکس» که در کشور آمریکا زندگی میکرد در سال ۲۰۰۴ به منظور سرمایه گذاری در کشور امارات شرکتی تاسیس و در آنجا به کار خرید و فروش املاک و زمین اقدام می‌کند. پس از آغاز کارهای الکس در شبکه گسترده‌ای که فراهم کرده بوده، او برای سهولت در دریافت پول از مادرش کمک می‌گیرد.

الکس تمام پول‌های حاصل از درآمد شبکه را به شرکت مادرش در دوبی منتقل کرده و کارگزاران الکس در دوبی بلافاصله پول را از حساب شرکت خارج می‌کردند.

یکی از شروط مادر الکس برای در اختیار گذاشتن حساب شرکت و خط قرمز او این بوده است که هیچ پولی با استفاده از پاسپورت قربانیان شبکه نباید به حساب شبکه واریز شود که همین امر نشان می‌دهد الکس و باند تبهکارش برای مخفی سازی فعالیت‌های خود تمام جوانب امر را در نظر گرفته بودند و برای نقل و انتقال پول به حساب شرکت از پاسپورت مدیران امین خود استفاده می‌کردند.

به علت علاقه عجیب الکس به خرید لوازم و البسه برند و همچنین جواهرات گرانقیمت، همیشه مبلغ کمی در حساب بانکی شرکت در دوبی نگهداری می‌شده و بیشتر پول برای خرج سبک زندگی الکس هزینه می‌شده است؛ البته الکس برای اینکه بتواند همواره مادر خود را راضی به استفاده از حساب شرکتش نگه دارد، پولی را ماهانه به حساب مادرش در کشور آمریکا واریز می‌کرده است.

رای دادگاه مبنی بر افساد فی الارض شهروز سخنوری ملقب به الکس

با توجه به محتویات پرونده و مفاد کیفرخواست صادره، اقاریر و اعترافات متهمان در مرحله تحقیقات مقدماتی، دادرسی، استخراج فیلم‌های مستهجن و مبتذل تهیه شده از گوشی تلفن همراه متهم شهروز سخنوری و با توجه به مراتب فوق الذکر، اقاریر و اعترافات صریح نامبرده مبنی بر مبادرت به تاسیس و اداره شبکه وسیع فساد و فحشا در سطح بین المللی که در فضای مجازی فعالیت و دختران ایرانی و خارجی را جذب می‌کرده است؛ دادگاه انقلاب اسلامی تهران پس از رسیدگی پرونده اقدامات نامبردگان که به صورت گسترده انجام شده و موجب اخلال شدید در نظم عمومی کشور شده بود را از مصادیق افساد فی الارض تشخیص داده و رای به اعدام الکس داد.

بررسی پرونده در دیوان عالی کشور

پس از فرجام‌خواهی وکلای متهم شهروز سخنوری معروف به الکس، راجع به اتهام افساد فی الارض، دیوان عالی کشور با توجه به اینکه از ناحیه آن‌ها ایراد و اعتراضی که موثر در نقض دادنامه فرجام خواسته باشد، مطرح نشده است، فرجام خواهی را رد می‌کند.

متهم در جریان تحقیقات و در نزد مقام تحقیق در دادسرا بارها به ارتکاب اعمال مجرمانه خود و تشکیل راه اندازی زیرساخت‌های انجام اعمال خلاف عفت و فحشا در دوبی و کشور مالزی اقرار کرده است و برای جذب دختران ایرانی و ارتکاب فحشا توسط آن‎ها اقدامات متعددی انجام داده و برای معرفی این دختران وجوه مختلفی به دیگر متهمان پرداخت کرده است.

نحوه رفتار وی به طوری بوده که می‌توان آن را مصداق «گسترده» دانست و اقدامات وی نتیجه «اشاعه فساد و فحشا در حد وسیع» را در برداشته است و از محل ارتکاب این اعمال وجوه نامشروع زیادی براساس اقاریر وی و گزارش‌های ماموران نصیب متهم شده است.

از آنجایی که دادنامه صادره در این مورد وفق موازین قانونی صادر شده است، لذا در اجرای قسمت الف ماده ۴۶۹ قانون آیین دادرسی کیفری ضمن رد فرجام‌خواهی، دادنامه فرجام خواسته در این خصوص مورد تایید و ابرام قرار گرفت.

دار مجازات سزای اقدامات تبهکارانه الکس

در پی تایید رای الکس در دیوان عالی کشور، بامداد امروز «شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲»، حکم شهروز سخنوری ملقب به الکس، پس از طی تشریفات قانونی اجرا و وی به دار مجازات آویخته شد.

کد خبر 761397

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 125
  • نظرات در صف انتشار: 158
  • نظرات غیرقابل انتشار: 124
  • هانا IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    خیلی کاری خوبی شده واقعاً
    • منم IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
      این بیشرف حکم فساد فی الارض بش خورده و چقدر زندگی هارو نابود کرده با اون جوونی که بخاطر معیشت اعتراض کرده هردو حکم اعدام. تازه اینو بعد ۵سال اعدام کردن اون بیچاره هارو به یک هفته نکشید
  • حمید IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    به درک واصل شد
  • شهروند مسلمان IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    متاسفانه مسئولین مربوطه خیلی دیر موفق به کشف امثال این باندها میشوندوکشتن یکنفر کافیجنیست بقیه میران آنهاراهم باید کشت
  • IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    نمی دانستیم اینقدر زن تن فروش داریم که به راحتی جذب باند الکس شدند مدیران فرهنگی کلاه خود را به هوا پرت کنند ....
    • IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
      آفرین حالا فهمیدی چرا حجاب خوبه
    • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
      96 25
      خیلی هاشون اولش نمیدونستن برای همچین کاری میروند...
  • IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    مرا دردیست اندر دل که گر گویم زبان سوزد وگر پنهان کنم ترسم، که مغز استخوان سوزد
    • IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
      خبر را با دقت بخوانید. دختران با وعده ی ویزای دانشجویی در دام می‌افتادند ، و چون عکسهای مستهجن از آنها گرفته میشد، با تهدید و از ترس بی آبرویی مجبور به تنفروشی میشدند.
    • IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
      36 4
      افرین بر شما . 👌👌👌
  • US ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    لعنت ابدی نثارش باد
  • IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    الحمدلله
  • ررضا IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    اعدام برای این کثافت کمه
  • حسن IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    زنده و جاوید باد دولت مقتدر و عدالت‌خواه جمهوری اسلامی ایران به رهبری آیت الله خامنه ای.
  • IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    یه همچین رزل پست فطرتی رو باید سوزاند نه اینکه دار زد
    • فاطمه IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
      40 9
      واقعا همینطور
  • انوشیروان IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    الکس اگر دختران را گول میزد و با وعده های دیگری به خارج میبرد و بنوعی ادم رباعی میکرد حتمن این کمترین کیفرش است .اما اگر دختران به سن بلوغ فکری رسیده و با اگاهی خودشان بنا بر دلایل خاص .رفتند ک متن گواه همین موضوع بود پس مشکل الکس نبود .مشکل جای دیگریست‌
    • IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
      71 13
      توصیه می کنم فیلم لاتاری رو ببینید، مستندات هم موجوده خیلیاشون به وعده هایی مثل مدل شدن با درآمد بالا ... از ایران خارج شدند.
    • IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
      دقیقا داری شعار همان اغتشاشگران را می‌دهی که (تن خودمه و هر کاری میخوام باهاش میکنم) تو هیچ مملکتی این شعارهای پوچ پذیرفته شده نیست
    • IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
      نظر منم همینه این زنان ودخترانی که لخت تو خیابونا جولان میدن اینا با پای خودشون رفتن میتونستن انتخاب نکنن واین شهروز کثافت هم باید اعدام میشد تا درس عبرتی باشه برای این جور آدما ...واین نابسامانی هرز بی حجابی بااااید پیگیرش باشن .
    • IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
      28 46
      امثال این انوشیروان رو باید دو روز بدن دست الکس تا بفهمن یه من ماست چقدر کره داره
  • بابک IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    74 26
    این کار خوب بود، اگه از این کارا کنید و خودرو هم به روز تحویل بدین اگر شده قیمت کمی بالا برود ولی حداکثر تا یک ماه تحویل بدین، نگاه عموم مردم (سرمایه اجتماعی) مثبت می شود.
  • هموطن IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    حیف مرگ برای این گور به گور شده
  • IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    46 30
    از شما ممنونم که جزییات را بیان کردید . روشنگری درین موارد به ما مخاطبان در راستای جهاد تبیین کمک می‌کند و دستمان را در مقابل کسانیکه احکام اعدام را وسیله ای برای تضعیف نظام قرار می‌دهند پر میکند.
  • IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    44 38
    فقر
    • IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
      28 12
      آره تو راست میگی فقیر
    • IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
      47 11
      فقر فرهنگی فقر بی کسی فقر ندانم کاری فقر سواد رسانه ای فقر و ولنگاری در فضای مجازی
  • مجید IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    29 10
    واقعا کار خوبی بود اعدامش کردن با این کار فساد کمی کمتر میشه ... ... ... ... ...
  • مجید IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    46 12
    واقعا این آدمها باید اعدام کرد تا فساد کمتر بشه با این که من با این نظام خوب نیستم ولی از این کارشون خوشم امد
  • سورنا IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    47 59
    هر روز بیدار میشیم میبینیم خبر اومده فلانی اعدام شد.انگار روابط خوبی با طالبان دارید
  • IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    64 28
    باید پس از دارزدن جسد کثیفش را همراه با زباله های شهرداری سوزاند تا استخوان هایش خاک زمین مقدس را آلوده نکند
  • امید IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    45 5
    انشالله کسی بهره برداری سیاسی نکنه که میکنن. حالا حساب این فرد و آغاز وعده عذاب الهی
  • محمد رضا IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    50 5
    واقعا اعدام کمش بوده
  • مریم ناطق IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    46 12
    خدا لعنتش کنه دار واسش کم بود چه دخترها وزنهایی که فریب این عوضی رانخورده بودن ای کاش تو تلویزیون هم نشون میدادن این جوانهافریب اینجور آدمها را نمیخوردن به خدا زنهای ساده لوحی هستن که فریب این آشغالها را می خورند وطلاق میگیرن وبچه هاشون. ول می کنن تورا خدا تلوزیون وفضای مجازی پخش کنید
  • IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    48 53
    متاسفانه اثرات شعار زن،زندگی،آزادی خودش را یواش یواش داره نشون میده بی بندبازی جوانان و نوجوانان به اوجش رسیده به خدا زن ها کشورهای غربی با حجاب تر از زنان ما هستند .زن ها و دختران بی حجاب آزادی نمی خواهند هدفشان فقط بی بندباری ... هست.
  • بی نام IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    38 20
    اگر او حقیقتا چنین آدمی بوده نباید اعدام میشد. چرا که اعدام کمترین مجازات برای چنین زباله ای می باشد.
  • بنده خدا IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    66 7
    ... به جهنم رفت
  • عیسی IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    61 15
    تشکروقدردانی ازقوه قضاییه.آب سردی برجگرسوخته دختران ووالدین مظلوم کشورم
  • Faridon.gh4848 IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    75 13
    بعد از سالها چرا الان اقدام شد ؟
  • IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    55 9
    تو قاچاق اعضای بدن هم بودن؟ چون همه جور کار مخوفی میکنن.
  • IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    49 35
    درود بر قوه قضاییه پاکسازی فرا رسیده درود بر شما
  • مهین IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    66 10
    گوربه گورشد همچین آشغال هارو بایدگفت که گوربه گورشد
  • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    61 9
    به درک واصل شد
  • حمید رضا IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    47 31
    جمشید شارمد قاتل شهدای حسینیه ی شیراز رو پس چرا اعدام نمی کنید از واکنش اروپا و آلمان هراسانید یا پشت پرده خبریه؟
    • IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
      21 9
      باید اقدامات قانونی برای اعدام اجرا شود
    • ناشناس IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
      19 7
      شب بخیر،شارمد، وطن فروش که اعدام شده،وبه درک واصل شد.
  • IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    47 6
    واقعا دمتون گرم این کمترین مجازاتشون هست واقعا باید ریششون رو از روی زمین برداشت.خدا قوت
    • تابان IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
      7 8
      مگر اعدام نشد؟؟؟
  • علی IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    46 12
    سزای خیانت وطن فروشی همین است
  • بی نام IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    73 15
    ای کاش این اتفاق برای کسانیکه بودجه و پول مملکت گرفتن پس نمیدن هم اتفاق بیفته سلبریتهایی که خون جان و مال مردم و مملکت می مکند
  • عباس IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    69 11
    ازامروزتادنیا دنیاست وآخرت پابرجاست بایددرجهنم جوابگوی تمام فسادی که روی زمین برپاکرده وسفره گناه وفحشا برای هوسبازان بخاطرچندرغازپول لجن به پاکرده باشه واقعا براش چی مونده حتی تحمل ساعتی آتیش عذاب هیچکس نداره
  • IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    88 11
    اگه با اختلاص گرها و مفاسد داخل کشور با همین دقت و حساسیت برخورد میشد وضعیت مردم اینطور اسفناک نبود .. اینکه فلان خانم تو دبی چکار می‌کنه چ تاثیری توی مشکلات مملکت داره اگه راست میگید اینترپل رو بفرستید دنبال امثال خاوری ...
  • زهرا IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    85 19
    جالب اینجاست شبکه اینترنشنال صبحی زده یک نفردیگر به دست مزدوران اعدام شدیعنی چی توقع دارن یه آدم که دخترامردم میدزدیده راست راست بچرخه تومملکت بهترکه اعدام بشن اینجور کقافطا
  • IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    61 13
    بی شرف کثافت آبروی مملکت را برد دست قوه قضاییه و اطلاعات کشور درد نکنه که این بی صفت را به سزای کارهای کثیفش رساند
    • IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
      10 8
      دشمن با هر عملی گه کمک به اصلاح جامعه کند ومفسدان را از بین ببرند مخالفند اساس شبکه معاند ودشمنی انها با نظام اخلال در نظم وبه یقین مجریان شبکه فساد اجیر ومزدوران انها هستند .لعنت بر بانیان شبکه های شیطانی . همین بس که شبکه های انها روسیاه وحامی داعش هستند .
  • رضا AT ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    36 35
    از برخورد مقتدرانه قوه قضائیه در برخورد با فساد و فحشا قدردانی نی کنم و امیدوارم به همین قاطعیت با جرائم بی حجابی و بدحجابی فردی هم برخورد کنند
  • IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    41 15
    خداقوت بدرک واصل شد
  • IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    28 6
    این کثافت باید زنده زنده سوزانده میشد ،،،،
  • حسن خوانساری IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    26 7
    خدارا شکر ولی اعدام تنها کافی نیست . باید تمام اموال و پول های نجس و کثیف این حیوان وحشی بی غیرت مصادر ه و در رابطه با هزینه کشف مراکز و مکانهای فساد و تخریب و نابودی آنها بکار گرفته شود.
  • IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    22 4
    به درک واصل شد این افراد حرام لقمه حرامزاده وازسگ کمترن گوربگورشده ها
  • ثوری IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    30 11
    خدارو شکر اعدام شد خدا نگهدار سر بازان امام زمان باشه امین این زنان و دختران خانواده نداشتن
  • IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    20 26
    خدا لعنت کند همه بدحجاب‌ها را که تبدیل به روسپیها می‌شوند و باعث ننگ این مملکت شهید داده شدن خدا لعنت کند
  • وطن IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    24 22
    اگر اين کاره بوده حقش بود
  • IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    35 7
    خیلی کار خوبی کردین احسنت بر قوه قضاییه
  • علی IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    35 11
    تا زمانی که فقر و فلاکت و بدبختی در کشور است صدور فحشا نیز ادامه پیدا خواهد کرد اگر میخواهید صادرات فحشا متوقف شود باید اول فقر و فلاکت و بدبختی را ریشه کن کنید
    • Ali IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
      7 7
      هر روز آمار دزدی و خلاف بالا میره. ۱ عده از فشار اقتصادی مجبور میشن اول جون و حیثیت خودشون ب باد بدهند بعد مشکلی برا قربانیان ایجاد کنند
  • سعدی IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    41 8
    این فرد باید در ملا عام وروز روشن اعدام بشه تا درس عبرتی برای ... ....باشه
  • سعید IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    35 9
    دستان مامورین زحمت کش در شناسایی و حتی اعدام این هرزه های جنسی و مالی رو باید بوسید
  • IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    32 4
    خدا لعنتش کند
  • IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    24 3
    خوب شد رحم به ایجور حیوانات نکنید
  • سید عباس سین IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    22 2
    خواهشاً پیگیری بفرمایید که این خاوری که از شیره ی جان ما ارتزاق کرده برگرده و جواب پس بدهد یقیناً کار اختلاس گران و .... هیچ کمی از کار این الکسا ندارن . خاوری . عدالت.
  • د IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    49 6
    باید از تک تک این باند از الکس گوربه گور شده تا آخرین نفر عکسشان را در فضای مجازی پخش کنند تا آبروی همه آنها برود تا دیگر اینها غلطی هم نکنند
  • سید IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    24 5
    خداکندادامه داشته باشدودرابتداکه ریشه دارشونداشدمجازات درنظرگرفته شود
  • مهدی IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    14 4
    اسم شناسنامه اش الکس بود ؟ ثبت احوال مگه می‌زاره؟
  • امیر IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    12 4
    ایکاش خیلی زودتر این ادم کثیف اعدام می کردند چند سال پیش تلویزیون یک مستندی درباره او پخش کرده بود در این مدت طولانی این حیوان هزاران دختر به انحراف کشید
  • حسین IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    15 2
    برای پاکسازی اینجور ادما نحن نقول الحمدلله رب العالمین ان الله خیرالفاتحین
  • IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    13 2
    متشکریم چنان ادامه کسی حتی جرات فکر کردن هم نکند خدا قوت
  • کیان IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    24 16
    به درک واصل شد...حالا هشتگ بزنید نه به اعدام الکس 😂.فقط اونای که تیک منفی رو میزنن..یا مثل الکس از این راه پول در میارن😂یا کارشون تن فروشیه😂
    • احمد IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
      22 8
      واقعا یذره ترس از خدا ندارین ، هر کی شبیه خودتون نیست رو تنفروش و هرزه خطاب میکنین. اتفاقا خیلی از افراد محجبه رو دیدم که شوهر داشته و هرزگی میکرده. و خیلی ریشدار که روی هرزه ها رو سفید کردن. لعنت ابدی خدا بر شما که همه جا دنبال منفعت خودتون هستین ... ... ..... ...
  • اردلان IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    31 3
    خداوند لعنت ش کند
  • محمد سلطانی IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    14 1
    کسانی که به گور به گور شده کمک کردن چی این بی پدر و مادر به تنهایی که نمیتونسته این جنایت مخوف سازماندهی وپیش ببره
  • بی نام IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    22 4
    دمتون گرم،،لطفا کسانی که اختلاس میکنن رو اعدام کنیدتاعدالت اجرا شده باشد...ممنون
  • IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    21 2
    تشکر از اعدام این خبیث، اما واقعاً مراحل طولانی رسیدگی با پرونده به این وضوحی جفا در حق دین و احکام خداست چون اگر بخواهد عبرت باشد برای دیگران، همان ایام( سال 1398فوقش 1399 نه دیگه سال 1402) ریشه فساد را قطع می کردند.
  • خسرو IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    18 1
    بهترین کارممکنوانجام دادن،البته اگه بتونن همه همکاراشوبگیرن واعدام کنن خیلی عالیترهم میشه
  • خودم IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    20 7
    این عدالته این شخص مفسد فی الارض باشه بعد کسی که یه موتور آتیش زده اونم مفسد فی الارض باشه وحکم دوتاشون اعدام!!!!!!!!
  • aydinafşaroĝli IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    24 22
    زن ودختری که سگ بازوسگ دوست وسگ پرست باشد،آخرش همین میشودکه دردام سگهایی مثل همین سگ کثیف می افتند.
  • IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    23 10
    حقش بود باید صدبار اعدام‌ میشده یک بار کم است حرام لقمه عوضی ... واقعا یکبار کنه باید صد روز بر دار آویخته باشد تا درس عبرت بشه
  • خسرو IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    31 6
    حجاب داشتن تنهاملاک نیست خیلی دختردیدم چادرو...نداشتن ولی بالاترین نجابتوداشتن درضمن همه نظراتوچاپ کنیدنه فقط موافقاروضمنامنتظرخبراعدام شدن همه اختلاسگرای فاسد+عوامل گرانیهاهستیم
    • IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
      15 27
      کسی که حجاب نداره حیا نداره منم این را دیدم
  • ملت ایران اسلامی IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    23 5
    این جرثومه فساد وتباهی بدرک واصل شد وبه هلاکت رسید. ماملت ایران اسلامی بسیار خوشحال شدیم .شکرا لله .
  • شاد IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    17 4
    الان دارن توی جهنم ازش حسابی پذیرایی میکنن، اونهایی که تجربه پس از مرگ رو دارن خیلی خوب میدونن اون الان چه روزگار سیاهی داره.
  • ناشناس IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    18 4
    همان بهتر بدرک واصل شدی نکبت لجن زار ...آتش جهنم بهت مبارک آشغال هرزه
  • زهرا IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    23 9
    انشاالله خدا به تنتون سلامتی بده کاش هرچه زودتر بی حجابی هم از کشورمان ریشه کن بشه امین
  • ایرانی IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    16 6
    دستشون درد نکنه که اعدامش کردن باشد درس عبرتی برای دیگران
  • معلم IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    21 4
    سلام. ضمن تشکر فراوان از تمام انسان های خوبی که در کشف.ردگیری.تحقیق.نتیجه گیری و بازپرسی و پلیس و ضابط و اطلاعاتی های عزیزی که زحمت کشیده اند و بخصوص دستان پرقدرت عدالت و قضات مومن و ناموس پرست؛تقاضای عاجل دارم با سایر متهمان این حرکت شنیع و صد اخلاقی ضداسلامی قاطعانه برخورد و تمام زنان و دختران به کشور برگردند که شاهد خواری و ذلت نام ایران و ایرانی در کشورهای دیگر نباشیم.ان قدر شهدا برای غیرت و ناموس دفاع کردند که نام ایران جاودانه شده و سزاوار نیست که بخاطر حرامزادگانی دنیاپرست معلوم الحال آن همه افتخار ضایع گردد.
    • محمد TR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
      15 3
      دقیقا درسته درود برشما کاملا موافقم
  • محمد IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    15 4
    لعنت بهش
  • ایرانی IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    16 3
    خدا لعنتش کنه . خدا از سرش نگذره
  • علی IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    13 3
    اعدام کمه اینها باید زندان ابد درشرایط سخت باشند
  • IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    6 4
    باید در ملع عام اعدام میشد
  • سید IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    6 3
    خداراشکر این لجن کثیف اعدام شدبقیه اشونم دستگیرکنند اعدام کمه براشون زنده زنده جلوتمساح بندازنشون مفسد کثیف
  • یک ایرانی IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    5 4
    بایدتمام کسانی که بخاطر پول اقدام به چنین کارهای کثیفی میکنندرا اعدام کننداینکار که شما افرادی را با حقه بازی از کشور خارج کرده وبعد به زور انها را نگه داری ومجبور به کارهایی کنی درهمه جای دنیا جرم است حتی درکشورهای ازاد و بی بندوبار این بیشرف و همه همدستانش را بایدتیکه تیکه کرد. .... .... ....
  • IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    5 4
    چه کسانی در داخل باهاش همکاری میکردن ی شخص در داخل سفارت مگه چقدر توانایی و دسترسی داشته
  • IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    4 3
    بقیه متهمین کثیف چی شدند؟با اون شبکه های بین المللی وسردسته ها وسر شاخه های دیگه چیکار کزدند؟
  • بابک IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    7 3
    به درک واصل شد
  • محمد IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    3 6
    تا به دار آویخته شدنش را گفتید بقیه اش چی شد یعنی بالای دار مانده؟ !!! ادامه بدهید تا پایان مراسمات و غیره
  • دخترایران IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    5 3
    آفرین که این باندمخوف وشیطانی منهدم شد چرااینقدردیر!مردم ما چقدرتاوان بدن.
  • فریبا IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    7 5
    این اعدام در این مقطع نفع سیاسی ... ... داشت برای انحراغ افکار ... ... ...
  • IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    3 7
    سلطان فیلترشکن رو هم اعدام کنید ... ....
  • لیلا IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    8 3
    فکر کنم فیلم لاتاری رو از روی همین مستندات ساختن.ولی یکبار اعدام شدن برای آدمهایی مثل شهروز خیلی کمه باید به تعداد همه دختران قربانی حکم اعدام می‌گرفت.خانواده ها هم هشیار باشن وتوجه کنن برای چه هدفی بچه دار میشن وبعد به امان خدا می‌سپارند کهچنین آینده شومی براشون رقم میخوره.بدون فکر کردن وبدون تحلیل وبدون بررسی از درستی ونادرستی روال کار گول این شبکه های مخوف وخطرناکو میخورن.اینارو نوشتم چون میدونم خیلی ها واقعن بیگناه بودن وبا فریب تحصیل وکار آسون رفتن ونمیدونستن چه داستان تلخی خواهند داشت.خانواده ها برن فرزندپروری یاد بگیرن وبچه ها هم مهارتهای فردی واجتماعی شونو بالا ببرن.آموزش وپرورش که قدمی بر نمیداره.مردم باید به هم کمک کنن
  • IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    11 10
    دخترانی که فکر می کردن خارج گل و بلبله در دام این شیاد افتادن
  • IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    13 6
    فقر، وعده زندگی رویایی باعث از هم پاشیده شدن بنیان خانواده ها شده، با اعدام این ادم فساد از بین نمیره ریشه همه مشکلات فقر، فقر فرهنگی، فقر مالی
  • IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    8 15
    دختران بی حجاب که فکر می کردن خارج گل و بلبله در دام افتادن ... .... ....
  • احسان IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    7 10
    چه حااالی کردم..دمتون کرم
  • IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    7 11
    خدا لعنت ابدی بر اینا بفرسته و بر امثال اینا که دختران و پسران مردم را .... بی آبرو می‌کنن، اول از شال و روسری شروع می کنند و بعد ... ....
  • نیلو IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    6 9
    از لحظه اعدام این شخص فاسد شیپور افراد و رسانه‌های خارجی به صدا درمیاد که حقوق بشر، سردسته ی زن، زندگی، ... در ایران اعدام شد....
  • محمد IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    2 6
    خدا قوت به سریازان گمنام امام زمان (عج) دمتون گرم واقعا" خستگی ما را گرفتید
  • امید IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    9 3
    یه نفر رو به حق اعدام کردین اونم همین فرد بود ... ... .... .... ... .... با تشکر
  • مدافع ولایت اهلبیت IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    6 3
    احسنتم مفسدین را باید امان نداد وهمگی را بدار مجازات آویزان کرد تا عبرتی باشد. برای مفسدین از خدا بیخبر
  • رضا IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    5 3
    ممنون گرم ...به این جور حیوانات نباید اجازه نفس کشیدن داد.
  • محمد IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    5 2
    اگر اعدام برای چنین فردی با این حجم وسیع جنایت بسیار اندک است اما بالاخره این شر این شقی از جامعه کنده شد
  • امید IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    5 3
    این جرثومه فساد باید صد بار اعدام کرد بازم کمه بیشرف
  • مجید IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    8 10
    ایران اینترنشنال: فرزند ایران را کشتند بی بی سی: فرزند ایران را کشتند وی او ای: فرزند ایران را کشتند و باز یه سری احمق میریزن تو خیابون و ....
  • فدایی وطنم ایران IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    8 4
    واقعا دست تک به تک سربازان گمنام امام زمان صلوات الله علیه و قضات بادرایت قوه قضائیه دردنکنه وخسته نباشید به همه زحمتکشان و پاسداران حفظ امنیت و آبرو وناموس ایرانیان میگم. صادقانه میگم هرکس با جان و آبرو و ناموس و امنیت مردم بازی کنه کمترین مجازاتش اعدام هست. هرکس و توی هرلباس و کسوتی که میخوادباشه فرقی نداره. فقط اعدام انگلان.
  • فربد IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    6 5
    خدارا شکر که اعدام شد اما خیلی دیر بود و بایستی با قدرت بالایی که اطلاعات ایران دارد نباید این شخص اینقدر زمان آزادانه به کار کثیف خودش پرداخته باشد.