شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۸۷ - ۱۳:۱۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: استقلال تهران و پیکان قزوین در یک بازی پایاپای به نتیجه یک بر یک رسیدند.

زیباترین بازی هفته بیست‌و‌نهم لیگ را استقلال و پیکان در شرایطی آغاز کردند که هیچ کدام به تساوی نمی‌اندیشیدند. پیکان قزوین که در زمین خود بازی می‌کرد آمده بود تا پیروز این بازی باشد و شکست 3 بر 2 بازی رفت را جبران کند و آن سوی میدان استقلال نیز که ذوب‌آهن را همچون شبه‌ای در پشت سر خود حس می‌کند آمده بود تا با پیروزی در این میدان حاشیه امنیت خود در صدر جدول را افزایش دهد.

این ویژگی باعث شد تا بینندگان شاهد بازی بسیار سریع و نیز جذاب باشند به گونه‌ای که تا زمان شنیده شدن سوت پایان بازی هر لحظه امکان باز شدن دروازه‌ها می‌رفت.

نخسین گل بازی را مرتضی عزیز محمدی در دقیقه 35 برای پیکان به ثمر رساند. و نیمه نخست با همین نتیجه تمام شد.

نیمه دوم به رغم اینکه حملات پیکان شدیدتر شده بود اما اینبار مجتبی جباری بود که بعد از دفع ناقص توپ توسط دروازه‌بان پیکان تیم‌اش را در دقیقه 66 به گل تساوی رساند.

اگر چه بازی پر از فراز و نشیب بود و دو تیم موقعیت‌های فراوانی برای گل زنی داشتند اما در این میان سهم پیکان به مراتب بیش‌تر از استقلال بود و اگر سید صالحی فقط کمی دقت داشت پیکان می‌توانست با اختلاف بیش از دوگل پیروز این میدان باشد.

پیکان در این بازی بسیار دونده ظاهر شد و به همراه این ویژگی خشونت نیز چاشنی کارش بود تا جایی که قاضی میدان 5 مرتبه کارت زرد خود را به بازیکنان تیم قزوین نشان داد.

با این مسابقه استقلال تهران با یک امتیاز بالاتر از ذوب اصفهان اصفهان در صدر جدول قرار گرفت و به این ترتیب بازی دو تیم در روز چهار شنبه به یک فینال زودرس تبدیل شد.

کد خبر 76155

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز