سه‌شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۸۷ - ۰۷:۴۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: در آستانه سال جدید، تعداد شرکت‌هایی که به چرخه مبادلات سهام باز می‌گردند بیشتر شده و روز سه‌شنبه ۱۳ اسفند نیز نماد ۱۱ شرکت دیگر باز شد.

در این روز نماد شرکت‌های سیمان شاهرود، کاشی نیلو، شیشه و گاز، سیمان شمال، سیمان قاین، مهندسی فیروزا، معدنی دماوند، نفت بهران و تولید مواد اولیه داروپخش با توجه به اعلام پیش‌بینی درآمد هر سهم برای سال مالی ۸۸ بازگشایی شد.

همچنین امروز سهامداران شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه مبنی بر تقسیم سود نقدی و مجمع عمومی فوق‌العاده مبنی بر انتخاب حسابرس و بازرس قانونی دادوستد سهام این شرکت را از سر گرفتند و نماد پاکسان هم پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه مبنی بر تقسیم سود نقدی و با توجه به تعدیل پیش‌بینی درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به پایان آذر ماه ۸۸ آماده انجام معامله شد.

از سوی دیگر بر اساس گزارش مدیریت بازار، قرار است در پایان معاملات امروز بورس اوراق بهادار تهران نماد معاملاتی شرکت‌های قند قزوین و تامین ماسه ریخته‌گری جهت برگزاری نوبت دوم مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده به منظور انتخاب اعضای هیأت مدیره متوقف شود.

کد خبر 76382

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز