سه‌شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۸۷ - ۱۸:۰۶
۰ نفر

تگزاس: زنی که به زنبور حساسیت دارد، ناچار شد خانه مورد علاقه‌اش را برای همیشه ترک کند.

 زنبور‌ها از چند ماه قبل به خانه این زن مهاجرت کرده‌ و حتی به دیوار‌های داخلی این خانه هم نفوذ کرده‌اند.این زن در چند ماه گذشته بیش از هزار دلار برای فراری دادن زنبور‌های مزاحم خرج کرد اما هیچ کدام از روش‌ها تاکنون به نتیجه نرسیده است.

به اعتقاد کارشناسان بوی زنبور‌ها، زنبور‌‌های جدید را به محل جذب می‌کند و روز به روز بر تعداد این زنبور‌های مزاحم افزوده می‌شود. به همین دلیل این زن ناچار شد به همراه دخترش که زنبور‌ها تختخواب او را نیز به کندو تبدیل کرده بودند، به خانه دیگری نقل مکان کند و امیدوار باشد که روزی این میهمان‌های ناخوانده خانه‌اش را ترک کنند.

دندان شکسته درآمدزا

بوستون: گزارش‌ها حاکی از آن است که مردی شیاد اهل ماساچوست تا کنون موفق شده‌است 21 بار برای شکسته شدن یک دندان از شرکت‌های بیمه غرامت بگیرد. دندان این مرد برای نخستین بار در سال 2002 در جریان خوردن سالاد شکست.

او پس از شکسته شدن دندانش از صاحب رستوران غرامت گرفت اما جالب اینجاست که از آن پس این نوع کسب درآمد به یک عادت برای او تبدیل شد و موفق شد در مجموع از این طریق 36 هزار دلار به‌دست آورد.

پلیس می‌گوید او در موقعیت‌های مختلف دیگر ادعا می‌کرد که غذای رستوران‌ها موجب شکستگی دندانش شده‌است و با دستکاری مدارکی که مربوط به شکستگی واقعی دندانش بود، ادعای خود را در دادگاه ثابت می‌کرد اما سرانجام این مرد متقلب توسط یک بازرس بیمه باهوش که در حال بررسی مجدد پرونده‌های قدیمی بود به دام افتاد.

اسباب‌کشی اجباری

ویسکونسین: مردی که فقط 5 ساعت خانه‌اش را ترک کرده بود، پس از بازگشت به خانه‌ متوجه شد که حتی یک چنگال هم از اسباب خانه‌اش باقی نمانده است. او که گمان می‌کرد یک سارق حرفه‌ای در روز روشن اسباب خانه اش را به سرقت برده با پلیس تماس گرفت اما ماموران پلیس دریافتند که هیچ سرقتی در کار نبوده و فقط یک اشتباه منجر به این اسباب‌کشی اجباری شده است.

بنابر گزارش پلیس کارگران یک شرکت خدماتی با ثبت اشتباه آدرس به خانه این مرد مراجعه کرده و اثاثیه آن را به خانه جدیدی انتقال دادند. گفتنی است که بخشی از اثاثیه مستعمل او هم به عنوان زباله کنار گذاشته شده بود.

در حال حاضر این مرد درصدد است از شرکت خدماتی غرامت بگیرد. او به خبرنگاران گفت با پولی که از این شرکت دریافت خواهم کرد اثاثیه‌ای مدرن و شیک برای خانه‌ام خریداری می‌کنم.

سهل‌انگاری پدرانه

لندن: پدر یک نوجوان 14 ساله که او را پشت موتور سوار کرده بود به 6 ماه زندان محکوم شد. این مرد 46 ساله در حالی که پسرش بدون کلاه پشت موتور نشسته بود با سرعت سرسام‌آوری در بزرگراه حرکت می‌کرد. پلیس چند ساعت بعد این مرد را در خانه‌اش دستگیر کرد.

کتک‌کاری با پلیس

مینه‌سوتا: پسر جوانی که با همخانه‌اش درگیر شده و کتک‌کاری کرده بود، پس از خروج از خانه با پلیس تماس گرفت و ادعا کرد جایی برای خوابیدن ندارد؛ به همین دلیل ماموران پلیس به کمکش آمدند تا او را به محل نگهداری بی‌خانمان‌ها انتقال دهند.

اما این پسر جوان با پلیس درگیر شد و قصد داشت خودروی گشت را سرقت کند. پلیس می‌گوید این جوان تحت تاثیر مصرف مواد مخدر دست به این اقدام زده است.

کد خبر 76437

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز