سخنگوی فراجا در پی مسمومیت ۸۸ نفر در منطقه اسلام‌آباد و حصارک شهرستان کرج بر اثر مصرف مشروبات الکلی تقلبی، از دستگیری ۳ نفر از تولیدکنندگان اصلی این مشروبات خبر داد.

مسمومیت الکلی

به‌ گزارش همشهری آنلاین، ۸۸ نفر از ساکنان منطقه اسلام‌آباد و حصارک شهرستان کرج به‌دلیل مصرف مشروبات الکلی  تقلبی دچار مسمومیت شدید شدند. روند مسمومیت افراد به دلیل مصرف مشروبات الکلی تقلبی از اواسط هفته گذشته آغاز شد و آنها به بیمارستان‌های تامین‌اجتماعی، کوثر، البرز شهید رجایی و کسری در شهر کرج اعزام شدند. 

در همین ارتباط دکتر حسین بابکان رئیس بیمارستان تامین اجتماعی استان البرز به ایرنا گفت: ۷ نفر بر اثر مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی به این بیمارستان انتقال داده شدند که بلافاصله تحت مداوا و دیالیز قرار گرفتند.

وی ادامه داد: ۲ نفر از این تعداد بر اثر شدت مسمومیت جان خود را از دست دادند و ۵ نفر دیگر برای ادامه درمان به بیمارستان کوثر کرج منتقل شده‌اند.

به‌ گفته رئیس بیمارستان تامین اجتماعی استان البرز، طبق بررسی‌ها، افراد مسموم‌شده مشروبات الکلی از نوع متانول مصرف کرده‌اند و سن آنها نیز ۲۰ تا ۵۰ سال است.

در همین حال حسین فاضلی هریکندی رئیس دادگستری البرز تعداد افراد جان‌باخته بر اثر مصرف مشروبات الکلی را  ۱۴ نفر عنوان کرد و گفت: در این رابطه برای شناسایی افرادی که اقدام به توزیع این مشروبات کرده‌اند دستورهای لازم صادر و پرونده قضایی تشکیل شده است.

دستگیری ۳ نفر از تولیدکنندگان اصلی مشروبات الکلی تقلبی در کرج

امروز نیز سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی فراجا به تسنیم خبر داد: پس از اعلام خبر فوت تعدادی از استفاده‌کنندگان مشروبات الکلی تقلبی، کارآگاهان پلیس استان البرز با رصد آنی و اقدامات پلیسی ۳ نفر از تولیدکنندگان اصلی را دستگیر و تعداد دیگری را نیز شناسایی کردند.

کد خبر 767590
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 4
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اسماعیل IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    6 3
    مشروب میخوره مست کنه مسموم شده ... .... .... انشالله خدا هدایتشون کنه
  • ناشناس IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    1 12
    هر چی که حرامه رو مصرف میکنین؟شک نکنید تو همین دنیا دچار مشکل میشین حالا این افراد دچار مسمومیت شدن رو کاری ندارم ولی از زندگیتون علاوه براینکه برکت میره مشکلاتی هم سراغتون میاد که فکرشم نکنید ،برکت به زیادی مال نیست دزدی هم کنید پولتون زیاد میشه ،برکت به نوع مصرف پوله که خیری توش نمیبینید یا خودتون یا خانوادتون( قشنگ فکر کنید)