فرمانده انتظامی استان اردبیل از دستگیری متهمی متواری در عملیات پلیس مشگین شهر و کشف ۳۷ فقره کلاهبرداری به ارزش ۳۰۰ میلیارد خبر داد.

دزد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان اردبیل، سردار جواد تقوی اظهار کرد:  نظر به دستور مرجع قضائی شهرستان مشگین شهر مبنی بر جلب کلاهبردار حرفه‌ای متواری، دستگیری وی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام بررسی‌های تخصصی محل اختفای کلاهبردار متواری شناسایی که پس از هماهنگی قضائی و در یک عملیات منسجم پلیسی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: وی در بازجویی‌های پلیس به کلاهبرداری از ۳۷ نمایشگاه‌دار خودرو با ارائه چک‌های بلامحل در قبال خرید خودرو، اعتراف کرده و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

سردار تقوی ارزش کلاهبرداری های کشف شده را ۳۰۰ میلیارد ریال اعلام و عنوان کرد: پلیس با قدرت و برابر قانون در مقابل مخلان نظم و امنیت ایستاده و انتظار ما از مردم عزیز نیز این است که در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند

کد خبر 767752
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha