یکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۸۷ - ۱۶:۳۱
۰ نفر

وین: دهکده‌ای در اتریش که در سال‌های اخیر دچار کاهش جمعیت شده است به افرادی که در یک دهه آینده قصد تشکیل خانواده را در این دهکده داشته باشند، زمین مجانی واگذار می‌کند.

زوج‌هایی که قصد داشته باشند تا 10 سال آینده بچه‌دار شوند، می‌توانند قطعه زمینی به وسعت 800 تا 900 متر مربع دریافت کنند. افراد مجردی که برای دریافت این زمین‌ها نام‌نویسی می‌کنند باید به زودی ازدواج کنند. گفتنی است در صورتی که مالکان زمین‌های رایگان به این شروط عمل نکنند باید 12 هزار یورو به عنوان جریمه بپردازند.

نکته جالب اینکه در این دهکده تنها هزار و 760 نفر زندگی می‌کنند و این درحالی است که با توجه به پیر بودن جمعیت، آمار مرگ و میر در آن بالاست.

بازگشت به زندان

جورجیا: ماموران زندان اخیرا متهمی را درحالی که قصد ورود به زندان داشته، دستگیر کرده‌اند. این جوان 25ساله که شدیدا به سیگار معتاد است با استفاده از فرصتی که برای ورزش در اختیار زندانیان قرار گرفته بود، خود را به دیوار زندان رساند و با پریدن از روی آن فرار کرد.

اما چند ساعت بعد و در حالی که هوا تاریک شده بود، قصد بازگشت به زندان را داشت که دستگیر شد. ماموران پس از دستگیری او، 14 پاکت سیگار در جیب‌هایش پیدا کردند که آنها را از فروشگاهی که در نزدیکی زندان بود، سرقت کرده بود.

گفتنی است ماموران زندان تا زمان سرشماری زندانیان متوجه فرار او نشده بودند و وی به راحتی می‌توانست از زندان فرار کند. از سوی دیگر این جوان سارق به خبرنگاران گفت با وجود اینکه می‌توانسته فرار کند، به زندان بازگشته، چون جایی برای زندگی و کسب درآمد نداشته است.

تلفن همراه در بسته چیپس

ویسکونسین: یک زن اهل ویسکونسین گفت، داخل یک بسته چیپس که از فروشگاه خریداری کرده ، یک تلفن همراه پیدا کرده است. این زن میانسال ادامه داد، چند روز پیش از فروشگاه 3 بسته چیپس خریدم و به‌طور اتفاقی، یکی از بسته‌ها را که سنگین‌تر از بقیه به‌نظر می‌رسید باز کردم.

این در حالی است که پس از فرو بردن دستم به داخل بسته، انگشتانم با جسمی سخت برخورد کرد که پس از بیرون کشیدن آن متوجه شدم یک تلفن همراه است. البته این تلفن همراه کار نمی‌کند و پلیس معتقد است احتمالا این تلفن از جیب کارگران کارخانه تولید‌کننده چیپس روی خط تولید افتاده و به همراه چیپس‌ها بسته‌بندی شده است.

این درحالی است که سازمان‌های مرتبط با بهداشت مردم، کارخانه تولید کننده چیپس را به شدت مورد انتقاد قرار داده‌اند. با وجود این مقامات کارخانه هنوز به این اظهار نظر‌ها پاسخ نداده‌اند.

روش جدید فروش خانه

لندن: رکود در بازار مسکن و مشکلات زیاد فروش املاک موجب شده است تا فروشندگان به روش‌های تازه‌ای برای فروش املاکشان متوسل شوند تا ضرر کمتری ببینند. یکی از این روش‌ها، برگزاری مسابقه اینترنتی برای خرید خانه است.

به عنوان مثال اخیرا زوج جوانی که دارای 2 فرزند هستند و در خانه بزرگی زندگی می‌کنند، برای فروش خانه‌شان به خریداران رقم 20 پوند را پیشنهاد کرده‌اند. به این منظور 30 هزار داوطلب می‌توانند با پرداخت 20 پوند به صورت اینترنتی در پروژه خرید خانه ثبت‌نام کنند.

سپس در بین آنها قرعه‌کشی می‌شود و خانه به برنده این قرعه‌کشی خواهد رسید. این در حالی است که این زوج هم با این روش به مبلغ مورد نظرشان برای فروش خانه دست پیدا می‌کنند. این زوج جوان در پایگاه اینترنتی فروش خانه‌شان اعلام کرده‌اند که دلیل فروش خانه این است که آنها نمی‌توانند از پس کار‌های یک خانه بزرگ برآیند.

کد خبر 76805

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز