سوپراپلیکیشن روبیکا در بیست ‏و ششمین نمایشگاه بین‏ المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک، قابلیت ‏های متنوعش را به مخاطبان معرفی می‏کند.

عکس

به گزارش روابط‏ عمومی روبیکا، این سوپراپلیکیشن که تاکنون قابلیت‏ ها و سرویس ‏های متنوعی را همچون پیام‌رسان، شبکه اجتماعی روبینو، فیلم و سریال، فروشگاه و ... به مخاطبانش عرضه کرده است، امسال با همراهی سهامداران خود، همراه اول و ایرانسل، در نمایشگاه بین ‏المللی الکامپ حضور خواهد داشت.

سرویس پیام‌رسان روبیکا با قابلیت تماس صوتی و تصویری، ایجاد اتاق صوتی، پخش زنده و ...  تسهیل‏ کننده بسیاری از نیازهای ارتباطی کاربران بوده است. سرویس VOD روبیکا نیز امکان تماشای بیش از ۶۰ هزار فیلم و سریال و انیمیشن روز دنیا را برای کاربران خود فراهم کرده است. در این سرویس، مشترکان همراه اول و ایرانسل بدون خرید اشتراک می‌توانند به تماشای فیلم و سریال مورد علاقه خود بنشینند.

نمایشگاه بین ‏المللی الکامپ مهمترین رویداد تجاری و فناوری است که بیست و ششمین دوره آن از 4 تا 7 تیرماه با حضور تعداد قابل توجهی از شرکت‏ ها، استارت ‏آپ‏ ها و سازمان ‏های دولتی در محل دائمی نمایشگاه ‏های بین‏ المللی تهران برگزار می‏شود.

علاقه‌مندان می‌توانند هر روز از ساعت ۸ الی ۱6 با مراجعه به غرفه‏ های همراه اول و ایرانسل در الکامپ، با روبیکا بیشتر آشنا شوند.

کد خبر 769378

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha