برای فعالیت در بروکر آی اف سی مارکت باید حساب های معاملاتی بروکر را به خوبی بشناسید. کارگزاری مورد نظر دارای دو مدل حساب معاملاتی استاندارد و میکرو است و هر یک از این حساب‌ ها را برای پلتفرم های معاملاتی که متفاوت هستند، بهینه سازی کرده ‌اند.

عکس

تفاوت‌ هایی جزئی بین حساب میکرو و استاندارد وجود دارد. به طور معمول هر یک از حساب هایی که برای پلتفرم متاتریدر 4 طراحی می شوند، نرخ اسپردشان نسبت به دیگر پلتفرم ها ثابت تر است. اما هر یک از پلتفرم هایی که مربوط به متاتریدر ۵ هستند، نرخ اسپرد شان شناور خواهد بود. حساب میکرو برای افرادی که می خواهند سرمایه کمتری را در بازار فارکس قرار دهند، مناسب است.

نیازهای سرمایه گذاری در حساب های بروکر آی اف سی مارکت

بروکر بازار فارکس مورد نظر، به خوبی هر یک از نیازهای سرمایه‌ گذاران را درک می ‌کند و حساب های اقتصادی را برای آن دسته از معامله گران که حرفه ای هستند، فراهم می نماید. معامله گران حرفه ای به طور معمول از حساب هایی که استاندارد هستند استفاده می نمایند. این نمونه از حساب ها برای پلتفرم های متفاوت بهینه می شوند. بر همین اساس معامله گر تجربه مناسبی در بازار معاملات خود کسب خواهد کرد. پشتیبانی کارگزاری بروکر بازار فارکس بر اساس استانداردهای مشخص شده بین ‌المللی است. خدمات و پشتیبانی آنلاینی که این بروکر دارد در سراسر جهان ارائه خواهد شد. ۱۸زبان که با پشتیبانی آنلاین هستند در این بروکر ارائه می گردند. در واقع تمامی زبان های پشتیبانی، تخصصی بوده و افراد به راحتی می ‌توانند از آنها استفاده کنند.

فعالیت بروکر آی اف سی مارکت چگونه است ؟

پشتیبانی ۲۴ ساعته که مربوط به هفت روز هفته است را از کارگزاری آی اف سی مارکت دریافت خواهید کرد. بر همین اساس اگر شما به دنبال کارگزاری هستید که به صورت ۲۴ ساعته فعالیت می کند و تمامی طول هفته فعالیتش ادامه دارد، می توانید این کارگزاری را انتخاب نمایید. با توجه به فعالیت های تیم پشتیبانی بروکر مورد نظر، این بروکر اعتماد بسیاری از مشتریان را جلب کرده است. در واقع به دلیل اعتماد زیادی که کسب کرده، آن را به عنوان یکی از کارگزاران معتبر بین المللی می شناسد.

نمادهای معاملاتی بروکر IFC MARKET

 نمادهای متفاوتی در بروکر آی اف سی مارکت قابل معامله هستند. هر یک از این نمادها را باید به خوبی بشناسید و از آنها استفاده کنید. کارگزاری مورد نظر طیف کاملی از دارایی هایی که تجاری هستند را به معامله‌ گران خود ارائه خواهد داد. قراردادهایی که روی شاخص ها و قراردادهای آتی کالا ها هستند را از این بروکر دریافت خواهید کرد. فلزات گرانبها به عنوان یکی از مهم‌ ترین ابزارها شناخته می‌ شوند. فلز طلا از جمله ابزارهای منحصر به‌ فردی است که سهام مربوط به قرارداد این بازار را می تواند تعیین کند. شما می توانید در این بروکر معامله کنید و سود زیادی به دست آورید. نمادهای معاملاتی زیادی را در بازار فارکس و بروکر مورد نظر قرار داده اند. در بروکر  ای اف سی مارکت هر یک از معامله گران می توانند از ۱۶۰ نماد معاملاتی استفاده کنند.

بروکر ای اف سی مارکت

شاخص های معاملاتی فارکس در بروکر آی اف سی مارکت

 شاخص‌ های اصلی بازار فارکس که مربوط به سهام نزدیک است، در این بروکر وجود دارد. رمز ارزها، جفت ارزهای فرعی و اصلی، برندهای مهم کالاهای نفتی و طلا و ... را در این بروکر معامله خواهید کرد. سهام بسیاری از شرکت ها مانند شرکت آمازون و ... در این بروکر به فروش می رسد. شما می توانید شاخص های این بروکر فارکس را در وب سایت بررسی کنید و سپس خدمات مورد نیاز را دریافت نمایید. 

معرفی رگوله ها در IFCMarkets

در «IFC» رگوله ها، به اندازه سایر رگوله ها در بروکرهای رایج کاربران ایرانی قدرتمند نیستند. رگولاتوری اول «LABUAN IBFC» است که به کشور مالزی تعلق دارد. رگولاتوری بعدی «BVIFSC» واقع در کشور انگلستان است و یکی از ناحیه های آفشور بوده و بر طبق رگوله ای به نام «ویرجین آیلندز» به مشتریان کشورمان خدمات ارائه می دهد.

هر چند که این رگولاتور کیفیت قابل توجهی ندارد، ولی کارگزاری IFC برای اینکه تعداد رگوله بیشتری برای خود مهیا کرده باشد، مجوز این رگوله را نیز تهیه کرده است.

با این وجود نباید زود قضاوت کرد؛ زیرا صرفا برخورداری از رگوله های قدرتمند تضمین کننده اعتبار یک بروکر در بازار بین المللی فارکس نیست. گاهی تعدادی از کارگزاری ها با توجه به برخی از کمبودها و موقعیت حساسی که در مقابل بروکرهای مطرح دارند، ناگزیر به سمت رگوله های آفشور می روند. پس برای اطمینان بیشتر و با توجه به محدودیت ها در ایران برای انتخاب یک بروکر، می توانید به تضمین سرمایه و همچنین اعتبار کارکرد و نحوه ارائه خدمات آن بروکر، طی سالیان گذشته توجه کنید.

ارائه پاداش و نحوه پشتیبانی سایت بروکر IFC Markets

این کارگزاری به منظور ثبت نام کاربران، بونوس 30 درصدی دارد که البته برای ترید کردن نیز 30 درصد دیگر را در نظر گرفته است. هر چند که پاداش های ذکر شده به همین راحتی برداشت نمی شوند و ارائه آنها به کاربران معامله کننده، طبق موقعیت خاصی صورت می گیرد.

در مورد چگونگی پشتیبانی در وبسایت بروکر اینطور به نظر می آید که نسبت به بقیه بروکرهای رقیب، در بخش فارسی وبسایت شرایط بهتری برای کاربران فارسی مهیا شده است. همچنین برای جلب رضایت مشتریان امکان دیدن تازه ترین وبینارها را در کانال تلگرامی مختص بروکر IFC دارید. در این بروکر نکات آموزشی به همراه نقد و بررسی را به زبان فارسی در اختیار خواهید داشت.

IFC Markets review 2023: How good is the broker? | Test

سایر خدمات در آی اف سی مارکت Broker IFC

  • در اختیار گذاشتن اخبار اقتصادی به کاربران
  • ارائه لیست درآمدها
  • راه و روش های جذاب ترید کردن
  • ارائه تقویم سود انواع سهام
  • پیشنهاد حرکت های معاملاتی و کاربردی
  • مقوله اندیکاتور Autochartist: ارائه فرصت های بازار به همراه تحلیل و بررسی آنها
  • درج ویدئوهای آموزشی بروکر در اینستاگرام خود
  • ارائه وبینارهای آموزشی به کاربران
  • ارزیابی بازار فارکس

بررسی دیدگاه معامله گران داخلی و خارجی آی اف سی مارکت

چند ماه پیش اتفاقی برای یکی از کاربران بروکر آی اف سی مارکت بوجود آمد که کمی جنجال آفرین شد. این مسئله مربوط به حساب یکی از مشتریان بروکر IFC بود که ناگهان بدون انجام هیچ معامله ای، حسابش که دارای دوهزار دلار وجه نقد بود، بلاک شد.

این در حالی است که سایر بروکرهای مطرح و قدرتمند در شرایط های مشابه، عکس العمل های حرفه ای تر و منطقی تری از خود نشان می دهند. یعنی نهایت کاری که انجام می دهند این است که بعد از پرداخت پول کاربر، حسابش را بسته و مجددا به او اجازه ایجاد حساب جدید نخواهند داد.

متاسفانه بین سال های 2010 و 2012، این بروکر از طریق ایجاد اکانت های تقلبی، تلاش کرده تا وضع سرمایه اش را بین معامله گران بازار تقویت کند. شاید به همین دلیل بوده که موسسه معتبر «Forex Peace Army» با نام مختصر «FPA» تلاش کرده تا به کاربران برای ترید بوسیله IFC هشدار دهد.

در حال حاظر بررسی های موجود به هیچ عنوان حاکی از اسکم بودن بروکر IFC نیست، بلکه با توجه به فعالیت های طولانی مدتی که تا الان در بازارهای جهانی داشته، خدمات متعددی را نیز بدست کاربران خود رسانده است. عاقلانه ترین کار این است که همه بروکرها و امکاناتشان را با هم مقایسه کنید.

کد خبر 769708

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha