مجموع نظرات: ۰
جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۸۷ - ۱۷:۳۴
۰ نفر

گروه شهری: مراسم افتتاح 64 پروژه عمرانی، ترافیکی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 با حضور شهردار تهران برگزار شد

از جمله پروژه‌هایی که مورد بهره‌برداری قرار گرفت می‌توان به سرای محله شهید غیوری، سرای محله تقی‌آباد، ساختمان راهنمایی و رانندگی و مسجد امام رضا(ع) اشاره کرد.

همچنین کلنگ احداث مجتمع مسکونی سه گانه طلاب، اوقاف و کارکنان شهرداری منطقه 20 نیز از سوی دکتر قالیباف بر زمین زده شد.شهردار تهران در حاشیه این مراسم با اشاره به ساخت 15 کیلومتر مترو در سال‌جاری گفت: تا پایان سال، مترو به میدان انقلاب می‌رسد و در فروردین سال آینده، 15کیلومتر خط جدید مترو به مردم تهران تحویل می‌دهیم.

وی به کلنگ‌زنی مجتمع مسکونی سه‌گانه طلاب، کارکنان اوقاف و شهرداری منطقه 20 اشاره کرد و اظهار داشت: بالغ بر 700 واحد مسکونی در این مجتمع ساخته می‌شود.

قالیباف با بیان اینکه عقب‌افتادگی در بحث پارکینگ بسیار زیاد است به ساخت پارکینگ در محلات اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: به‌گونه‌ای عمل می‌‌کنیم که افراد بتوانند مجتمع پارکینگ بسازند و برای هر دستگاه سند تفکیک جداگانه‌ای دریافت کنند که قابل خرید و فروش باشد که همه مراحل قانونی این کار انجام شده و در سال 88 این اقدام اجرایی می‌شود.

به گفته وی، افرادی که مجتمع تجاری می‌سازند در ساختمان 10تا 15 واحدپارکینگ ساخته و سند مجزا برای پارکینگ‌ها دریافت می‌کنند و می‌توانند آن را خرید و فروش کنند و با این کار مشکل پارکینگ نیز تا حدودی برطرف می‌شود.

شهردار تهران همچنین در مراسم کلنگ‌زنی مجتمع مسکونی سه‌گانه طلاب، کارکنان اوقاف و شهرداری منطقه 20 عنوان کرد: اقشار بسیاری به ما مراجعه می‌‌کنند ولی میزان مراجعه طلاب بسیار کم است.

قالیباف با بیان اینکه طلاب 4 برابر سایر اقشار در جنگ حضور داشته‌اند، افزود: اگر در مجموعه شهرداری گامی برداشته شده است، بدون شک براساس وظیفه و حقی که این عزیزان بر گردن ما داشته‌اند بوده است.

شایان ذکر است، شهردار تهران پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد امام رضا(ع) در محله 13 آبان به ایراد سخنرانی در جمع نمازگزاران این مسجد پرداخت.

کد خبر 77160

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز