کاپیتان چلسی خداحاظی احساسی با این تیم داشت و عنوان کرد بیان احساساتش سخت است.

سزار آزپیلیکوئتا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اسکای اسپورت، سزار آزپیلیکوئتا بعد از جدایی از چلسی بعد از بیش از یک دهه و پیوستن به اتلتیکومادرید، به تلویزیون چلسی گفت: بیان احساساتم با کلمات دشوار است. این سالها در چلسی باورنکردنی بود و فقط از همه تشکر می‌کنم زیرا بدون کمک افراد زیادی نمی‌توانستم این همه سال در تیم باشم. من واقعاً به حضور در چلسی افتخار می‌کنم.

آزپیلیکوئتا پس از رفتن کالیدو کولیبالی، انگولو کانته و ادوارد مندی که همگی به باشگاه‌های عربستان پیوستند، به لیست بازیکنانی پیوست که در تابستان امسال چلسی را ترک می‌کنند.

فوتبال ایتالیا نیز گزارش داد که ملی پوش اسپانیایی علیرغم توافق شفاهی با اینترمیلان، در نهایت تصمیم به رفتن به اتلتیکو مادرید گرفت جایی که دیگو سیمئونه، ارزش زیادی برای او قائل است.

کای هاورتز، متئو کواچیچ و میسون مونت نیز به ترتیب با آرسنال، منچسترسیتی و منچستریونایتد قرارداد امضا کردند.

این بازیکن ۳۳ ساله در سال ۲۰۱۲ با مبلغی بالغ بر ۷ میلیون پوند از مارسی به غرب لندن نقل مکان کرد و سالهای پرافتخاری در چلسی داشت. او ۱۱ سال را در لیگ برتر گذرانده و ۵۰۸ بازی برای این تیم انجام داده و دو قهرمانی لیگ برتر و دو قهرمانی در لیگ قهرمانان را به دست آورد.

تاد بوهلی و بهداد اقبالی، مالکان مشترک چلسی در بیانیه ای اعلام کردند: سزار به عنوان یک جنگجو، به عنوان یک قهرمان و به عنوان یک اسطوره وفادار چلسی، اثری جاودانه در این تیم بر جای گذاشت. او برای بیش از یک دهه استانداردهای باشگاه را تعیین کرد و آنچه را که هر روز برای رسیدن به موفقیت لازم است به همه نشان داده است.

آزپیلیکوئتا تحت هدایت ژوزه مورینیو و سپس آنتونیو کونته عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد و به دلیل اخلاق کاری به یکی از محبوب ترین بازیکنان هواداران تبدیل شد. با این حال، آخرین فصل او در استمفورد بریج فصل سختی بود.

چلسی در رده دوازدهم لیگ برتر قرار گرفت که پایین ترین رتبه آنها از سال ۱۹۹۴ در لیگ برتر بود.

کد خبر 771976

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha