ورود کنعانی‌زادگان و البته یکی دو خرید دیگری که هنوز در راه هستند، یک مشکل دیگر هم ایجاد می‌کند که همان ترافیک بازیکن در لیست بزرگسالان باشگاه است.

حسین کنعانی‌زادگان

به گزارش همشهری‌آنلاین، ‌ با ورود کنعانی‌زادگان لیست ۱۹نفره بزرگسالان پرسپولیس پر شده و این در حالی است که سرلک و آل‌کثیر نیز همچنان در صف تمدید قرارداد هستند.

در این حال نخستین گزینه برای خروج از لیست، لئاندرو پریرا مهاجم برزیلی است که احتمالا جای او با یک مهاجم خارجی دیگر پر خواهد شد.

اگر سرلک و آل‌کثیر با سرخپوشان به توافق برسند لااقل ۲ بازیکن باید از لیست خارج شوند و تازه این در حالی است که حداقل ۲ خرید تابستانی دیگر هم در صف ورود به تیم هستند.

در این بین با آمدن کنعانی‌زادگان نخستین احتمالی که وجود دارد خروج یک مدافع میانی از لیست خواهد بود که در این صورت وحدت هنانوف تاجیکستانی محتمل‌ترین گزینه خواهد بود و فرشاد فرجی نفر بعدی است.

کد خبر 772338
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • امانی IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    4 3
    ازبین آقای فرشاد فرجی وحدت هنانوف بنظر می رسه هنانوف درخط هافبک دفاعی سمت راست پرسپولیس و مکمل دیگر بازیکن‌ بهتر جواب داده باشه البته فرجی هم بازیکن جنگنده وبا تعصبی هست وحیا است که یکی ازآنها باید خط بخوره
  • IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    3 9
    دو تیم دولتی یکی سرشار از بازیکن ستاره و ملی پوش یکی بدون یک بازیکن مطرح و بدرد بخور .استقلال مظلوم
    • اسلم بلوچ IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
      11 3
      کم کاری خود را به پای دیگران ننویسید اینها ستاره نبودن با آمدن به تیم ستاره شدن وگرنه آمار نشان میده استقلال بهترین بازیکنان لیگ را طی دوسال ماقبل قهرمانی پرسپولیس با قراردادهای سنگین به خدمت گرفت ولی همون بازیکنان الان شدن بازیکن معمولی هابیل و قابیل هم برادر هم بودن ولی یکی شکرگذار و راه راست برگزید رستگار شد و آن یکی هم چوب ندانم کاری خودش را خورد