یکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۸۷ - ۱۷:۴۸
۰ نفر

رئیس‌جمهوری و هیات دولت برای انجام پنجاه و چهارمین سفر استانی خود دوشنبه وارد استان کردستان می‌شوند تا در سفری دو‌روزه با مردم شهرستان‌های مختلف این استان دیدار و گفت‌وگو کنند.

به گزارش همشهری، محمود احمدی‌نژاد پس از ورود به سنندج، در ورزشگاه استقلال این شهر حاضر می‌شود و در جمع مردم سخنرانی خواهد کرد.

از دیگر برنامه‌های روز اول سفر رئیس‌جمهوری به این استان، بازدید از یک طرح آبرسانی و همچنین یک روستای محروم این منطقه است.

احمدی‌نژاد  با خانواده شهدا و ایثارگران این استان دیدار خواهد کرد.  رئیس‌جمهوری  در جلسات کارگروه‌های تخصصی این استان نیز حضور خواهد یافت.

حضور در جمع علمای استان، برگزاری پنجاه و چهارمین جلسه استانی هیات دولت و ملاقات مردمی از برنامه‌های دومین روز سفر استانی رئیس‌جمهوری به کردستان است.

اعضای هیات وزیران نیز  ضمن حضور در جلسات شوراهای اداری شهرستان‌های مختلف استان کردستان و بررسی مسائل و مشکلات آنها از نزدیک، در جلسه استانی هیات دولت ویژه استان کردستان که صبح فردا به ریاست رئیس‌جمهوری تشکیل خواهد شد، شرکت می‌کنند.

سفر احمدی‌نژاد به کردستان با نشست خبری وی در فرودگاه سنندج که به تشریح نتایج و مصوبات این سفر اختصاص خواهد داشت، پایان می‌یابد.  دور نخست سفر استانی رئیس‌جمهوری و هیات دولت به استان کردستان آبان ماه سال 85 انجام شد که در آن سفر 101مصوبه برای توسعه و پیشرفت این استان تصویب شده بود.

سفرهای خارجی تأیید نشده

از سوی دیگر، آنچنان‌که پیش از این اعلام شده بود، قرار بود که احمدی‌نژاد این هفته برای شرکت در اجلاس جهانی بحران آب به ترکیه سفر کند و پس از آن نیز برای شرکت در اجلاس کشورهای فارسی زبان به افغانستان سفری داشته باشد که براساس کسب اطلاع خبرنگار همشهری هنوز هیچ‌یک از این سفرها قطعی نشده و احتمال انجام آنها نیز ضعیف است. 

همچنین خبرگزاری فارس به نقل از بثینه شعبان، مشاور سیاسی-رسانه‌ای رئیس‌جمهوری سوریه از دعوت از احمدی‌نژاد برای حضور در نشست آتی کشورهای غیرمتعهد در شرم‌الشیخ مصر خبر داده بود که براساس کسب اطلاع همشهری، این دعوت و قبول آن نیز از سوی جمهوری اسلامی ایران هنوز تایید نشده است.

کد خبر 77290

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز