عثمان دمبله پیشنهادی به ارزش ۲۰۰ میلیون یورو (۱۷۳ میلیون پوند/ ۲۲۳ میلیون دلار) را رد کرده است. پیشنهادی که باعث می‌شد او به کریستیانو رونالدو در النصر بپیوندد.

عثمان دمبله

معصومه حق جو- همشهری آنلاین: وینگر ملی‌پوش فرانسوی همچنان در بارسلونا در حال آماده‌سازی است و مسئولان این تیم امیدوارند که بتوانند قرارداد او را تمدید کنند. دارنده کاپ جام جهانی به صراحت گفته است که ترجیحش ماندن در نیوکمپ است.

النصر امیدوار بود با ارائه پیشنهادی که بند آزادسازی ۵۰ میلیون یورویی (۴۳ میلیون پوند/ ۵۶ میلیون دلار) را در قرارداد فعلی دمبله ایجاد می‌کند، از سرنوشت نامعلوم در مورد آینده دمبله استفاده کند. تیم پرهزینه عربستان سعودی - که در حال حاضر رونالدو و ستاره سابق اینتر مارسلو بروزوویچ را در باشگاه خود دارند - مایل بودند در طول یک قرارداد پنج ساله ۴۰ میلیون یورو (۳۵ میلیون پوند / ۴۵ میلیون دلار) به دمبله بپردازند.

بر اساس گزارش‌ها، دمبله این پیشنهاد را رد کرده است و تمایلی برای رفتن به خاورمیانه ندارد. در عوض، او با مدیران بارسا وارد مذاکره خواهد شد که در تلاشند تا دوران حضور این بازیکن ۲۶ ساله را در کاتالونیا تمدید کنند و بند آزادسازی نسبتاً پایین او را نیز افزایش دهند.

دمبله از سال ۲۰۱۷ در بارسا بوده است؛ زمانی که آنها او را از بوروسیا دورتموند با سرمایه جمع‌آوری‌شده از فروش نیمار به پاری سن ژرمن گرفتند. او به دلیل مشکلات مصدومیتی که داشت توانست فقط ۱۸۵ بازی در شش فصل انجام دهد و موفق به زدن ۴۰ گل در این بازی‌ها شد.

کد خبر 775394
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    0 0
    تو جام جهانی اخیر که فراتر از افتضاح بود!!!