صدای مهیب ناشی از واکنش پدافند هوایی در آسمان مسکو بامداد یکشنبه در برخی مناطق غربی این شهر شنیده شد و دقایقی پس از آن اعلام شد که ۲ پهپاد در اثر شلیک پدافند، سرنگون شده‌اند.

به گزارش همشهری آنلاین، صدای مهیب در آسمان مسکو حوالی ساعت ۳ و ۴۵ دقیقه بامداد یکشنبه هشتم مردادماه ۱۴۰۲ به وقت محلی ( چهار و ۱۵ دقیقه بامداد به وقت تهران) شنیده شد. 

سرگئی سوبیانین، شهردار مسکو در پی این رخداد اعلام کرد که حمله پهپادی، تلفات جانی نداشت و تنها به نمای دو ساختمان اداری در مسکو آسیب جزئی وارد شد. اورژانس مسکو اعلام کرد که در اثر انفجار در آسمانخراش Oko-۲ در مسکوسیتی شهر مسکو یک نفر مجروح و شیشه های طبقه اول تا چهارم این برج شکسته شد. خبرگزاری تاس از قول خدمات اورژانس منطقه اعلام کرد که پدافند هوایی، حملات پهپادی به پایتخت روسیه را دفع کرد. این رسانه روس همچنین اعلام کرد که ۲پهپاد که قصد حمله به مسکو را داشتند، در غرب این شهر سرنگون شدند.

کد خبر 776755

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    4 65
    تازمانی که اکراین از حمله به خاک روسیه ترس دارد این جنگ پایان پذیر نیست فقط درصورت تحمیل خسارت به شهرهای روسیه واعمال فشار مردم به پوتین همان گونه که روسیه شهرهای اکراینی رو نابود کرده توقف جنگ وامکان آتش بس وجود دارد