شهردار تهران گفت: دشمن امروز با تمام سرمایه و امکانات خود به جنگ با اسلام آمده است و از هر لحظه و امکانی برای ضربه زدن به اسلام استفاده می‌کند

زاكاني شهردار تهران

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا زاکانی در مراسم اختتامیه همایش دوروزه مدیران گلزارهای شهدای کشورهای مقاومت که با حضور میهمانانی از کشورهای عراق، سوریه، لبنان، فلسطین و یمن برگزار شد، گفت: دشمن امروز با تمام سرمایه و امکانات خود به جنگ با اسلام آمده است و از هر لحظه و امکانی برای ضربه زدن به اسلام استفاده می‌کند؛ ما نیز در این نبرد از سرمایه‌های مادی و معنوی بسیاری بهره‌مند هستیم که مهمترین آن تمسک به راه اهل بیت(ع) و منش شهدای محور مقاومت است.

وی ادامه داد: به تعبیر حضرت امام(ره)، تربت پاک شهیدان تا قیامت مزار عاشقان، عارفان، دل‌سوختگان و دارالشفای آزادگان خواهد بود. به همین جهت لازم است تا مروج فرهنگ ایثار، شهادت و راه و رسم زیست مومنانه شهیدان باشیم.

شهردار تهران همچنین گفت: با حرکت در مسیر شهدا ابتدا خودمان را نجات خواهیم داد و سپس زمینه دستگیری شهدا از دیگران را فراهم خواهیم کرد. امیدوارم در روز قیامت نیز شهیدان شافع ما باشند و ما نیز با شهادت به آنان ملحق شویم.

کد خبر 777814
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha