وزیر کشور با اشاره به حمله تروریستی شب گذشته در حرم شاهچراغ (ع) گفت: سکوت مجامع بین‌المللی و کشورهای مدعی حقوق بشر، مروج اینگونه اعمال تروریستی است.

احمد وحیدی - وزیر کشور دولت سیزدهم

به گزارش همشهری آنلاین، احمد وحیدی دوشنبه ۲۳ مرداد در جریان سفر به شیراز با هدف بررسی ابعاد حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) گفت : این حادثه تروریستی که در آن تعدادی از هموطنان و زائران حرم مطهر شاهچراغ (ع) مجروح و یک نفر شهید شد از طرف دشمنان قسم خورده ما است و دشمنان ما به اشتباه تصور می‌کنند با این حرکت‌های بزدلانه و آتش گشودن بر روی مردم می‌توانند امنیت و ثبات ما را به خطر بیندازند در حالی که که ملت ما استوار است. 

او، سکوت مجامع بین‌المللی و کشورهای مدعی حقوق بشر را مروج اینگونه اعمال تروریستی دانست و گفت: سال گذشته نیز شاهد همین اتفاق در حرم مطهر بودیم که گروهی از هم وطنانمان شهید شدند و تمام مجامع بین‌المللی و کشورهای مدعی حقوق بشر سکوت کردند و همین سکوت و حمایت‌های آن‌ها مروج اینگونه اعمال تروریستی است.
 
وحیدی ادامه داد: منتظر خواهیم بود که ببینیم عکس‌العمل آن‌ها در قبال این حادثه تروریستی چه خواهد بود که البته قابل پیش‌بینی است که همانند بار قبل مُهر سکوت به این اقدام تروریستی بزنند و عکس‌العملی نشان ندهند.
 
او، عکس‌العمل نیروهای حفاظتی و امنیتی حرم مطهر در ابتدای وقوع حادثه تروریستی را به موقع توصیف کرد و افزود: هم اینک نیز کار در کنترل نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی است و بر اوضاع مسلط هستند.

وزیر کشور عنوان کرد: کسانی که در این کار همکاری، مشارکت و پشتیبانی کردند به شدت به عقوبت خواهند رسید و دشمنان ملت رها نخواهند شد.
 
 

کد خبر 780299
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 12
  • IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
    13 5
    مگه اینها کی هستند؟اجازه ندهید افراد با تفکرهای تکفیری وارد کشور شوند.چرا روزی ۱۰هزار افغانی باید وارد کشور شوند.این یک هرج و مرج بتمام معنا است.
  • IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
    0 8
    اقای وزیر وقتی عدهای سوار بریک اتوبوس راهی مقصد هستند همه یک هدف اگاهانه دارند ومهم نیست کی راننده است تمام انها راننده هستند ضعف درمقابل اینها نهایت زبونی است
  • IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
    13 2
    مهاجرین افغان بیشترین آمار جرم و جنایت در کشور را رقم می‌زنند این مهاجرت بی رویه دلیلش چیست در برخی شهر ها آمار مهاجرین و زاد و ولد آنها بیش از شهر وندان شده مهاجرین افغان بدون مجوز در کشور چرا باید حضور داشته باشند رجز خوانی بدون عمل فایده نداره دو صد گفته چون نیم کردار نیست
  • GB ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
    11 2
    فعلا آنها شما را رها نمی کنند۰
  • IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    2 0
    جناب وزیر میدونم آقا امام رضا علیه السلام رو دوست دارید.مردم مشهد حتی اون بی اعتقاد ترین ها (در ظاهر) وقتی به خیابان تهران (امام رضا) یا سمت ترمینال می رسن سرشون رو به تعظیم رو به سلطان خراسان خم می کنند. مدتی هست گروهی از اتباع دفتر تاکسیرانی هرات زدند. یکبار گروهی به جان هم افتادند و بی توجه به احساسات مردم و حرمتی که قائلند رو به حرم دعوا راه انداختند و چاقو بیرون آوردند. آخه این چه وضعشه؟ چرا باید شهرها با حضور بی حد و حصر اینها رنگ غم و عقب افتادگی فرهنگی به خودش بگیره؟ مردم به حق میخوان ازتون که فکر جدی لایحه جدی برای این اتباع طرح کنید.
  • IR ۰۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    3 1
    این ضعف نیروهای امنیتی هست کهاز یک سوراخ دو بار گزیده شدند