شنبه ۱۵ فروردین ۱۳۸۸ - ۱۶:۰۸
۰ نفر

گروه حوادث: عقاب خالکوبی شده روی بدن نگهبان محله، راز ربوده شدن 13 پسربچه را فاش کرد.

این مرد تبهکار و همدستش متهم هستند پس از ربودن پسربچه‌های خردسال، آنها را در مخفیگاه خود مورد آزار و اذیت قرار می‌دادند.

آخرین قربانی این دو متهم پسر 9 ساله‌ای است که روز 9 فروردین برای خرید یک بسته چای از خانه خارج شده بود. در حالی که والدین این کودک تصور می‌کردند فرزندشان بعد از گذشت چند دقیقه به خانه برمی‌گردد، وقتی بازگشت وی به درازا کشید، با نگرانی جست‌وجو برای پیدا کردن وی را آغاز کردند.

هنوز ساعتی از این ماجرا نگذشته بود که پسرخردسال، سراسیمه نزد پدر و مادرش بازگشت و مدعی شد 2 مرد جوان وی را ربوده‌‌اند. «آنها بعد از اینکه به بهانه‌ای به من نزدیک شدند، مرا به زور به خانه‌ای در همین اطراف برده و در آنجا مورد آزار و اذیت قرار دادند. سپس یکی از آنها که عکس یک عقاب را روی بدنش خالکوبی کرده بود مرا تهدید کرد اگر از این ماجرا چیزی به کسی بگویم دوباره به سراغم می‌آید و مرا از بین می‌برد.»

والدین پسربچه، وقتی این جملات را از زبان فرزندشان شنیدند، با پلیس تماس گرفتند و ماجرا را به ماموران اطلاع دادند.

دقایقی بعد، با حضور گروهی از ماموران در محل، تحقیقات برای دستگیری مردان جوان آغاز شد و آنها با کمک این پسربچه موفق شدند در کمتر از یک‌ساعت مخفیگاه متهمان را شناسایی کنند.

قاضی رضوانفر- دادیار شعبه 4 دادسرای جنایی تهران- با اعلام این خبر گفت: بعد از شناسایی این محل، دستور بازداشت هردو متهم صادر شد و کارآگاهان اداره 16 آگاهی تهران با ورود به این خانه یکی از متهمان را دستگیر کردند.

عقاب خالکوبی‌شده

در حالی که متهم مدعی بود پسربچه ربوده شده را نمی‌شناسد و از ماجرای آزار و اذیت وی خبر ندارد، ماموران با مشاهده عکس خالکوبی شده عقاب روی بدن او دریافتند که وی یکی از آدم‌ربایان است و او را به اداره آگاهی منتقل کردند.

وقتی مرد جوان متوجه شد راهی جز بیان حقیقت ندارد به ربودن و آزار و اذیت پسربچه 9 ساله اعتراف کرد و گفت: من و همدستم کودکان را با تهدید چاقو می‌ربودیم و بعد از انتقال به مخفیگاهمان، آنها را مورد آزار و اذیت قرار می‌دادیم. سپس آنها را رها می‌کردیم و با تهدید از آنها می‌خواستیم از این ماجرا چیزی به کسی نگویند.

نگهبان محله!

این متهم که یکی از نگهبانان محله نیز هست در ادامه تحقیقات مدعی شد تاکنون با همدستی متهم فراری، 13 پسربچه را ربوده و قربانی وسوسه‌های شیطانی خود کرده است.

بعد از اعترافات مرد جوان، تحقیقات برای دستگیری همدست او ادامه یافت و بعد از گذشت 3 روز ماموران موفق شدند با شناسایی مخفیگاه وی، او را نیز دستگیر کنند.

با اعتراف این مرد به ربودن پسربچه‌ها، قاضی رضوانفر برای او قرار بازداشت صادر کرد و از آنجا که احتمال می‌رود این دو متهم افراد دیگری را نیز قربانی نقشه‌های شوم خود کرده باشند، با صدور دستور چاپ عکس بدون پوشش متهمان در روزنامه‌ها، از شاکیان احتمالی خواست برای شکایت به شعبه 4 دادیاری در دادسرای جنایی تهران واقع در خیابان 12فروردین مراجعه کنند.

هویت شاکیان مخفی می‌ماند

قاضی رضوانفر در ادامه گفت: شاکیان مطمئن باشند که هویت آنها مخفی خواهد ماند و در تمامی مراحل رسیدگی به پرونده ، مشخصات آنها حفظ خواهد شد.

کد خبر 78142

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز