شنبه ۱۵ فروردین ۱۳۸۸ - ۱۹:۰۵
۰ نفر

لندن: گزارش‌ها حاکی از آن است که یک متهم سابقه‌دار با شگرد تازه‌ای از زندان گریخته است.

طبق گزارش پلیس این مرد 39 ساله از زندانی به زندان دیگر منتقل شد اما برای فرار از زندان از خودروی پلیس استفاده کرد. این مرد بلافاصله پس از انتقال به زندان دوم، زیر خودرویی که با آن منتقل شده بود، پنهان شد و به این ترتیب همراه با ماموران پلیس از زندان خارج شد.

گفتنی است ، نگهبانان زندان تا 7 ساعت بعد متوجه فرار او از زندان نشدند و تنها بازبینی فیلم دوربین‌های مخفی آنها را متوجه نحوه فرار وی کرد. البته این مرد کمتر از یک روز پس از فرار دستگیر شد و با توجه به اتهام فرار از زندان بار دیگر در انتظار رای دادگاه قرار دارد.

راننده 13 ساله

ویرجینیا: در حالی که والدین یک پسربچه 13 ساله گمان می‌کردند او از خانه فرار کرده است، ماموران پلیس این نوجوان را سالم و سرحال در شهر دیگری پیدا کردند. اما این پسربچه به هیچ وجه قصد فرار از خانه را نداشت و فقط می‌خواست رانندگی با خودروی پدرش را تجربه کند.

این نوجوان پس از دستگیری به پلیس گفت برای اینکه رانندگی طولانی مدت را تجربه کند، تصمیم گرفت به خانه مادربزرگش در شهر دیگری برود. به این ترتیب خودروی پدرش را پر از وسایل ورزشی و خوردنی کرد و در حالی که والدینش خواب بودند سوئیچ خودرو را برداشت و سفرش را آغاز کرد.

گفتنی است این نوجوان در طول مسیر همه قوانین رانندگی را رعایت کرد و با چنان مهارتی رانندگی کرد که پلیس به او مشکوک نشد. اماتوقف او در پمپ بنزین موجب شد که مامور پمپ بنزین به مجاز بودن سنش برای رانندگی شک کرده و پلیس را در جریان بگذارد و به این ترتیب این پسربچه دستگیر شد.

پرواز با چمدان

نیویورک: پنهان شدن داخل چمدان یا بخش بار هواپیما روشی است که برخی مهاجران غیرقانونی برای سفر به کشوری دیگر از آن استفاده می‌کنند. اما این بار جوان 21 ساله‌ای که نه تنها مهاجر غیرقانونی نیست بلکه کارمند فرودگاه به‌شمار می‌آید به این طریق سفر کرده است.

طبق گزارش‌ها این پسر 21 ساله که مسئول حمل چمدان ها به قسمت بار هواپیما بوده بر اثر خستگی زیاد دچار خواب‌آلودگی شده و روی چمدان‌ها  می‌خوابد. به این ترتیب او همراه چمدان‌ها وارد قسمت بار هواپیما شده و چند ساعت بعد در کشور دیگری از خواب بیدار می‌شود.

هرچند پلیس فرودگاه در آغاز به این جوان مشکوک شده و او را دستگیر کرده بود اما او سرانجام توانست ثابت کند که فقط خواب‌آلودگی‌اش موجب این اقدام عجیب شده است. او پس از آزادی در حالی که این بار روی صندلی هواپیما نشسته بود به کشورش بازگشت.

پیری و معرکه گیری

لاگوس: ماموران مبارزه با مواد مخدر نیجریه  در خانه پیرمردی که گفته می‌شود 114 ساله است، بیش از 6 تن ماری‌جوانا کشف کردند. این در حالی است که این پیرمرد ادعا کرده در تمام طول عمر خود تنها به کشاورزی مشغول بوده است. به هر ترتیب تحقیقات  در این مورد ادامه دارد و پلیس احتمال می‌دهد این پیرمرد با قاچاقچیان عمده در ارتباط باشد.

جدایی به خاطر وسواس

برلین: یک زن میانسال به دلیل وسواس بیش از حد همسرش به زندگی  با او خاتمه داد. وی در دادگاه گفت همسرش مانند یک کارگر با او رفتار می کرده و از او می خواسته به طور مداوم در حال تمیز کردن منزل باشد.

اما این زن زمانی درخواست طلاق داد که همسرش یکی از دیوار‌های خانه را به دلیل کثیفی خراب کرد و به این ترتیب موجب فروریختن بخشی از منزل مسکونی‌شان شد.

کد خبر 78150

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز