محمدرضا شهبازی، مجری برنامه «پاورقی» قسمت جدید این برنامه را که امشب پخش می‌شود، به موافقان و مخالفان «پاورقی» تقدیم کرد.

شهبازی

به گزارش همشهری آنلاین، چند روز پیش شهبازی در پی حاشیه‌های مربوط به ورود سلبریتی‌ها به تلویزیون با اجرای «پاورقی» خداحافظی کرد؛ اما در پی حمایت رئیس سازمان صداوسیما و درخواست مخاطبان از تصمیم خود صرف‌نظر کرد.

پخش برنامه «پاورقی» از امشب آغاز می‌شود. ویدئویی از برنامه امشب در صفحه مجازی برنامه منتشر شده که در آن شهبازی ۱۶۷مین قسمت برنامه را به همه مخاطبان تقدیم می‌کند. این مجری در ادامه می‌گوید: مخاطبان شامل موافقان و مخالفان برنامه هستند. هم کسانی که ما را خیلی دوست دارند و هم آنهایی که سایه ما را با تیر می زنند.

برنامه پاورقی می خواهد لایه های پشت پرده اخباری را که برای مخاطبان مهم و اثرگذار است و ممکن است آنها را به اشتباه بیندازد، نمایان کند. در این برنامه تلاش شده مخاطبان به این درک برسند اخباری که شبکه های معاند فارسی‌زبان مغرضانه به خورد مخاطب می دهند تا چه میزان سندیت دارد و چه اندازه صحت ندارد.

برنامه «پاورقی» کاری از گروه اجتماعی فرهنگی شبکه دو به تهیه‌کنندگی و کارگردانی جواد فتحی و نویسندگی امین میمندیان، محمدرضا شهبازی، مرتضی قربانی و... است که از ساعت ۱۹:۴۵ روانه آنتن می شود و بازپخش آن روز بعد ساعت ۰۰:۱۰ بامداد، ۰۳:۱۵ بامداد و ۱۲:۳۰ خواهد بود.

کد خبر 781550
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رادیو و تلویزیون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • ناشناس IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
    تو هم برگرد اون چند درصدی که تلویزیون نگاه می کنند هم تو را خوب شناختن ، صدا وسیما هم چیزی که برایش اهمیت نداره نظر اکثریت مردمه ، رضایت اون چند درصد خودی را جلب کنه بقیه براش مهم نیست ، همانطوریکه در انتخابات همون چند درصد رای بدن واسه مسولین بهتره تا اکثریت مردم .
  • IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
    مردوحرفش توکه گفتی نمیام
  • Reza IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
    اقای جبلی با این بازیها به جایی نمی رسه اینا همش فیلمه از اول هم قرار نبود بیایند مثل عادل فقط درک نمی کنم با این کارها چه چیزی را برای چه کسی یا چه کسایی می خواهند بقبولند
  • شبگرد IR ۰۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    آقای به ظاهر محترم مرد اونه که رو حرفش وایسه بعدا تو چی و کی هستی که داری شاخ و شونه میکشی تو بود و نبودت اصلا مهم نیست
  • حبیب IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    ... تویی که اندازه حرف خودتم نیستی و دوباره آویزون صداسیما میلی شدی همین چند ثانیه هم نفرت آور بود چه برسه ..... از بس قشنگه برنامت ۴ دفعه هم باز پخش داره!🤣
  • Mohammadfresh IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    78 28
    نگاه کن تو رو خدا ، صدا و سیما ی همچین مجری بی دست و پایی رو برمیگردونه رو انتن ، از ی طرف میگه ما باج نمیدیم
  • فقط خدا IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
    4 4
    جالبه !!! یه سری آدما!! میگن این برنامه بیننده نداره ولی خودشون از تمام جزئیاتش خبر دارن اصلا معلوم نیست بیننده‌ی پروپا قرص هستن 😂