نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از افرادی که سعی دارند با زیر سوال بردن روایت‌های تاریخی دامن انگلیس و آمریکا را در کودتای ۲۸ مرداد پاک کنند، انتقاد کرد.

مالک شریعتی نیاسر

به گزارش ایسنا، مالک شریعتی نیاسر در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس بیان کرد: سالروز کودتای خفت بار و ننگین ۲۸ مرداد ماه را پشت سر گذاشتیم. باعث تعجب است در حالیکه خود کودتاچی‌ها و حامیان آنها چه رژیم ایالات متحده و چه رژیم انگلیس اذعان کردند و در اسناد خود منتشر کردند و در رسانه‌های خود اعتراف کردند و بعضا اشک تمساح ریختند و در بعضی جاها برای فریب افکار عمومی عذرخواهی کردند که این کودتا و دخالت آنها در امور داخلی ایران بر گردن آنها است، افرادی در داخل کشور برای مطامع سیاسی روایت‌ها و اسناد تاریخی را زیر سوال می‌برند و قصد دارند دامن انگلیس و آمریکا را پاک کنند. واقعا ننگ بر شما باد.

کد خبر 781842
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مجلس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 6
  • سیدمسعود قائم مقامی IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    10 1
    فیش حقوقیت درست شده، نه؟!
  • کیوان US ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    6 1
    اینها تلاش برا ی رای آوردن در نتخابات بعدی است وگرنه ایشان چرا در مورد حقوق های نجومی حرف شفاف و درستی نمی زند. الان که انتخابات نزدیک شده این حرفها را می زند. من فکر می کنم همه مردم می دانند که انگلیس و امریکا در کودتای 28 مردا د نقش داشته اند