رئیس کمیته حقوقی شورای شهر تهران از شهردار خواست تا نسبت به بررسی پیوست‌های تذکرش برای ایجاد دسترسی به سامانه جامع حقوقی برای نظارت بر حسن اجرای احکام در دعاوی شهرداری تهران اقدام کند.

اقراریان

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی اقراریان در جلسه امروز شورای شهر تهران با بیان این مطلب افزود: نامه به مرکز حقوقی شهرداری، مدیرعامل سازمان فاوا و دیگر بخش‌ها در خصوص لزوم ایجاد دسترسی سرمایه جامع حقوقی برای نظارت بر حسن اجرای احکام در دعاوی شهرداری تهران ارسال کرده‌ام اما ۹ ماه از این تاریخ گذشته و هنوز جوابی دریافت نکردم.

او با بیان اینکه برخی به من می‌گویند ، قبل از اینکه تذکری در صحن شورا بدهیم آن را با شهرداری مطرح کنید، گفت: ما موارد را تذکر می‌دهیم، نامه ارسال می‌کنیم و تماس می‌گیریم و بنا بر ضرورت در صحن شورا هم تذکر می‌دهیم اما حالا ۹ ماه از نامه نگاری من گذشته است.

اقراریان با بیان اینکه به شهردار تهران ۱۰ روز فرصت می‌دهم که نسبت به ایجاد دسترسی به این سامانه اقدام کند، گفت: باید ظرف مدت مقرر پیوست‌های این تذکر بررسی شود و امیدوارم مجبور نشویم دست به اقدامات قانونی بزنیم. چرا که من به عنوان نماینده مردم ۶۲ تذکر دادم که برخی از آنها قانع کننده نبوده و در برخی موارد هم اصلا پاسخی داده نشده است.

کد خبر 783761
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha