معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران در راستای رسیدگی به وضعیت خدمت رسانی از مکان‌های ویژه استقرار زائران اربعین حسینی در کشور عراق بازدید کرد.

شعبانی

به گزارش همشهری آنلاین، عباس شعبانی ضمن حضور در قرارگاه‌های خدمت رسان برخی مناطق مستقر در شهرهای کشور عراق از نزدیک در جریان کیفیت خدمات ارائه‌شده به زائران اربعین حسینی قرار گرفت.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران با حضور در شهر کاظمین و بازدید از قرارگاه مستقر شهرداری تهران در این شهر که توسط سازمان زیباسازی شهر تهران راه‌اندازی شده از روند نحوه خدمت‌رسانی این قرارگاه بازدید و هماهنگی‌های لازم را با مسئولین قرارگاه در جهت ارائه خدمات مطلوب‌تر به‌عمل آورد.

در ادامه معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران با حضور در شهر کربلا از قرارگاه زینبیون منطقه ۸ شهرداری تهران -که به‌صورت ویژه به بانوان زائر خدمت‌رسانی می‌کند- و قرارگاه منطقه ۶ بازدید کرد.

عباس شعبانی در ادامه این بازدیدها با حضور در شهرهای نجف و کوفه که به ترتیب توسط مناطق ۱۷ و ۲۱ شهر تهران در حال خدمت‌رسانی به زائران هستند در جریان کیفیت خدمات ارائه شده، قرار گرفت.

معاون شهردار تهران ضمن این بازدید به بررسی وضعیت محل‌های ویژه اسکان زوار و سنجش میزان خدمت‌رسانی در حوزه خدمات شهری و خدمات رفاهی در این قرارگاه‌ها پرداخت و هماهنگی‌های لازم را با مسئولان ایرانی و عراقی مستقر در این قرارگاه‌ها جهت ارائه مطلوب‌تر خدمت‌رسانی شهرداری تهران به زائران اربعین حسینی انجام داد.

کد خبر 783771
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha