راسان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان شیرآلات بهداشتی و ساختمانی داخلی است. این برند خوش‌نام در سال‌های اخیر با تولید محصولات استاندارد و در سطح کیفیت جهانی توانسته بخش عمده بازار را به خود اختصاص دهد. حالا با شروع کمپین جدید این برند، شما نیز می‌توانید برنده جوایز متعدد آن شوید.

اسکن

به همین منظور در این مطلب شرایط قرعه‌کشی راسان را بررسی خواهیم کرد تا شما هم از این فرصت استفاده کنید.

وقتی راسان ناجی می‌شود!

راسان (وبسایت راسان: rassan.ir) علاوه بر تأکید بر طراحی و تولید محصولات زیبا و کاربردی، در سال‌های اخیر خط ‌مشی فعالیت‌های خود را بیشتر از هر چیزی در مسیر خدمات هوشمندانه و حفاظت از محیط‌زیست استوار کرده است.

راسان با رونمایی از فناوری هوش مصنوعی برای انتخاب شیرآلات یک نوآوری چشم‌گیر را در این صنعت رقم زد که رضایت مشتریان را در پی داشت.

از طرف دیگر این برند همیشه حفاظت از محیط‌زیست و منابع آبی را به‌عنوان یک دغدغه آینده‌نگرانه در بالای لیست اولویت‌های خود قرار داده است.

راسان با تولید محصولات باکیفیت از هدررفت آب جلوگیری می‌کند و با حمایت از فعالیت‌های فرهنگی در راستای مسئولیت اجتماعی خود قدم برمی‌دارد. حالا این برند با کمپین جدید خود مردم را نیز به حمایت از این فعالیت انسان‌دوستانه دعوت کرده است.

شرایط همراهی با راسان چیست؟

شما نیز می‌توانید با همراهی و حمایت از راسان علاوه بر شریک‌شدن در این فعالیت‌ها، از جوایز ارزشمند آن بهره‌مند شوید. به عبارت دیگر همراهی با راسان یک انتخاب هوشمندانه است؛ انتخابی برای امروز و آینده.

برای شرکت در این قرعه‌کشی چند مرحله پیش روی شما قرار دارد:

اولین کاری که باید انجام دهید، مراجعه به صفحه جشنواره و وارد کردن اطلاعات خواسته‌شده است.

بعد از این کار سفر هیجان‌انگیز شما شروع می‌شود؛ سفری کوتاه که به اسکن QR کدهای ویژه راسان و به دست آوردن جوایز مختلف ختم می‌شود.

چطور QR کد راسان را اسکن کنیم؟

برای اسکن QR کدهای راسان باید به مکان‌های مشخصی (فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های راسان) بروید. بعد از ثبت‌نام در صفحه جشنواره راسان می‌توانید موقعیت مکانی این QR کدها را دریافت کنید. پس از مراجعه به این موقعیت مکانی، کد را با گوشی موبایل خود اسکن کنید تا یک امتیاز به‌دست آورده و از جوایز راسان بهره‌مند شوید.

به این نکته توجه کنید که محدودیتی برای کسب امتیاز و افزایش شانس برای قرعه‌کشی وجود ندارد.

جوایز قرعه‌کشی راسان چیست؟

پس از اسکن کد، راسان جوایز مختلفی برای شما دارد؛ کد تخفیف 5 درصدی خرید محصولات این برند، امتیاز شرکت در قرعه‌کشی هر دو هفته یکبار جوایز هوشمند راسان و در نهایت هم شانس شرکت در قرعه‌کشی جایزه بزرگ 1 میلیارد ریالی.

کلام پایانی؛ برنده هوشمند راسان باشید!

جشنواره بزرگ راسان از تاریخ 18 تیر ماه آغاز شده است. شما نیز با شرکت در این جشنواره می‌توانید همراه راسان باشید؛ این همراهی یک بازی برد برد است زیرا هم در مسیر حفاظت از محیط‌زیست با این برند شریک خواهید شد، هم می‌توانید از محصولات باکیفیت راسان استفاده کرده و برنده جوایز ارزشمند شوید.

پس همین حالا وارد صفحه جشنواره بزرگ راسان شوید و کسب امتیاز را شروع کنید. شاید شما برنده جایزه 1 میلیارد ریالی این برند باشید.

کد خبر 870023

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha