بین نخستین روزهای دی‌ماه۱۴۰۱ و نخستین روزهای شهریورماه۱۴۰۲، نساجی هرگز برنده یک مسابقه لیگ برتری نشده بود.

نساجی

به گزارش همشهری‌آنلاین، پیروزی نساجی در خانه، حسی بود که طرفداران باشگاه، دیگر تقریبا آن را از یاد برده بودند. ناکامی‌های متوالی این تیم در وطنی اما سرانجام به نقطه پایان رسید. تیمی که در آخرین تقابلش با نفت آبادان ۴‌گل از این تیم خورده بود، این بار در هفته چهارم لیگ با زدن ۳‌گل از حریفش انتقام گرفت.

این نخستین برد نساجی در فصل جدید و نخستین پیروزی مهدی رحمتی به‌عنوان سرمربی باشگاه بود. تیم شمالی بعد از این برد، باید خودش را برای نخستین حضور تاریخ در لیگ قهرمانان آسیا آماده کند. هواداران نساجی با وجود خارج‌شدن تیمشان از ورزشگاه وطنی برای لیگ قهرمانان، آماده‌اند تا از همه لحظات این ماجراجویی جذاب لذت ببرند؛ هرچند که به‌نظر می‌رسد سرمربی تیم امیدواری چندانی به تیمش ندارد!

پایان یک حسرت طولانی

بین نخستین روزهای دی‌ماه۱۴۰۱ و نخستین روزهای شهریورماه۱۴۰۲، نساجی هرگز برنده یک مسابقه لیگ برتری نشده بود. وقتی آخرین پیروزی لیگ برتری این تیم در وطنی روبه‌روی تراکتور به‌دست آمد، حمید مطهری روی نیمکت این تیم دیده می‌شد؛ چهره‌ای که به‌خاطر نتایج بد تیم، کنار رفت تا هدایت باشگاه به کارلوس هرناندس سپرده شود.

این مربی در ۱۶‌مسابقه متوالی در لیگ برتر، حتی یک برد هم به‌دست نیاورد. پس از ورود مهدی رحمتی، تعداد هفته‌های بدون برد نساجی در لیگ برتر به ۱۹ رسید اما آنها قبل از رسیدن این عدد به ۲۰، بالاخره یک برد جذاب را مقابل تماشاگران خودی جشن گرفتند. نساجی بعد از ۸‌ماه، بالاخره طعم پیروزی در لیگ برتر را چشید و این لحظه بسیار مهمی برای پروژه مهدی رحمتی در این باشگاه محسوب می‌شد.

منتظر نتیجه نباشید!

«تیم نساجی را تحت فشار نگذارید و توقع بیش از اندازه از این تیم نداشته باشید.» این جمله‌ای نیست که انتظار شنیدنش را از مربی برنده یک نبرد پرگل در لیگ برتر داشته باشیم. البته که کار نساجی در آسیا سخت خواهد بود اما مهدی رحمتی باید جاه‌طلبی بیشتری از خودش نشان بدهد و انگیزه بازیکنان تیمش را به اوج برساند؛ نه اینکه با جملاتی شبیه به این، اعتمادبه‌نفس آنها را از بین ببرد. شاید الهلال رقیب بسیار سختی برای این تیم باشد اما ۲هم‌گروهی دیگر نساجی در آسیا، به‌هیچ‌وجه تیم‌های شکست‌ناپذیری به‌حساب نمی‌آیند.

کد خبر 785087
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha