سخنگوی کمیته آسفالت معاونت فنی و عمرانی شهرداری با بیان اینکه بر اساس تحقیقات ۵۸ درصد شهروندان از عملیات بهسازی آسفالت معابر رضایت دارند، گفت: تولید آسفالت در سال جاری با رشد ۲.۵ برابری نسبت به شهریور سال گذشته همراه بوده است.

آسفالت ریزی

به گزارش همشهری آنلاین، در نشست کمیته آسفالت، گزارشی از آخرین فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه تولید آسفالت و نیز مرمت و روسازی معابر بزرگراهی و غیربزرگراهی پایتخت ارائه شد.

مهدی صداقتی سخنگوی کمیته آسفالت معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به این نکته که میزان تولید آسفالت در سال جاری از مرز ۸۵۰ هزار تن عبور کرده است، گفت: تولید آسفالت با رشد ۲،۵ برابری نسبت به مدت مشابه سال قبل همراه بوده است.

او افزود: تاکنون ۶۵۰ هزار تن از آسفالت تولید شده به مناطق تحویل داده شد که معادل ۷۰ درصد از حجم آسفالت تولیدی در سال جاری است.

سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران با بیان اینکه عملیات مرمت اساسی روکش آسفالت بزرگراه آزادگان تا پایان مهرماه امسال به اتمام می‌رسد، یادآور شد: اقدامات زیرساختی در بخشی از این مسیر بزرگراهی تا برطرف شدن کامل مشکلات ادامه خواهد داشت.

او با تاکید بر لزوم تشدید نظارت بر روند پخش و اجرای عملیات روسازی آسفالتی، تصریح کرد: ناظران فنی مناطق، وظیفه پایش مستمر دارند و علاوه بر این انجام بازدیدهای مکرر و سرزده نیز در دستور کار معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، سخنگوی کمیته آسفالت معاونت فنی و عمرانی؛ میزان رضایت شهروندان از بهسازی معابر بزرگراهی و غیر بزرگراهی براساس آمارهای موجود به ۵۸ درصد رسیده است.

کد خبر 785859
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
    0 0
    یک متر اسفالت گرون تر در میاد یا یک متر بتن ؟هزینه استهلاک؟