مدیرعامل استقلال حرف‌های تندی را در مورد شکایت این باشگاه از سپاهان به زبان آورد.

سپاهان

به گزارش همشهری آنلاین، علی خطیر مدیرعامل استقلال گفت: استقلال قرارداد ۳۰ میلیاردی هم ثبت کرده ولی بروید و ببینید اگر یک تیم بالای ۲۰ میلیارد ثبت کرده باشد. من ۲۵ میلیارد به یک بازیکن آفر دادم ولی در سازمان لیگ قراردادش ۱۵ میلیارد ثبت شده است. مگر می‌شود؟ اتفاقی که الان برای سپاهان افتاده، شرایط را نشان می‌دهد. اینجا محل آزمون فدراسیون و کارگروه نظارت بر قوانین است. کدام تیم مثل ما قرارداد بالای ۲۰ میلیارد ثبت کرده؟ اعداد استقلال تماما واقعی است. به من می‌گویند چرا قرارداد را دور نمی‌زنید؟

او با اتهام به سپاهان بدون اسم بردن از این تیم گفت: چطور می‌شود قانون را دور زد؟ استقلال و پرسپولیس همه چیزشان رو هست و نمی‌توانند کاری کنند. سازمان بازرسی و دیوان محاسبات در باشگاه ما هستند. یکی از بزرگترین انتقادات من به همین شیوه است. ما باشگاه دولتی هستیم.

خطیر در مورد رقبای پرسپولیس و استقلال گفت: سالی ۵۰۰ تا ۷۰۰ میلیارد از بودجه دولت استفاده می‌کند ولی به هیچکس جواب نمی‌دهد و قوانین دست و پاگیر دولتی برای آنها نیست.

وی در مورد تضمین اجرای قوانین نقل و انتقالاتی با اشاره به نهاد اجرا کننده عنوان کرد: تضمین اجرایی کمیته انضباطی و آقای حسن زاده است که نسبت به آنها اطمینان دارم.

قسمت بعدی حرف‌های مدیرعامل استقلال با ادعای تند او علیه سپاهان و توضیح کیفرخواست این باشگاه همراه بود: همانطور که گفتند باید بازی‌ها سه بر صفر شود. نه فقط سپاهان که از آنها شکایت کردیم، بلکه باید درباره تمام باشگاه‌ها این اتفاق بیفتد.

پس از اظهارات خطیر در تلویزیون، تیم سپاهان از او شکایت کرد.

کد خبر 786269

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
    6 0
    آخه فوتبال شکسته بسته ای که زیبایی ندارد و درآمد هم که ندارد چرا بایداینهمه خرج برای بیت المال و ثروت ملی کشور بتراشد؟