معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران از بروزرسانی لیست بانک اطلاعات زمین شهرداری تهران خبر داد و گفت: دیگر املاک‌مان را برای تسویه به بانک‌ها ارائه نمی‌کنیم.

لطف‌الله فروزنده

به گزارش همشهری آنلاینف لطف الله فروزنده درباره مولدسازی املاک شهرداری تهران با تأکید بر این‌که این امر مستمر است و مقطعی نیست، تصریح کرد: ما در کل دیگر املاک‌مان را بدون مولدسازی نمی‌فروشیم و یا برای تسویه به بانک‌ها ارائه نمی‌کنیم.

وی با بیان این‌که املاک حتما باید مولد سازی شده و بعد از آن وارد مدار فروش یا تسویه قرار گیرند، اظهارکرد: حتما می‌بایست املاک مولد سازی شوند و بر همین اساس ظرفیتی حدودا ۲۰ هزار میلیارد تومان آماده کردیم و امیدواریم در تهاتر با بانک‌ها بتوانیم با املاک مولدسازی شده بدهی‌های شهرداری را تسویه کنیم.

فروزنده اضافه کرد: در حوزه مولدسازی فرآیند به گونه‌ای است که پرونده ملک مورد نظر به کمیسیون ماده پنج رفته و براساس طرح تفصیلی و مقررات، بارگذاری این املاک که عمدتا مسکونی هستند مشخص می‌شود و ما زمین را با نحوه بارگذاری‌اش به بانک‌ها و برای فروش عرضه می‌کنیم.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در خصوص شناسایی املاک شهرداری تهران با تأکید بر این‌که بانک اطلاعات زمین داریم اما کامل نبود، تصریح کرد: به همه مناطق بخشنامه کردیم که نسبت به شناسایی املاک‌شان اقدام کنند تا بتوانیم بعد از مولدسازی آنها را صرف توسعه امور پایدار همچون مترو و اتوبوسرانی کنیم.

کد خبر 786916
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha