شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۸۸ - ۰۹:۰۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: شاخص کل قیمت سهام در بورس تهران، روز شنبه ۲۲ فروردین ماه، تا ساعت ۱۱:۴۱ دقیقه، ۲۸.۸ واحد افزایش یافت و بر این اساس به ۸ هزار و ۱۴۰ واحد صعود کرد.

در این روز تا لحظه تکمیل گزارش حاضر حدود ۱۸ میلیون سهم به ارزش ۴۵.۳۷ میلیارد ریال در این بازار دست به دست شد و منجر به رشد ۳۰ واحدی شاخص بازار اول (شاخص عملکرد تالار اصلی) و افت ۲.۷ واحدی شاخص بازار دوم (شاخص عملکرد تالار فرعی‌) شد.

صدرنشینان جدول تقاضا تا این لحظه از معاملات ۵ شرکت پالایش نفت اصفهان، مخابرات، بانک کارآفرین، بانک پارسیان و ملی صنایع مس ایران بودند.

بنابر گزارش‌های رسیده از تالارهای معامله سهام، تا این لحظه از معاملات امروز بورس اوراق بهادار تهران، ۲۸۰ نفر اقدام به خرید بیش از ۹ میلیون سهم پالایش نفت اصفهان به ارزش ۵۴.۴۶ میلیارد ریال کرده‌اند و ۹۰۸ نفر هم در صف خرید ۳۸.۲۷ میلیون سهم مخابرات به ارش ۵۴.۲۳ میلیارد ریال ایستاده‌اند.

همچنین یک هزار و ۸۸۰ دستور خرید برای ۱۸.۴ میلیون سهم بانک کارآفرین به ارزش ۵۲.۲۷ میلیارد ریال در رایانه‌های کارگزاری‌ها وارد شده و ۴۰۵ دستور خرید هم برای ۱۴.۲۴ میلیون سهم بانک پارسیان به ارزش ۲۳.۱۶ میلیارد ریال صادر شده است.[مفاهیم: کارگزار بورس]

گزارش‌های رسیده حاکی از آن است که ۲۲۳ نفر هم برای خرید ۶.۶۵ میلیون سهم ملی صنایع مس به ارزش ۲۰.۸۶ میلیارد ریال برگه دستور خرید پر کرده‌اند.

در آن سوی بازار پر عرضه‌ترین سهم تا این لحظه سهام ایران ترانسفو اعلام شده که در حدود ۳۳۵ هزار و ۵۴۶ سهم این شرکت به ارزش حدود ۳ میلیارد ریال به فروش گذاشته شده است.

کد خبر 78707

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز