اینطور که بنظر می‌رسد هواداران تیم ملی فوتبال انگلیس همچنان باید هری مگوایر را در ترکیب ثابت ساوت گیت تحمل کنند.

هری مگوایر

به گزارش همشهری‌آنلاین، تماشای بازی هری مگوایر در ترکیب ثابت انگلیس در بازی با اوکراین، از همان دقایق ابتدایی هواداران سه‌شیرها را در ترس فرو برده بود. استاد بی‌بدیل اشتباه‌های بزرگ، در این بازی هم عملکرد خوبی نداشت و انگلیس برای نخستین بار از شروع دور مقدماتی یورو متوقف شد؛ توقفی که نگرانی‌ها و تردیدها را نسبت به تیم ساوت گیت به اوج رسانده است. بسیاری از هواداران انگلیس بر این باور هستند که یورو ۲۰۲۴نقطه پایان این مربی در تیم ملی خواهد بود.

نتیجه یکسان از اعتقاد متفاوت!

دیدگاه اریک تن‌هاخ و گرت ساوت گیت نسبت به هری مگوایر، کاملا متضاد است. تن‌هاخ از همان روزهای اول اعتقاد زیادی به این بازیکن نداشت. او ابتدا مگوایر را نیمکت‌نشین کرد و سپس بازوبند کاپیتانی تیم را از او گرفت. قدم بعدی او هم این بود که این مدافع فروخته شود و حتی مذاکره‌های اولیه با وستهم نیز انجام شد اما این قرارداد در نهایت شکل نگرفت و هری در یونایتد ماندگار شد. هر ۳ مدافع میانی اصلی تیم هم آسیب دیدند تا تن‌هاخ، دوباره ناچار از مگوایر در ترکیب تیمش استفاده کند. ساوت گیت اما کاملا متفاوت فکر می‌کند. او همیشه به بازی هری اعتقاد زیادی دارد و همچنان این بازیکن را در ترکیب اصلی قرار می‌دهد؛ تصمیمی که هواداران انگلیس را به‌شدت عصبانی کرده است. البته که مگوایر قبل از این در رده ملی، عملکرد خوبی داشته و بد کار نکرده بود اما از جام‌جهانی به بعد، اوضاع برای او و تیم ملی انگلیس خوب پیش نرفته و خود هری هم در بدترین فرم ممکن قرار گرفته است. آیا ساوت‌گیت همچنان به این مدافع پراشتباه برای تیمش اعتماد خواهد کرد؟

باز هم هری، باز هم اشتباه

صحنه گل اوکراین به انگلیس در مقدماتی یورو، با اشتباه فاحش هری مگوایر اتفاق افتاد. او در آن صحنه به جای مهار بازیکن مقابل، یار خودی را گرفت و زینچنکو را کاملا آزاد گذاشت تا این بازیکن به راحتی گل اول بازی را بزند. البته که کمی بعد کایل واکر بازی را به تساوی کشاند و جلوی شکست انگلیس را گرفت اما به‌طور کلی یک نمایش ضعیف دیگر از مگوایر، انتقادها نسبت به این بازیکن را به اوج خودش رسانده است. اگر ساوت گیت همچنان با لجبازی اصرار به استفاده از او در ترکیب داشته باشد، شاید در نهایت شغل خودش را از دست بدهد!

کد خبر 787487
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha