هر سال همزمان با بازگشایی مدارس، دیجی‌کالا مهر در راستای مسئولیت اجتماعی خود، طرح نیکوکاری «لبخندی که تو دلیلشی» را برگزار می‌کند. این کمپین در طرح «بازگشت به مدرسه» برای تامین اقلام مورد نیاز کودکان مستعدی که در مناطق کم‌برخوردار زندگی می‌کنند، طراحی و اجرا می‌شود.

عکس

در نقاط مختلف کشور، کودکان زیادی به دلیل مشکلات مالی امکان خرید لوازم التحریر و برای شروع سال جدید را ندارند. مشارکت در طرح نیکوکاری «لبخندی که تو دلیلشی» و تهیه این اقلام، می‌تواند برای رفع این دغدغه در کودکان مناطق کم‌برخوردار تاثیرگذار باشد. در سال تحصیلی، کودکان با هربار استفاده از لوازم التحریر لحظه شادی را تجربه می‌کنند و دلیل این شادی و لبخند، نیکوکارانی هستند که در این کمپین مشارکت کردند.

نیکوکاران از طریق دیجی‌کالا مهر می‌توانند تنها با چند کلیک کالای مورد نیاز موسسه‌های نیکوکاری و سازمان‌های مردم نهاد را تهیه کرده و به صورت رایگان به دستشان برسانند. پلتفرم دیجی‌کالا مهر با بیش از ۷۰ موسسه نیکوکاری و سازمان مردم نهاد در ۷ حوزه محیط زیست و حیوانات، خدمات اجتماعی، اشتغال و کارآفرینی، تحصیل و سوادآموزی، سلامت و درمان و... همکاری می کند؛ همچنین تا کنون بیش از ۱۴ هزار نفر از طریق این پلتفرم به موسسات نیکوکاری کالا اهدا کرده اند و مجموع مبلغ کالاهای اهدا شده بیش از ۵ میلیارد تومان است.

این کمپین با همکاری موسسه بنیاد دانش، در راستای تامین لوازم التحریر کودکان ۶ منطقه کم‌برخوردار ایران طراحی شده است. در این کمپین لیست لوازم التحریر مورد نیاز کودکان، در پلتفرم دیجی‌کالا مهر به نیکوکاران نمایش داده می‌شود و کاربر به دلخواه خود می تواند کالای مورد نظر را به کودکان کم برخوردار اهدا کند. موسسه بنیاد دانش بنیاد دانش در قالب یک موسسه نیکوکاری با مجوز رسمی از وزارت کشور فعالیت خود را از سال ۱۳۹۴ آغاز کرده و برآنست تا آینده‌ای بهتر برای تمام فرزندان ایران رقم بزند. تمرکز خدمات این بنیاد بر حمایت از دانش آموزان با استعداد اما کم برخوردار در سراسر ای ایران است به گونه‌ای که امنیت مالی، روانی و مهارتی را برای آن‌ها به ارمغان بیاورد.

برای مشارکت در این کمپین نیکوکاری به این صفحه مراجعه کنید.

کد خبر 788316

پر بیننده‌ترین اخبار اخبار کسب و کار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha