سهامداران حقیقی امروز ۳۴۷ میلیارد تومان نقدینگی از بازار سهام خارج کردند و با خروج این میزان نقدینگی از بورس، نسبت خروج پول حقیقی به ارزش معاملات خرد به ۱۰.۷ درصد رسید که نشان می دهد شتاب خروج پول از بازار سهام در مقایسه با روز معاملاتی قبل بیشتر شده است.

بورس تهران

به گزارش همشهری ، ارزش کل معاملات خرد دردادوستد های امروز با ۸۶۴ میلیارد تومان کاهش به ۳ هزارو ۲۳۸ میلیارد تومان رسید. این نشان می دهد که ارزش معاملات خرد نسبت به روز دوشنبه ۲۱ درصد افت کرده است.

با توجه به خروج بیش از۳۴۷ میلیارد تومان نقدینگی از بازار سهام و افت سنگین ارزش معاملات خرد که مهمترین نماگر بازار سرمایه تلقی می شود به نظر می رسد فردا نیز بازار سهام روند روال  چند روز گذشته که شاخص کل با نزول مواجه شد را تکرار کند.

با این حال با توجه به افت سنگین قیمت ها از ۱۷ اردیبهشت تا آخر مرداد ماه احتمال نوسان های پردامنه در شاخص بورس بسیار کم است. همچنین به نظر می رسد با توجه به نوسان های قیمت دلار ظرف چند روز گذشته سرمایه گذاران در حال ارزیابی بازار ارز است. انتظار می رود تا زمانی که محرک بنیادی قوی در بازار نمایان نشود بازار به روند خنثی خود همچون چند هفته گذشته ادامه دهد.

کد خبر 789710
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بورس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha