شهردار تهران گفت: امروز مترو با ظرفیت حداکثری خود در خدمت شهروندان است. اتوبوس ظرفیت بالای ۲۰۴۷ دستگاه را تجربه می‌کند.

زاکانی

به گزارش همشهری؛ علیرضا زاکانی شهردار تهران در نشست ستاد استقبال از مهر به مناسبت آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس، اظهار کرد: خشنودم که در ایام گذشته شرایط هماهنگی را باهم تجربه کردیم و امروز از تمام دستگاه ها در کنار هم از فراجا تا راهور، از مجموعه اجرایی کشور و تمام مجموعه های خدماتی از اورژانس تا هلال احمر که تلاش بر این دارند که در مسیر کار و خدمت در کنار هم کوشش بکنند تشکر لازم را می‌کنم.

شهردار تهران اضافه کرد: امروز مترو با ظرفیت حداکثری خود در خدمت شهروندان است. اتوبوس ظرفیت بالای ۲۰۴۷ دستگاه را تجربه می‌کند. همچنین تاکسیرانی هم از طریق ظرفیت های تاکسیرانان برای سرویس مدارس شرایط خوبی را برای این حوزه رقم زده است، کارگروه جدی هم برای عزیزان استثنایی داشتیم که یک نوعی خدمت به آنها تامین خودرو سرویس است. همچنین قرار شد تا در حوزه بار و کالا در ساعات اوج ترافیک ترددی نداشته باشیم.

وی عنوان کرد: بحث نظارت تصویری نیز کار درخشانی در ماه های گذشته بود و امروز وضعیت دوربین ها در شرایط مطلوبی قرار دارد و امیدوارم این داشته ها را افزایش بدهیم و این خدمت به جمع محصلین و همه کسانی که در شهر کار و تلاش و کوشش می کنند مستمر باشد.

کد خبر 790653

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha