رئیس ستاد گردشگری شهر تهران به مناسبت فرارسیدن روز جهانی گردشگری از عقد تفاهم نامه با شرکت خودرو سرویس شهر به منظور به کارگیری ۱۵۰۰ دستگاه اتوبوس در حوزه گردشگری خبر داد.

اتوبوس گردشگری

به گزارش همشهری آنلاین، امیر قاسمی رئیس ستاد گردشگری تهران در رابطه با عقد تفاهمنامه اتوبوس‌های گردشگری پایتخت گفت: ایجاد دسترسی آسان، ارائه خدمات به علاقمندان حوزه گردشگری و استفاده از گردشگری کم هزینه از جمله اهداف عقد این تفاهم نامه است تا از این طریق ۱۵۰۰ دستگاه اتوبوس گردشگری وارد پایتخت شود.

او افزود: با توجه به فعالیت گسترده مناطق ۲۲ گانه و محلات جهت اجرای تورهای ارزان قیمت برای شهروندان در طول سال و همچنین در راستای حمایت از زیر ساخت‌های اجرایی برا برگزاری تورهای با کیفیت، ستاد گردشگری در اولین قدم نسبت به تامین اتوبوس اقدام کرد.

مدیر عامل شرکت خودرو سرویس شهر نیز در رابطه با این تفاهمنامه توضیح داد: این مجموعه با توجه به فعالیت‌های اخیر در جهت توسعه و تجهیز ناوگان حمل و نقل شهری، امسال توانسته در کنار پوشش دهی سرویس کودکان استثنایی در حوزه گردشگری نیز خدماتی ارائه کند و این همکاری موجب ایجاد زیرساخت مناسب به منظور فعال کردن مسیرهای گردشگری شهری خواهد شد.

کد خبر 791100
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha