حسین خبیری خبر جریمه مالی علیرضا بیرانوند را به شکلی عجیب تکذیب می‌کند.

تمرین پرسپولیس پیش از دیدار لیگ قهرمانان

به گزارش همشهری آنلاین، در حالی که خبر جریمه علیرضا بیرانوند از سوی منابع مختلف منتشر شده بود، عضو هیئت مدیره سرخپوشان این خبر را کذب دانسته و می‌گوید که او حتی به کمیته انضباطی هم دعوت نشده است.

خبیری در این خصوص می‌گوید: اصلا همچین چیزی صحت ندارد. هر بازیکنی که به مصاحبه می‌رود، با باشگاه هماهنگ می‌کند. بر اساس قرارداد و توافقی که داریم، تمام ارکان باشگاه که در باشگاه مشغول هستند و برای مصاحبه می‌روند، طبیعی است هماهنگ کنند.

عضو هیئت‌مدیره سرخپوشان با اشاره به این خبر توضیح داد: قطعا او هماهنگ کرده اما اینکه می‌گویند علیرضا بیرانوند کمیته انضباطی می‌رود و جریمه خواهد شد، درست نیست و شیطنت است.

او در پایان گفت: اصلا بحث انضباطی نبوده. حالا اگر نیاز باشد و باشگاه از او توضیح بخواهد، می‌آید و صحبت می‌کنیم. علیرضا بیرانوند یکی از ارکان موفقیت باشگاه پرسپولیس است و شایعه کمیته انضباطی و جریمه اصلا صحت ندارد.

بیرانوند در مصاحبه فوتبال برتر خود اظهاراتی را علیه رضا درویش انجام داد و مدعی شد که صندلی مدیریت او لرزان است.

کد خبر 792045

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    2 1
    بیرانوند نه بیرواین خارجیه
  • مجتبی IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
    2 1
    چون باشگاها ازبازیکن میترسن وحرفه ای نیستن همین میشه که یه بازیکن بی سواد بی فرهنگ جلوی چش این همه بیننده هرچی ازدهنش میاد میگه کسی هم نیست بابت صحبتاش از ش توضیح بخواه وجریمش کنه یه ادمی مثل علی پروین میخواد که نیست انگشت کوچک هاشمی نصب نیست این اقای دروازه بان در اوج محبوبیت به باخاطر یه شوخی از تیم پرسپولیس انداختش بیرون ولی متاسفانه الان کسی به خودش جرات نمیده ازاین اقا توضیح بخواد