فصل پنجم سریال «نون.خ» در حالی مراحل نگارش خود را به پایان می رساند که ممکن است در تعداد فصل های تولید شده از «پایتخت» سیروس مقدم بگذرد.

نون خ

همشهری آنلاین: با پایان فصل چهارم سریال «نون.خ» سعید آقاخانی زمزمه های تولید فصل پنجم این سریال به گوش رسید؛ سریالی که در دو سال تلویزیون توانست پربیننده باشد و برگ برنده سیما به حساب می آید. حالا مهدی فرجی تهیه کننده این سریال می گوید که مراحل نگارش فیلم نامه تقریبا به پایان رسیده و فرآیند آماده سازی تولید در جریان است. این سریال طنز تا کنون در کردستان تولید شده و به گفته معاون سیما، بخش هایی از سریال قرار است در سیستان و بلوچستان جلوی دوربین برود. باید دید سازندگان این سریال قرار است که اتفاقاتی را در جنوب شرق ایران رقم بزنند و چه بخش هایی هم در کردستان فیلمبرداری می شود؟
البته تجربه این مدل تولید در سریال پربیننده «پایتخت» هم دیده شد، سریالی که بیشتر فصل هایش در شیرگاه جلوی دوربین رفت و سپس به تهران، جنوب و مشهد و بعدها به خارج از ایران نیز رفت و قصه هایش شکل گرفت.
سریال «نون.خ» از زمان تولیدش تا به امروز بارها بازپخش شده، سریالی که  تاکنون 4 فصل آن ساخته شده است و در سال‌های 1398، 1399، 1400 و 1402 روی آنتن رفته است. این سریال به خاطر پربیننده بودنش در میان انبوه سریال های تولید شده بی مخاطب؛ به جایی رسید که رئیس رسانه ملی؛ شخصا سفارش ساخت فصل پنجم را به سازندگانش داد.
«نون خ» به قصه اهالی یک روستای فرضی در اقلیم کردستان می‌پردازد. اقلیمی که وجود جنبه‌های چشم نواز و همچنین لهجه شیرین مردمانش یکی از نقاط قوت این اثر در فصول مختلف آن به شمار می رود. گفته می شود این سریال قرار بود در ادامه برای یکی از پلتفرم ها ساخته شود و در نهایت به رسانه ملی رسید. به نظر می رسد رسانه ملی در تلاش است فصل پنجم را به نوروز 1403 برساند.

کد خبر 792853
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار رادیو و تلویزیون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 6
  • IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    5 0
    اقلیم کردستان!!!!!اینجا استان کردستان عزیز ایران هست ،نه اقلیم کردستان.