سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعتراف کرد، شماری از نظامیان این رژیم اکنون در اسارت حماس قرار دارند.

اسراي اسرائيلي

به گزارش همشهری آنلاین، رسانه‌های عبری زبان به نقل از سرتیپ دانیل هاگاری سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی خبر دادند، شماری از اسرائیلی‌ها به دست حماس اسیر شده‌اند او همچنین دست آخر اعتراف کرد تعدادی از نظامیان ارتش اسرائیل هم کشته شده‌اند اما حاضر نشد رقم دقیقی در این رابطه اعلام کند و مدعی شد چون در شرایط جنگی قرار داریم از دادن ارقام معذورم.

رسانه‌های صهیونیست به نقل از هاگاری افزودند: ده‌ها نفر از فلسطینیان (که از آنها را تروریست توصیف کرد) از طریق زمینی به تعداد زیادی از مراکز ما حمله کردند در حای که تعدادی نیز از طریق دریا مواضع ما را هدف قرار دادند، وی تاکید کرد تعداد زیادی از فلسطینیان نیز با ایجاد شکاف در دیوار حایل خود را به این سوی آن رساندند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرد، هنوز در ۲۲ نقطه از عمق (فسطین اشغالی) در حال درگیری هستیم.

او اعتراف کرد شماری اسرائیلی کشته شده‌اند که در میان آنها تعدادی نظامی هم به چشم می‌خورند اما نمی‌توانم اکنون اطلاعاتی در مورد میزان تلفات بدهم.

این افسر ارشد ارتش رژیم صهیونیستی  با اشاره به شدت درگیری اعتراف کرد از بالگردهای جنگی برای کنترل اوضاع استفاده می‌شود.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد یگان های زیادی را فورا به غزه اعزام کرده ایم در حالی که در شمال نیز تمامی نیروها به حال آماده باش در آمده‌اند.

هاگاری با ابراز نگرانی ضمنی از واکنش حزب الله به این تحولات ادعا کرد در صورتی که اقدامی از شمال انجام شود، طرف مجری بهای سنگینی خواهد پرداخت.

با این حال این افسر ارتش رژیم صهیونیستی در واکنش به پرسش‌های مطرح شده در رابطه با دلایل شکست ناگهانی خطوط دفاعی ارتش رژیم صهیونیستی در مقابل مبارزان فلسطینی ادعا کرد، ما تحقیقات فراگیری را در این رابطه انجام خواهیم داد اما در حال حاضر سرگرم بازپس گیری میدانی هستیم و در زمان حمله امکان انجام چنین کاری وجود ندارد پس مردم کمی صبور باشند تا بعد از آن به این مسایل هم بپردازیم.

به اعتراف سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی ساعت‌های دشواری پیش روی اسرائیل است.

کد خبر 794583
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha