سخنگوی رسمی جنبش انصارالله یمن گفت: یمن در قبال آنچه در غزه رخ می‌دهد چه از جنبه بشردوستانه و چه نظامی دست بسته نخواهد ماند.

پوستر انصارالله یمن

به گزارش همشهری آنلاین «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن در پیامی در پلتفرم «ایکس» از تداوم هماهنگی با «محور مقاومت» با همه ابزارهای ممکن برای حمایت از مقاومت ملت فلسطین در مقابله با وحشی‌گری رژیم صهیونیستی که مورد حمایت غرب و تحت رهبری آمریکاست، خبر داد.

وی ادامه داد: دشمن صهیونیستی مانع دسترسی مردم به آب، برق، غذا و دارو می‌شود و به جنایات و تجاوزات خود علیه ملت فلسطین ادامه می‌دهد.

اظهارات عبدالسلام پس از سخنرانی «سید عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن مطرح می‌شود مبنی بر اینکه مردم یمن آماده هستند تا صدها هزار نیرو را برای مبارزه با دشمن صهیونیستی در نبرد جهاد مقدس به فلسطین اعزام کنند.

وی افزود: صرف نظر از موانع جغرافیایی، ما در انجام هر کاری که در توانمان باشد هیچ تردیدی نخواهیم کرد.

الحوثی روز سه‌شنبه خاطرنشان کرد: هماهنگی کاملی با محور مقاومت وجود دارد و خطوط قرمزی نیز وجود دارد و در صورت مداخله مستقیم آمریکا، ما آماده‌ایم با بمباران موشکی و پهپادی وارد عمل شویم.

کد خبر 796495

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    0 0
    همین یمنی ها هستند که پرچمدار اسلام هستند
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    0 0
    تنها راه پیروزی بر اسرائیل حمله متفق دول اسلامی وملت اسلام و ارتش و نیروهای مردمی خود جوش کشورهای اسلامی بر خانه عنکبوت است واز نفس انداختن اسرائیل با جنگی طولانی مدت ونفس گیر ومستمر ، نقطه ضعف اسرائیل زود از نفس افتادنش است چون اسرائیل نیروی نظامی کمی به لحاظ تعداد دارد و نفس برای جنگ طولانی ندارد و پیچ ومهره های ارتشش هم باز شده و متلاشی وغیر متحد است درجه داران وسربازان ارتش اسرائیل مثل زمان شاه خائن از مافوقشان وارتش تمکین وفرمانبرداری نمی کنند ومحل خدمتشان را ترک کرده اند‌ اسرائیل دارد به مردم سلاح می دهد تا از خودشان دفاع کنند این یعنی اسرائیل ارتش ندارد، با طولانی شدن جنگ اسرائیل از نفس می افتد و بعد شکار کردنش راحت می شود. جنگ را باید طولانی ومستمر کرد تا اسرائیل از نفس بیوفتد. با طولانی شدن جنگ و استمرار جنگ اسرائیل از نفس می افتد. با جنگهای مقطعی ۶ روزه و۲۲ روزه و ۳۳ روزه اسرائیل از بین نمی رود جنگ را باید طولانی ومستمر کرد حداقل ۶ ماه تا یکسال به صورت مستمر دول اسلامی و نیروهای مردمی خود جوش واتش به اختیار مردمی جهان اسلام وجبهه مقاومت مستمر با اسرائیل بجنگند