هزاران نفر از مردم ایران با راه‌اندازی پویش‌هایی و همچنین امضای طومار در تجمعات و راهپیمایی ضدصهیونیستی، ضمن اعلام آمادگی برای حضور در میدان مبارزه با صهیونیست‌ها، از مسئولان خواستند شرایط حضور در این میدان را فراهم کنند.

راهپیمایی در حمایت از مردم فلسطین

به گزارش همشهری آنلاین، هزاران نفر از جوانان و مردم ایرانی با راه‌اندازی پویش‌های مختلف و همچنین امضای طومار در تجمعات و راهپیمایی ضدصهیونیستی، ضمن اعلام آمادگی برای حضور در میدان مبارزه با صهیونیست‌ها، از مسئولان خواستند شرایط حضور در این میدان را فراهم کنند.

در غزه چه می‌گذرد؟

حدود یک هفته از آغاز حملات هوایی صهیونیست‌ها به غزه می‌گذرد و در این مدت تعداد زیادی از مردم بی گناه غزه به ویژه کودکان و زنان مجروح شده یا به شهادت رسیده اند.

براساس آنچه سخنگوی نظامی رژیم صهیونیستی گفته تا کنون بیش از 6 هزار بمب بر سر مردم غزه فرو ریخته شده است. طبق گزارش وزارت بهداشت فلسطین، آمار قربانیان ناشی از تجاوزات رژیم صهیونیستی به مردم در نوار غزه و کرانه باختری تا کنون به 1572 شهید و 7262 مجروح رسیده است.

آژانس کودکان سازمان ملل هم اعلام کرده که تا کنون ۴۴۷ کودک فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به شهادت رسیده اند. این آژانس همچنین از احتمال افزایش تعداد شهدا خبر داده است.

صهونیست‌ها حتی در این حملات به نظامیان خود هم رحم نکرده اند و براساس آنچه اعلام شده ارتش رژیم اشغالگر طی بمباران غزه، ۱۳ نفر از اسرای صهیونیست خود را هم به هلاکت رسانده‌ است!

محکومیت جنایات صهیونیست‌ها از سوی مردم

با توجه به جنایات صهونیست‌ها در غزه، در بسیاری از کشورهای مختلف دنیا نیز تجمعاتی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی برگزار شده و آزادیخواهان جهان در این تجمعات خواستار توقف کشتار مردم مظلوم غزه شدند.

در شهرهای مختلف ایران اسلامی هم ظهر امروز راهپیمایی گسترده مردم در محکومیت این جنایات صهیونیست‌ها برگزار شد و راهپیمایان با سر دادن شعارهایی انزجار خود را از اقدامات صهیونیست‌ها نشان دادند.

جمعی از جوانان ایرانی در این راهپیمایی با در دست داشتن دست نوشته‌ها و همچنین امضای طومارهایی از مسئولان خواستند شرایط اعزام آنها به فلسطین برای مقابله با صهونیست‌ها را فراهم کنند.

اعزام لشکر داوطلبان به به فلسطین برای مبارزه با صهیونیست

در همین راستا بسیاری مخاطبان خبرگزاری فارس هم در پویشی از مسئولان وزارت خارجه و دولت خواسته اند برای اعزام داوطلبان به فلسطین برنامه ریزی کنند.

در متن یکی از پویش‌هایی که با عنوان « اعزام لشکر داوطلبان مبارزه با صهیونیست به فلسطین » به ثبت رسیده و در مدت بسیار کوتاهی بیش از هزار نفر از آن حمایت کرده اند، آمده است که: « با توجه به آغاز عملیات «طوفان‌الاقصی» دفاع زمینی گروه حماس در مقابله با صهیونیست جهانخوار که مورد استقبال همه مردم آزاده جهان قرار گرفته است، از مسئولان خواهشمندیم با اعزام جوانان داوطلب برای جنگ با شیاطین زمینی موافقت نمایند. »

 سردبیر یکی از پویش‌هایی که برای فراهم شدن شرایط جهت حضور در فلسطین درخواست کرده، معتقد است که با توجه حضور گسترده‌ای که مردم کشورمان در راهپیمایی امروز و دیگر تجمعات ضد رژیم صهیونیستی داشتند در صورتی که شرایط حضور داوطلبان در فلسطین برای مبازره با رژیم صهونیستی فراهم شود، جمع کثیری از جوانان ایران اسلامی اعلام آمادگی خواهند کرد.

کد خبر 796625
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 56
  • نظرات در صف انتشار: 6
  • نظرات غیرقابل انتشار: 56
  • مهندس نرم افزار IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    77 81
    میرم صد درصد میرم و با رژیم صهیونسیتی می‌جنگم . ولی بعد از اینکه فرزندان مقامات رفتند و جنگیدند
    • پیاده نظام IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
      4 0
      پسر نوح با بدان بنشست و کافر شد ... راه راست (صراط مستقیم) رو که انشاالله بریم اونوقت تازه میفهمیم چه دسته گلهایی باهامون همراهن ... تو قدم در راه نه راه خود بگویدت که چون باید رفت...
    • IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
      1 0
      سلام منم میتونم برم برای دفاع از اسلام افغانی هستم
  • محمود خانلاری IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    ما همه لبیک گوی امام خامنه ای آماده جهاد در هر جای از دنیا علیه ظلم و ستم و اشغال سرزمین های اسلام هستیم. قلسطین را به مردمانش برمیگردانیم.ان شاء الله
    • جواد IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
      55 8
      تو آگه میخواستم بری با دیگران کاری نداشتی
  • IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    36 86
    من میخوام برم
  • سعیده IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    47 97
    باسلام فلسطین راتنها نخواهیم گذاشت باتمام وجود درخدمت اسلام هستیم وبه کمک غزه می شتابیم
    • محمد اسماعیل شعبانی IR ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
      13 33
      من میرم به جات
  • IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    41 75
    ما میریم ولی قبلش چندتا بمب اتم بسازید که بدونیم اگر رفتیم و شهید شدیم، پشت سرمون کسی جرات تعرض به ایران رو نداره و بازدارندگی قوی وجود دارد، ما که تا 100 سال دیگه هم در تحریم خواهیم بود، پس چندتا بمب بسازید که در مقابل توحش امریکا و اسرائیل دستمون پر باشه
    • یونس شاهین IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
      1 8
      من شخصا با دان۳کاراته آماده دفاع از فلسطین برای بازپسگیری سرزمینشان هستم. اما باتوجه به تعداد کشورهایی که از کشتار مردم مظلوم فلسطین و غزه و لبنان در طول این یک هفته بلکه درتمام این۷۰سال توسط اشغالگران خونخوار صیهونیستی حمایت کرده اند (البته با تلاش بی وقفه لابی‌های قدرتمند صیهونیستی در تمام این کشورها) که با یه حساب سر انگشتی این کشورها شامل اعضای اتحادیه اروپا آمریکا کانادا استرالیا ژاپن و کره‌جنوبی و حتی هند می‌شوند ... ایران عزیز ما باید طی یک عملیات جهادی همانند کاری که در غزه کردند به سرعت حداقل تعداد ۲۰ الی ۲۵ عدد موشک اتمی و تعداد انبوهی تسلیحات ممنوعه همانند آنچه مدعیان حقوق بشر بر سر مردم مسلمان و مظلوم باریکه غزه ریخته و میریزند را تولید و انبار کنند همچنین از ساخت و ارتقا انواع موشکهای دوربرد دیگر در مقدار بسیار زیاد از جمله هایپرسونیک و ساخت تیراژ بالای انواع پهپاد به هیچ وجه غافل نشوند ! آنهم فقط به این دلیل که با دخالت کشورمان به سرعت اسراییل محو میشود و مسله مهم بعد آن است که هیچ کشوری جرات کوچک ترین عملیاتی را بر علیه ایران با تمدن و تاریخی کهن را نداشته باشد !
  • NL ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    98 41
    آدم باید دیوانه باشه که داوطلبانه بخواد بره غزه با اسراییل و متحدانش وارد جنگ بشه. با این همه تسلیحات پیشرفته ای که دراختیار داره. همه را قتل عام میکنه.
    • حسین IR ۰۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
      12 64
      سلام دوست عزیز مرگ هر لحظه و هر جا امکان دارد به سراغ ما بیاید ، خدایی که به ما جان داده در هر کجا و در هر حالتی میتواند جان ما را بگیرد ، پس چه بهتر که در هنگام کمک به انسانهای ستمدیده ، به دیدار حق بپیوندیم یاحق
  • مجتبی حاجی جعفر آبادی IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    16 51
    فقط میخام منم جزو اعزامیای غزه باشم
    • سهام الدین IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
      0 0
      اگر در فلسطین با دشمن نجگیم دشمن به سراغ ما خواهد آمد ترور. فخری زاده را به یاد آورید.
  • IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    16 46
    تنها راه پیروزی بر اسرائیل حمله متفق دول اسلامی وملت اسلام و ارتش و نیروهای مردمی خود جوش کشورهای اسلامی بر خانه عنکبوت است واز نفس انداختن اسرائیل با جنگی طولانی مدت ونفس گیر ومستمر ، نقطه ضعف اسرائیل زود از نفس افتادنش است چون اسرائیل نیروی نظامی کمی به لحاظ تعداد دارد و نفس برای جنگ طولانی ندارد و پیچ ومهره های ارتشش هم باز شده و متلاشی وغیر متحد است درجه داران وسربازان ارتش اسرائیل مثل زمان شاه خائن از مافوقشان وارتش تمکین وفرمانبرداری نمی کنند ومحل خدمتشان را ترک کرده اند‌ اسرائیل دارد به مردم سلاح می دهد تا از خودشان دفاع کنند این یعنی اسرائیل ارتش ندارد، با طولانی شدن جنگ اسرائیل از نفس می افتد و بعد شکار کردنش راحت می شود. جنگ را باید طولانی ومستمر کرد تا اسرائیل از نفس بیوفتد. با طولانی شدن جنگ و استمرار جنگ اسرائیل از نفس می افتد. با جنگهای مقطعی ۶ روزه و۲۲ روزه و ۳۳ روزه اسرائیل از بین نمی رود جنگ را باید طولانی ومستمر کرد حداقل ۶ ماه تا یکسال به صورت مستمر دول اسلامی و نیروهای مردمی خود جوش واتش به اختیار مردمی جهان اسلام وجبهه مقاومت مستمر با اسرائیل بجنگند تا ا
    • یونس شاهین IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
      2 12
      سلام به تمام برادران و خواهران مسلمان و آزاده که خون‌خواه فلسطینیان مظلوم هستند. بنده دارای دان ۳ کاراته کیوکشین نیز هستم بنده با تمام وجودم آماده جنگ علیه صیهونیست های کودک‌کش هستم ... الان هم آماده ثبت‌نام و حضور در جبهه حق علیه باطل هستم لطفا افراد آگاه و مطلع بنده را راهنمایی کنن چگونه ثبت نام کنم. متشکر
  • علیرضا امینی IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    11 50
    همونطوریکه امریکا هیچ غلطی نتونست بکنه اسرائیل که عددی نیست بخواد کاری بکنه همون ملت فلسطین برای نابودیش بسه نیروهای ایران اگه فقط ... نقشه اسرائیل وکامل نابود میشه پشتش گرمه به اروپا و بعدم امریکا
  • سعید عمادی US ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    14 44
    سلام آماده ام لبیکـــــــــــــ یا حسین لبیکـــــــــــــ یا سیدعلی
    • محسن US ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
      4 9
      آماده مبارزه با اسرائیل هستم
  • IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    12 34
    فلسطین خط مقدم بین مسلمانان و کفارهست یا باید فلسطین بمان یا اسرائیل و اگر ن مردم بی گناه هر روز گشته میشن
    • محمد IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
      0 0
      راه بهشت از غزه باید گذشت
  • اسدالله اسدی صمدی IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    12 40
    سلام بر سید علی امام خامنه ای وسلام بر مجاهدان راه خدا که علیه قاصبان میجنگند بنده از اقا امام خامنه ای خواهش میکنم اجازه بدهند تا این حقیر کوچک به کمک مردم مسلمان فلسطین بروم لااقل میتوانم استکان ابی به مجاهدان حزب الله بدهم اگر اجازه بدهید سپاسگذارتان میشوم بیصبرانه منتظراجازه شما هستم تا جانم را در راه مردم مظلوم فسطین واسلام اهدا کنم
  • US ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    12 36
    من آماده رفتن به غزه هستم بایت به کجا مراجعه کنم
    • FR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
      27 3
      پیام نمی خواست بلیط بگیریک ساعته فلسطین هستی
  • محمد مسعود کاشانی IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    13 42
    با سلام..سریعا میخواهم ب غزه بروم و به یاری مظلومین بشتابم
  • حسین IR ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    12 43
    خدا کند که ما هم درکنار مقاومت برعلیه اشغالگران صهیونیستی وارد نبرد شویم وچه سعادتی بالاتر از این
  • نورمحمد نوری DE ۰۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    15 43
    میروم همانگونه که پدرم رفت و جان ش را تقدیم اسلام کرد برایم فرق نمی‌کند که کی می‌رود یا می ماند وقتی شیپور جنگ در مآید مرد از نامرد مشخص می‌شود پس بنواز ای شیپورچی
  • محمدرضا IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    3 9
    من هم میروم
  • مظاهر IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    5 5
    اگه امكان اعزام وجود داره منم ميام.
  • ولید مچلی پور ثامری IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    1 1
    جنگیدن با رژیم صهیونیستی وکمک به ارتش حماس داوطلب هستم
  • نجیب الله فقیری IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    0 1
    سلام دوستان ما سه نفر هستیم ومیخاهیم ب جنگ اسراییل برویم چطور میتونیم بریم کسی اطلاع داره
  • احمد وزینی IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    0 1
    حتما برای دفاع از فلسطین و مسجدالاقصی ،که قبله اول مسلمانان هست خواهم رفت،
  • امیرعباس باباخانی IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    1 1
    بسم‌الله الرحمن الرحیم.باسلام.فلسطین پاره تن اسلام است.تاآخرین نفس آماده ی جنگ با رژیم کودک کش و جعلی صهیونیست هستم
  • ابراهیم بختیاری IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    0 1
    رهبر کبیر انقلاب اذن جهاد بدهد جان به دست از هوا می ایم
  • علی IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    0 1
    کجا باید ثبت نام کنیم ؟!
  • صمدزارعی IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    0 0
    برای جنگ با اسراییل آماده خدمت هستم. مرگ بر رژیم کودک کش
  • سیف الدین GB ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    0 0
    من خواستار این استم که بروم برای فلستین بجنگم در مقابل اسرایل ضالم لطفن خواسته خواسته مرقبول کننین
  • علیرضااحمدزاده US ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    1 0
    واسه رفتن به غزه باید به کجا مراجعه کرد
  • مسعود اقا IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    0 0
    اقا کجا هست منم میام بیرم این صهیون حرامی رو نابود کنیم
  • حسین محبی IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    0 0
    جانم فدای حسین
  • میکاییل IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    0 0
    الان رفتن به جنگ وکمک به فلسطین واجب شرعی است اگر جای هست جهت اعزام من آماده ام
  • همایون همدرد US ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    0 0
    سلام میخواهم برای جهاد به فلسطین همراه ۱۰ تن از دوستانم بروم ما از نظامیان حکومت قبلی افغانستان هستیم آیا میتوانید کمکم کنید ممنون از تان
  • علی اصغرجدایی IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    0 0
    برای حفظ اسلام نابودی کامل صهیونیسم وکمک به مردم مظلوم غزه شرکت میکنم
  • سرباز سیدعلی IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    0 0
    به خدا قسم در این ۹ شب نتونستم بخوابم چون خواب بر ما حرام است وقتی امت اسلام زیر بمباران صهیونیست است.مسئولین عزیز صبر بیش از این جایز نیست روز موعود فرارسیده.سازوکار اعزام نیرو به فلسطین را فراهم کنید.
  • محمدجواد کیانی IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    0 1
    من اگه بخوام ثبت نام کنم باید به کجا مراجعه کنم فقط به خاطر خانوادم هرکاری میکنم ک فردا ۴تا غریبه نخان ...خوری زیادی تو مملکت خودمون بکنن
  • علی IR ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    0 1
    لعنت خدابه شیاطین این زمان که به زنان وکودکان بی دفاع هم رحم نکردن
  • کربلایی IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    0 0
    لبیک القدس نحن قادمون إلى اورشلیم Labika Al-Quds We are coming to Jerusalem ما به بیت المقدس و اورشلیم می آییم
  • فرشاد شکوری گیگاسری AT ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    0 0
    من اماده ام برم بجنگم چون نمیتونم ببینم بچه های بی گناه کشته میشن اگه کشوره ما بود چی خودتونو جاشون قرار بدید.....
  • دانیال IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    0 0
    منم میرم. فقط نگران پدرمم اخه اگه شهید بشم کسی نیست ازش مواظبت کنه اما دلمم برلی مردم فلسطین خیلی میسوزه
  • رضا IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    0 0
    انسان که باشی از این همه ظلم دلت می خواهد کاری برای دفع این ظلم کنی... اگه به این فکر نیفتادی سقوط کردی از مقام انسانیت...
  • اسماعیل IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    1 0
    راه را باز کنید . برای مبارزه با دشمن بشریت ننگ است برای یک مسلمان و پیرور حسین ابن علی اینهمه ظلم را ببیند و در خانه اش راحت بنشیند و از تلویزیون کشتار کودکان را ببیند . باز کنید این دروازه ها را که دیگر برای قلبها در سینه ها جا نیست
  • IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    0 0
    بهتر نیست قبل از اعزام به جبهه مبارزه با رژیم کودک کش صهیونیستی ، کالاهای صهیونیستی که داخل کشور خودمون داره هزینه تسلیحات اسرائیل رو تامین میکنه توسط مردم عزیزمون تحریم بشه؟ کالاهای صهیونیستی مثل کوکاکولا،آب معدنی دسانی،انواع محصولات نستله مثل شیرخشک نان نستله و آب معدنی نستله.
  • میثم تشویشی IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    1 0
    میشه ی نفر راهنمایی کنه چجوری میشه رفت داوطلبی جنگید ؟؟ من میخام برم لطفاً اگ کسی هست راهنمایی کنه ممنون ...
  • اصغر جعفری IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    2 0
    اگه کسی راه سریع رفتن به فلسطین رو بلد لطفا راهنمایی کنید کربلا و روز عاشورا همانجاست.مرگ بر اسراییل های کودکش وخونخوار.
  • سهیل محمود US ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    0 0
    ما از فلسطینحمایت می‌کنم
  • عبدالواسع ES ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 0
    میرم جنگ