هلال احمر فلسطین طی بیانیه‌ای اعلام کرد که جنگنده‌های صهیونیستی از نیم ساعت پیش تا این لحظه به طور پیوسته در حال بمباران محوطه‌های بیمارستان قدس در محله تل الهوی در غرب غزه هستند.

بيمارستان غزه

به گزارش همشهری آنلاین، در بیانیه هلال احمر فلسطین آمده است: دشمن صهیونیست چندین ساختمان مسکونی را در خیابان‌های اصلی اطراف بیمارستان هدف قرار داده است.

هلال احمر فلسطین افزود: در نتیجه این بمباران‌ها ترکش‌هایی به ساختمان اصلی بیمارستان که حدود ۸۰۰۰ نفر از افراد آواره و بی‌سرپناه نیز همراه با کادر بیمارستان در آنجا حضور دارند، اصابت کرده است.

هلال احمر فلسطین تأکید کرد که باید حمایت فوری از افراد غیرنظامی و کادر بیمارستان انجام شود.

دیشب در بمباران بیمارستان «المعمدانی» غزه، بیش از ۵۰۰ نفر از فلسطینیان به شهادت رسیدند که به گفته منابع غیررسمی این تعداد به ۱۰۰۰ نفر می رسد.

کد خبر 799007
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    0 0
    الان یک عده میان میگن موشک های حماسه ... دیشب هم موشک جفت بیمارستان خورده بود که اون فاجعه رخ داد
  • IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    0 0
    خدایا به مسلمانان ایمان، اتحاد وشجاعت عطا بفرما
  • محمدرضا شفیعی IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    0 0
    با در نظر گرفتن ابزاری چون شورای امنیت برای اسرائیل غاصب شوط اسرائیل سخت تر نیز خواهد شد وقت آنست که جهان وابستگی اسرائیل به سازمان ملل را بهتر ارزیابی کند
  • IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    0 0
    ما آمادگی داریم همه جوره کنار مردم فلسطین بایستیم وحاضریم با خدا وند معامله کنیم وجان ناقابل خود را برای آزادی مسجد الاقصی فدا کنیم اسرائیل از جوانان انقلابی ایران بترس نتانیاهو ی حرامزاده مردم ایران را خوب می‌شناسد ومی داند که گورش به دست ایران کنده خواهد شد میدانم وجلوی چشمم است که روزی به همین نزدیکی با کارت ملی به فلسطین خواهیم رفت ومن از اونجا سوغات خواهم خرید