رئیس دادگستری البرز گفت: تمامی عوامل حاضر در صحنه قتل مرحوم مهرجویی و همسرش دستگیر شده‌اند. در این حادثه ۴ نفر از عوامل حاضر در صحنه قتل دستگیرشده‌اند که آخرین نفر دقایقی پیش دستگیر شده است.

مهرجویی

 به گزارش همشهری آنلاین،وی افزود:  بررسی ها در خصوص نقش هر یک از این عوامل در دست بررسی است. از این افراد مقداری وجه نقد، طلا و دو دستگاه گوشی تلفن همراه متعلق به مقتولان این حادثه کشف شده است.

رئیس دادگستری البرز  ادامه داد: این افراد در بررسی صحنه جرم و آثار و نمونه های جمع آوری شده  از محل حادثه شناسایی شده‌اند و بررسی‌های تکمیلی توسط کارآگاهان فراجا و بازپرس ویژه قتل در خصوص نقش هر یک از این افراد در دست بررسی است.

وی گفت: آلت قتاله (چاقو) نیز در محل دستگیری نفر چهارم کشف و ضبط شد.
 

کد خبر 799122

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پليس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • GB ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    14 2
    نه عکس قاتل رو منتشر می کنید. نه اسمشونو می گید. مثلا باغبان نباشه، بقال محله باشه! برا ما مردم چه فرقی می کنه. باید عکس و مشخصات قاتل و همدستانشو منتشر کنید تا برای آدمکش ها درس عبرت بشن.
  • سمانه CA ۰۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    0 1
    خدا لعنت كند كسانى كه عامدانه به نيروهاى حافظ امنيت توطئه وارد ميكنند و آنها را زير سؤال ميبرند براى ايجاد يك آشوب مهساى ديگر به شكلى ديگر. تمام اخبار مربوط به زنده ياد مهرجويى با كامنتهاى مشابه پر شده اند با هدف تفرقه افكنى و ايجاد بدبينى. خدا لعنتتان كند كه خود را "مردم" ميناميد ولى به مردم اصلى آسيبهاى وحشتناك ميزنيد. خدا لعنتتان كند كه از هر مسئله دردناكى به دنبال پيشبرد دشمنى خودتان استفاده ميكنيد.
  • Borzoo NO ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    2 1
    چهار نفر از عوامل قتل در محل دستگیر شدند ؟ مگه اون چهار نفر در همانجا بودند؟ اول از اتباع بیگانه شروع شد بعد به باغبان و به مسافر داخل تاکسی و اقوام مجهول الهویه رسید.