نخست‌وزیر اسرائیل، سه‌شنبه دوم آبان ادعا کرد می‌کوشیم تا جنگ با حماس سریع خاتمه یابد ولی این جنگ طولانی خواهد بود.

بنیامین نتانیاهو-مكرون

به گزارش همشهری آنلاین، بنیامین نتانیاهو در کنفرانس مشترک مطبوعاتی با امانوئل مکرون، رئیس جمهوری فرانسه در تل‌اویو اذعان کرد: «حماس باید اکنون شکست بخورد، در غیر این صورت، همه شکست خواهند خورد.» 

🔻او همچنین گفت: «اگر حزب‌الله به جنگ بپیوندد، ما با تمام قدرت و فراتر از تصور، علیه آن اقدام خواهیم کرد.»

کد خبر 800990

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 17
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 5
  • IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    4 14
    صهیونیست ها جنایتکار با حمایت و پشتیبانی همه جانبه آمریکا جنایت می کنند، آدم می کشند و هم مردم غزه را بمباران و قتل عام می کنند.
  • IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    4 16
    تجاوز هوایی رژیم کودک کش صهیونیستی با همه حمایت و پشتیبانی همه جانبه آمریکا و غرب به نوارغره هیچ ارتباطی و ربطی به جنگ حماس ندارد و تاکنون هم نداشته است. جنگ اسرائیل جنایتکار با حماس نیست و در این مدت 18 روز هم برای مردم دنیا ثابت شده است. اسرائیل جنایتکار در این مدت 18روز 100 درصد فقط زنان و کودکان مظلوم، بی دفاع و بی گناه غزه را بمباران و قتل عام کرده است و هنوز هم بمباران و قتل عام می کند.
  • IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    3 17
    همکاری و همدهستی مدعیان دروغین حقوق بشر با صهیونیست ها جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار کشتار، بمباران، قتل عام و نسل کشی مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه نوار غزه شرم آور و تاسف باز است.
  • IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    3 17
    واشنگتن همچنان رژیم صهیونیستی را برای ادامه کشتار مردم فلسطین به سلاح های ممنوعه بین المللی تجهیز می کند. رژیم صهیونیستی بدون مشارکت آمریکا به عنوان حامی رسمی این رژیم جنایتکار قادر به مقابله با مقاومت فلسطین نیست.
  • IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    2 17
    بنده از همان روز اول اعلام کردم که اسرائیل و آمریکا به دنبال جنگ و مبارزه با حماس نیستند اسرائیل و آمریکا در این مدت 18 روز 100 درصد فقط مردم نوار غزه را بمباران و قتل عام کردن و هنوز هم بمباران و قتل عام می کنند.
  • IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    3 14
    اسرائیل برنامه‌ای برای شکست حماس ندارد. اسرائیل هیچ برنامه‌ای برای شکست حماس ندارد.
  • اعتراض IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    3 17
    چرا غرب در قبال جنایات وحشیانه اسرائیل در غزه سکوت کرده‌ است؟ که غربیها در مسئله غزه، با نفاق رفتار می‌کنند. آمریکا و دولتهای غربی، حملات حماس علیه اسرائیل را بلافاصله محکوم کردند، ولی در خصوص اقدامات اسرائیل در غزه، سکوت کرده‌اند. محکومیت واضح در قبال تشدید محاصره 16 ساله علیه غزه کجاست؟ محاصره‌ای که در حد مجازات جمعی است و جنایت جنگی به شمار می‌رود. ارتش رژیم صهیونیستی امروز، سه‌شنبه ۲۴ اکتبر برای هجدهمین روز متوالی به بمباران غیرنظامیان در مناطق مختلف نوار غزه ادامه داد و در نتیجه آن ۱۴۰ فلسطینی دیگر، که بیشترشان کودکان و زنان بودند، به شهادت رسیدند. شمار قربانیان بمباران نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی برای هجدهمین روز متوالی، به ۵۳۰۰ شهید و بیش از ۱۸۰۰۰ زخمی رسیده است. کجاست خشمی که باید نسبت به اظهارات رهبران سیاسی اسرائیلی نشان داده شود؟ کسانی که دستور می‌دهند پر جمعیت‌ترین منطقه در غزه را بمباران کنند و شهر را به ویرانه بدل کرده‌اند؟. بر خلاف وضعیت اوکراین که حمایتهای بین‌المللی از کی‌یف صورت گرفت تا روسیه منزوی شود.
  • بابائی IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    2 16
    اسرائیل و با حمایت و پشتیبانی همه جانبه آمریکا و غرب در حال انتقام از زنان و کودکان غزه است و نه جنگ و مبارزه با حماس
    • IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
      3 7
      بابایی بجای وراجی یه کم به مغزت استراحت بده صددرصد هم لنگ شغل ودرامدی
  • IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    3 11
    هیچ توجیهی برای آنچه اسرائیل در غزه انجام می دهد وجود ندارد و اقدامات آن نقض قوانین بین المللی بشردوستانه است. هیچ چیز نمی تواند آنچه اسرائیل در غزه انجام می دهد را توجیه کند. امنیت و صلح با کشتن کودکان و ویران کردن خانه ها به دست نمی آید. اسرائیل از زنان و کودکان غزه انتقام می گیرد. چه تعداد تلفات کودک و غیرنظامی کافی است تا شورای امنیت خواستار آتش بس در غزه شود؟ پایان دادن به اشغالگری و تشکیل کشور فلسطین با پایتختی بیت المقدس، راه دستیابی به صلح است.
  • IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    3 12
    بمباران فسفری، جنایت ممنوعه صهیونیست‌ها علیه مردم غزه رژیم صهیونیستی در چندین حمله به مناطق مسکونی در نوار غزه از بمب‌های حاوی فسفر سفید استفاده کرده که سلاح ممنوعه است. ارتش رژیم صهیونیستی از بمب‌های حاوی فسفر سفید در حمله به اطراف برج‌های الکرامه در نوار غزه استفاده کرد. ویدئو‌های منتشر شده در رسانه‌ها نشان می‌دهد حجم استفاده از این بمب‌ها در حمله مذکور بسیار زیاده بوده و فسفر سفید به وضوح قابل مشاهده است و کشور‌های غربی و مجامع بین المللی دیگر نمی‌توانند استفاده رژیم صهیونیستی از آن را در حمله به غزه انکار کنند. استفاده از این بمب‌ها علیه غیرنظامیان در سطح بین‌المللی ممنوع شده است، اما تل آویو زنان و کودکان فلسطینی را با این ماده ممنوعه هدف قرار می‌دهد.
  • IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    3 15
    ارتش اسرائیل از 15 مهر ماه تاکنون به رهبری در جنگ نوار غزه علیه زنان، مردان و کودکان غزه از سلاح های ممنوعه ساخت آمریکا و غرب استفاده کرده است و هنوز هم استفاده می کند.
  • IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    3 13
    کجای دنیا بمباران بیمارستان‌ها و نابودی خانواده‌ها را قبول می‌کند. به شهادت 800 فلسطینی در نوار غزه طی 24 ساعت گذشته چه کسی در دنیا، نابودی کل خانواده‌ها و بمباران بیمارستان‌ها را می‌پذیرد.
  • IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    2 10
    کشورهای غربی از جنایات و کشتار رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند و آنان نیز در این مسئله شریک هستند. اسرائیل کشتار جمعی و نابودی هدفمند غیر نظامیان را در پیش گرفته است. آمریکا نیز باید بداند که نتایج این مسئله را خواهد دید. حمله زمینی اسرائیل به غزه، گورستان دشمن خواهد بود. ما چاره‌ای جز پیروزی و آنان (صهیونیستها) چاره‌ای جز شکست ندارند.
  • IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    1 12
    سازمان ملل شریک جرم جنایت های اسرائیل و متحدانش در جنگ نوار غزه است. شورای امنیت سازمان ملل شریک جرم جنایت های اسرائیل و متحدانش در جنگ نوار غزه است. شورای حقوق بشر سازمان ملل شریک جرم جنایت های اسرائیل و متحدانش در جنگ نوار غزه است.
  • علی IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    1 9
    انشاءاله 44روزه طومارتو درهم میپیچنداین گروه غیور. طولی نمی‌کشد.
  • IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    1 9
    صهینونیست ها از سال 1918 تاکنون با حمایت و پشتیبانی آمریکا و غرب جنایت می کنند و آدم می کشند و همچنان نیز ادامه می دهند. اسرائیل باید نابود شود و به نفع منطقه و جهان هم است.