فرماندهی مرکزی آمریکا از اعزام یک اسکادران از جنگنده‌های اف-۱۶ نیروی هوایی این کشور به منطقه درگیری فلسطین و رژیم صهیونیستی خبر داد.

اسکادران اف 16 امریکا

به گزارش همشهری آنلاین، فرماندهی مرکزی آمریکا در بیانیه‌ای که در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر) منتشر کرد، اعلام کرد: «یک اسکادران فرستاده شده از جت‌های جنگنده اف-۱۶ برای نیروبخشی حضور ایالات متحده برای جلوگیری از تجاوز بیشتر وارد منطقه فرماندهی مرکزی شد.»

منطقه فرماندهی مرکزی ایالات متحده شامل ۲۱ کشور در خاورمیانه، شمال شرق آفریقا، آسیای مرکزی و جنوبی از جمله اسرائیل، عراق، ایران، لبنان، سوریه و دیگر کشورها است.

منبع: اسپوتنیک افغانستان

کد خبر 801033

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 16
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 8
  • IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    14 2
    نابودی اسرائیل درقانون اساسی ما درج نشده. از طرفی آمریکا بطورتمام قد ازاسرائیل حمایت میکند
    • IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
      0 22
      آمریکا و غرب پشت اسرائیل تمام قد ایستاده است. خداوند و نیروهای مقاومت هم تمام قد پشت فلسطین و غزه ایستاده اند. قطعا پایان این جنگ با پیروزی مقاومت رقم خواهد خورد شک نکنید.
  • araz IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    5 19
    ,,,,آمریکا از اسرائیل حمایت میکنه ایران هم از حماس,,,بالاخره تو جنگ هر کشور و گروهی حامی خودش رو داره
    • IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
      19 1
      ولی حواست به جایگاه دو طرف هم باشه که فقط ضربش رو مردم بیچاره ما میخورن
  • IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    8 19
    اسرائیل اندازه یک بمب اتم غزه را بمباران کرده است دفتر رسانه‌ای دولت مستقر در غزه شامگاه سه‌شنبه اعلام کرد حجم بمب‌هایی که رژیم صهیونیستی طی 18 روز گذشته بر غزه فرو ریخته، با قدرت بمب اتمی برابر است که به هیروشیما اصابت کرده است.
    • IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
      0 18
      اسرائیل حتی اگر خود بمب اتم را هم در غزه بیندازد ملتهای فلسطین از آزادی قدس و فلسطین دست نمی کشند ما تا اخر ایستاده ایم
  • IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    2 21
    آمریکا و متحدانش از سال 1945 تاکنون چرا جرات تجاوز و حمله به کره شمالی را ندارند. ساخت بمب اتمی در برابر مقابله تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی آمریکا و متحدانش 100 درصد فقط واجب است. اسرائیل در جنگ غزه از انواع بمب های ممنوعه ساخت آمریکا و هم غرب استفاده می کند سوال اینجاست که پس چرا نقض قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل متحد محسوب نمی شود.
  • IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    1 16
    بیش از ۷۰۰ نفر در حملات شبانه رژیم صهیونیستی کشته شدند بیش از ۷۰۰ فلسطینی در بالاترین تعداد تلفات ۲۴ ساعته در ۲ هفته بمباران رژیم صهیونیستی در حملات هوایی شبانه این رژیم کشته شدند. شهادت حدود ۵۰ نفر در پی حملات رژیم صهیونیستی به غزه وزارت بهداشت غزه از شهادت حدود ۵۰ فلسطینی در پی حملات رژیم صهیونیستی در یک ساعت گذشته به غزه خبر داد.
    • بهنام IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
      16 6
      دادا,,,این آمار رو تو هر صفحه ای میذاری عشق خبرنگاری داری ها😎😎😎
  • IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    3 17
    آمریکا، کشورهای غربی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
  • IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    2 21
    شهادت حدود ۵۰ نفر در پی حملات رژیم صهیونیستی به غزه/ بیش از ۷۰۰ نفر در حملات شبانه رژیم صهیونیستی کشته شدند بیش از ۷۰۰ فلسطینی در بالاترین تعداد تلفات ۲۴ ساعته در ۲ هفته بمباران رژیم صهیونیستی در حملات هوایی شبانه این رژیم کشته شدند. سوال اینجاست که پس مدعیان حقوق بشر سگ دست نشانده رئیس بی ادب شورای امنیت سازمان ملل کجا هستند هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند.
  • IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    2 16
    سکوت دولت های مدعی حقوق بشر درمقابل نسل کشی مردم غزه به عنوان لکه ننگی در تاریخ خواهد ماند سکوت دولت های مدعی حقوق بشر، توسعه یافتگی و تمدن در مقابل جنایت های جنگی رژیم غاصب صهیونیستی و نسل کشی مردم غزه به عنوان لکه ننگی در تاریخ جهان خواهد ماند. وضعیت جدیدی که جهان با آن مواجه است و درگیری‌هایی که بوجود آمده است جنگ حق علیه باطل است و در این جنگ سازمان‌های بین‌المللی و دولت هایی که همیشه مدعی دفاع از کودکان و زنان بوده‌اند ولی در این موضوع مهم که یک نسل کشی و جنایت جنگی است سکوت کرده اند و نقاب از چهره واقعی آنان برداشته شد.
  • IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 14
    آمریکا شریک جرم کشتار وحشیانه مردم فلسطین و غزه است. غرب شریک جرم کشتار وحشیانه مردم فلسطین و غزه است.
  • IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 16
    تجاوزهای رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا و غرب به غزه درحال افزایش است
  • IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 14
    جنگ اسرائیل جنایتکار با حماس نیست و در این مدت 19 روز هم برای مردم دنیا ثابت شده است. اسرائیل جنایتکار در این مدت 19 روز 100 درصد فقط زنان و کودکان مظلوم، بی دفاع و بی گناه غزه را بمباران و قتل عام کرده است و هنوز هم بمباران و قتل عام می کند.
  • حسین IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 15
    امریکا عملا از هم پیمانش دفاع می کند ...ماهم طبق معمول شعار وجر...حضور عملی ندارند تا با صهیونیستها بجنگند