با تنگ‌تر شدن دایره فعالیت بازیگران در تلویزیون؛ آنها صحنه تئاتر را به کار در تصویر ترجیح می‌دهند.

اين دنيا

همشهری آنلاین: اوضاع بازیگران در سینما و تلویزیون و حتی شبکه نمایش خانگی چندان تعریفی ندارد، تلویزیونی که تنها با چند بازیگر و چند کارگردان کار می‌کند و سینمایی که بازیگران محدود به چند سلبریتی برای فروش فیلم ها شده است و شبکه نمایش خانگی هم بازیگران تکراری را دارد که کارگردانان برای دیده‌ شدن تلاش می‌کنند بازی‌ها را در همین چند بازیگر خلاصه کنند. 
صحنه تئاتر برای برخی از بازیگران که زمانی حضور فعال در تلویزیون داشتند؛ مامنی شده است حتی اگر کمترین صرفه اقتصادی را داشته باشد. در میان نمایش‌هایی که در ماه‌های اخیر روی صحنه رفتند؛ برخی از بازیگران در مقام کارگردان و بازیگر روی صحنه تئاتر رفته‌اند که یکی از آنها الیکا عبدالرزاقی است.
الیکا عبدالرزاقی در صحنه تئاتر یک بازیگر موفق است؛ شاید چهره‌ای برای فروش بلیت‌های یک نمایش نباشد اما همیشه مخاطبان خود را دارد و بازی در تئاترهای او به نسبت به دیگر بازیگران چهره قابل تامل است. 
این بازیگر تلویزیون، این روزها در سالن ناظرزاده ایرانشهر نمایش «هملت»‌را در حالی کارگردانی و بازی می‌کند که خود را برای بازی در یک نمایش در تئاترشهر آماده می‌کند.
او قرار است از نهم آبان ماه با همراهی امیرمهدی ژوله در نمایش «این دنیا یه کنسرت ریکی مارتین به من بدهکاره» بازی کند. البته اجرای «هملت» از مهر ماه آغاز شده و تهیه‌کنندگی این نمایش را امین زندگانی همسر عبدالرزاقی برعهده دارد. زوجی که آموزشگاه بازیگری‌اشان نیز فعال است. 
بازگشت ژوله
امیرمهدی ژوله از بازیگران شبکه نمایش خانگی که چند صباحی است کار نکرده در نمایش  «این دنیا یه کنسرت ریکی مارتین به من بدهکاره» بازی می‌کند. یکی از تازه‌ترین حضورهای او در تئاتر به بهار سال ۱۳۹۸ و بازی در نمایش «یک ساعت آرامش» به کارگردانی سید جواد روشن بازمی‌گردد که این نمایش در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفت و با استقبال تماشاگران رو به رو شد.این نمایش به نویسندگی و کارگردانی سهند خیرآبادی و تهیه‌کنندگی محمد ‌قدس و با بازی امیرمهدی ژوله و الیکا عبدالرزاقی روی صحنه می رود.
در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «مهران مردی میانسال است که تصمیم گرفته بحران‌های زندگی خود را با مخاطبان در میان بگذارد و …»این اثر نمایشی که روزهای پایانی مهر ماه در دبی روی صحنه رفته است، از نهم آبان، ساعت ۲۰ اجرای خود را در سالن چهارسو آغاز می‌کند. بلیت‌های این نمایش با قیمت ۱۸۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.
حضور بازیگران تلویزیون در تئاتر
چندی پیش هم عنوان شد که الناز شاکردوست با نمایشی به کارگردانی آروند دشت‌آرای قرار است در سالن تئاترشهر روی صحنه برود. نمایشی که دشت‌آرای به شکل همزمان با «پدر» آن را کارگردانی خواهد کرد. ویدا جوان و شهره سلطانی از دیگر بازیگران تلویزیون هستند که مدت‌ها فعالیت نداشتند و حالا با نمایش‌هایی چون «حقایقی درباره سگ ها و گربه‌ها» و همچنین «دایره و دلقک» حضور دارند. رحیم نوروزی از دیگر بازیگران تلویزیون هم نمایشی در تالار محراب کارگردانی می‌کند. 

کد خبر 801670
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha