ترکی آل شیخ رئیس هیئت رفاهی عربستان  با شرکت «URSU» آب معدنی متعلق به رونالدو قرارداد امضا کرد

رونالدو

به گزارش همشهری آنلاین کریستیانو رونالدو اسطوره پرتغالی این روزها در عربستان علاوه بر فوتبال به کارهای تجاری هم مشغول شده است. دارنده 5 توپ طلای بهترین بازیکن دنیا اخیرا یک شرکت تجاری آب معدنی ایجاد کرد.

در همین رابطه عربستان سعودی شب گذشته با این بازیکن یک قرارداد تجاری بزرگ امضا کرد تا سود هنگفتی به جیب اسطوره پرتغالی برود.

ترکی آل شیخ رئیس هیئت رفاهی عربستان  با شرکت «URSU» آب معدنی متعلق با رونالدو قرارداد امضا کرد. در این مراسم اعجوبه پرتغالی هم حضور داشت. این آب ها با  برند شرکت رونالدو در مراسم «موسم الریاض» استفاده خواهد شد. موسم الریاض یک نمایش بین المللی در ریاض است که سلبریتی های و شرکت های مشهور در آن حضور خواهند داشت.

رونالدو زمستان گذشته به النصر پیوست. دستمزد سالیانه رونالدو در ریاض 200 میلیون یورو است و او را به پردرآمدترین فوتبالیست تاریخ تبدیل کرده است.

کد خبر 801873

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 6
  • IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    5 1
    چطور میشه یه نفر انقدر خوش شانس باشه انقدر پول دربیاره اونوقت ما واسه ماهی ۳۰ تومن خودمون رو بکشیم!چرا یه عده انقدر خوش شانسن پس عدالت خدا کجاست؟!
    • احمدرضا IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
      5 0
      کشور ایران به کجا می‌رود و عربستان به کجا؟ افسوس ... 😑😑😑
    • Mamad IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
      1 0
      داداش برو خداتو شکر کن ما برا ماهی ۲۵ تومن خودمونو میکشیم
  • حمید NL ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    3 0
    ما برای اینکه دیگران زندگی مرفهی داشته باشند همه اموال خودمان را در راه انها خرج میکنیم و از ان گذشته مغز وسرمایه را هم برای خروج از مملکت تشویق میکنیم
  • مهدی IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    0 0
    هر چیم خرج میکنند رتبه ایران در ریکینگ بالاتره ..اوردن فوتبالیستهای بزرگ قطعا تاثیر در پیشرفت فوتبالشون داره ..ولی استعداد حرف اول رو میزنه ..چیزی که تو عربستان شاید هر بیست سال رخ بده ...اگر تو فوتبال ما به فوتبال پایه توجه بشه تیم دوم ما براشون کافیه
  • IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
    0 0
    سلام. تورا به روح شهدا .‌تورابه خدا حقوق من که کارگرم آنقدر کم است که همه من را مسخره میکنندوپول ندارم برای مسکن و اینکه توراخدا شورای عالی کارحقوق من رابه اندازه غول تورم اضافه کند.‌یاعلی مدد.واینکه مادرم بااینکه معلول ذهنی ومعلول جسمی است . تحت پوشش سازمان بهزیستی نیست.