سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل در واکنش به سخنان امروز رئیس جمهور ترکیه گفت که عقرب همیشه عقرب می‌ماند.

گیعلاد اردان

به گزارش همشهری آنلاین، «گیلعاد اردان» سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل به سخنان امروز «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه واکنش نشان داد.

وی که با رادیو ارتش رژیم صهیونیستی مصاحبه می‌کرد، گفت: «اردوغان امروز تلاش کرد تا وجهه خود را بهبود ببخشد اما همچنان ضد یهودی باقی ماند و عقرب همیشه عقرب باقی می‌ماند».

 رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه امروز (شش آبان) در سخنانی بار دیگر گفت که حماس گروه تروریستی نیست و تأکید کرد که این رژیم اسرائیل است که از تروریست‌ها در سوریه و عراق حمایت می‌کند.

به نوشته الجزیره، اردوغان گفت: «غرب اصلی‌ترین مسئول اتفاقاتی است که در غزه می‌افتد و به طور کامل از کشتار کودکان فلسطینی دفاع می‌کند؛ آن‌ها تا دیروز به ظلمی که در اوکراین می‌شود اشک تمساح می‌ریختند، [اما] امروز از اسرائیل دفاع می‌کنند و دستانشان به خون آلوده است».

رئیس‌جمهور ترکیه تأکید کرد: «اسرائیل بدون حمایت کشورهای غربی سه روز هم دوام نمی‌آورد؛ مسئولان غربی در برابر فریادهای کشتار در غزه و درخواست‌های دبیرکل سازمان ملل لال و کر شده‌اند».

اردوغان گفت که مسأله غزه فقط مربوط به اهالی غزه نیست، بلکه مسأله همه ماست و هیچ کس نباید در جنایاتی که در این منطقه رخ می‌دهد، شریک باشد.

او همچنین به عصبانیت رژیم اسرائیل از سخنانش در خصوص حماس اشاره کرد و گفت که بار دیگر می‌گوید که حماس تروریست نیست.

اردوغان افزود: «برای انجام مقدمات لازم جهت اعلام اسرائیل به عنوان جنایتکار جنگی اقدام خواهیم کرد؛ اتفاقاتی که در غزه می‌افتد، دفاع از خود نیست، بلکه یک جنایت پلید است؛ هیچ خانه‌ای در غزه که بتوان به آن پناه برد باقی نمانده است، نه آبی است نه غذا و برق است».

کد خبر 802280

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    4 3
    چگونه اسرائیل توقع دارد این همه جنایت مرتکب شود و کودکان بیگناه غزع را با بمبهای چند تنی آمریکا از بین ببرد و ملت ها و دولتها در صحن سازمان ملل از او انتقاد نکنند و سران اسرائیلی را به دادگاه جنایتکاران جنگی نکشانند. جهان و همه وجدان های بشری در مقابل ظلم اسرائیل قیام خواهد نمود.
  • IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    1 4
    با اردوخان صلاح الدین دوم دوباره آندلس و حتی آنسوی اطلس فتح خواهد شد.
    • IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
      3 0
      یا فیلم زیاد میبینی یا خواب نما شدی
    • IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
      3 0
      بی اردوغان شاید با اردوغان عمرا
  • IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    4 2
    کشتا، بمباران، قتل عام و نسل کشی غزه توجیه ندارد نابودی اسرائیل قطعی است.
  • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    3 2
    جنگ اسرائیل جنایتکار با حماس نیست و در این مدت 23 روز هم برای مردم دنیا ثابت شده است. اسرائیل جنایتکار در این مدت 23 روز 100 درصد فقط زنان و کودکان مظلوم، بی دفاع و بی گناه غزه را بمباران و قتل عام کرده است و هنوز هم بمباران و قتل عام می کند. تجاوزهای رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا و غرب به غزه درحال افزایش است. آمریکا شریک جرم کشتار وحشیانه مردم فلسطین و غزه است. غرب شریک جرم کشتار وحشیانه مردم فلسطین و غزه است.
  • Borzoo NO ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    5 1
    اردوغان یک مرد متقــــلب و حقـــه باز است که سه بار با تقـــلب آشکار مردم ترکیه را فریب داد و همه میدانند که وی از شاگردان فتح اله گــــولن است . همان آدمی که گفته بود اگرراه کعبه از ایران باشد من راهم را کج خواهم کرد. و حالا هم در ویلایی مدرنی در پنسلوانیا آمریکاست.
    • IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
      0 3
      آقای اردوغان رئیس جمهور اسلامگرای ترکیه را نباید با گولن نوکر آمریکا مقایسه کرد.
  • حزب الله سعید US ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    1 1
    همین اردوغان مگه نبود که با اربابش اسرائیل و آمریکا وداعش را به منطقه آوردن اردوغان مار دوسر مضل بقیه میباشد لعنت به همشون