فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری ۱۷ متخلف در یکی از مناطق گردشگری شهرستان مهدیشهر خبر داد.

دستگیری مرتبطین با شبکه های معاند در کاشمر

به گزارش همشهری آنلاین، سردار جلیل موقوفه‌یی فرمانده انتظامی استان سمنان صبح امروز ۸ آبان‌ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تمام تلاش مجموعه انتظامی برای برقراری امنیت و پیشگیری از جرایم در جامعه است، اظهار کرد: اقدامات قانونی پلیس در راستای برخورد با متخلفان و سودجویان سبب قانون مداری می‌شود و مولفه های امنیت را ارتقا خواهد داد.

وی به اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و همچنین تفرجگاه‌های سطح شهرستان مهدیشهر اشاره کرد و افزود: پلیس شهرستان با استفاد از منابع و مخبرین و انجام اقدامات فنی و هوشمندانه موفق به کشف تعداد ۲۲ دستگاه بیسیم برد بلند غیرمجاز به همراه تجهیزات جانبی آن، تعدادی تجهیزات پلیسی از قبیل چراغ گردان و اسپری دفاع شخصی و ۱۵ قبضه قمه و سلاح سرد از گروه‌های متخلفی که به عنوان گردشگر به این مناطق آمده بودند کشف و ضبط کرد.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: تعداد ۱۷ نفر در همین رابطه دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضای معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: تعامل و همکاری به موقع مردم و سایر نهادهای امنیتی با پلیس و گزارش موارد مشکوک نقش موثری در پیشگیری از آسیب ها و جرایم دارد.

سردار موقوفه‌یی ضمن هشدار به متخلفان و هنجارشکنان تصریح کرد: پلیس استان سمنان در برخورد با متخلفان جدی است و با هنجارشکنان برخورد قانونی می کند.

کد خبر 802868
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پليس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha