زن فلسطینی از خان یونس همزمان با بمباران غزه تاکید دارد ما اینجا می‌مانیم و مقاومت می‌کنیم.

گروه دیپلماتیک - همشهری آنلاین: همزمان با بمباران شدید غزه، یک زن فلسطینی از خان یونس می گوید: ما اینجا می‌مانیم و مقاومت می‌کنیم حتی اگر از زمین و هوا و دریا مورد حمله قرار بگیریم.

کد خبر 802979

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
    2 1
    بیش از ۱۸ هزار تن مواد منفجره به بر سر ساکنان غزه / ۵۰ تن مواد منفجره هر کیلومتر مربع/ بیش از ۵۰ هواپیمای نظامی آمریکا به غرب آسیا اعزام شدند. مشارکت ۵۰۰۰ نظامی آمریکایی در عملیات رژیم صهیونیستی برای ورود به غزه/ آمریکا مشوق و شریک اصلی جنایات صهیونیست‌ها در غزه است.
  • IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
    1 1
    شمار شهدا فلسطین 8306 نفر رسید ارتش اسرائیل با حمایت و پشتیبانی آمریکا و غرب صدها تن بمب روی مردم غزه ریخته است. آمریکا جنایتکار عامل اصلی جنگ اخیر اسرائیل با غزه است. صهیونیست‌ها با حمایت آمریکا و غرب از تمام خطوط قرمز عبور کرده‌اند. آمریکا جنایتکار با اسرائیل در نسل‌کشی غزه همدست است. چرا صهیونیست‌ها با حمایت مستقیم آمریکا و غرب کودکان را در فلسطین و غزه می‌کشند؟! حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان القدس غزه 100 درصد فقط با دستور مستقیم دولت جو بایدن انجام گرفته است. آمریکا شریک تاریخی «بربریت صهیونیستی» است. حمایت آمریکا از رژیم جعلی اسراییل، نشانه احساس خطر است. ویرانی بیش از 200 هزار واحد مسکونی غزه در حملات رژیم صهیونیستی/ متأسفانه شورای امنیت سازمان ملل به وظایف خود عمل نکرده است. لنبان و سوریه به خاطر تجاوزات، جنایات وحشی گری وغیرانسانی اسرائیل، آمریکا و مزدورانشان باید به فکر ساخت بمب اتم باشند.
  • IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
    1 0
    آمریکا در جنگ غزه محکوم به شکست است. اسراییل در جنگ غزه محکوم به شکست است.
  • IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
    1 0
    فرماندهی حمله به غزه در دستان آمریکایی‌ها + فیلم
  • IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
    1 0
    تصاویر/ کودک‌کشی رژیم‌صهیونیستی در غزه (۲) رژیم اشغال‌گر قدس پس از شکست سنگین از مبارزان فلسطینی در عملیات «طوفان‌الاقصی»، دست به کشتار بی‌رحمانه مردم غزه خصوصاً زنان و کودکان زده و مناطق مسکونی و زیرساخت‌های حیاتی این شهر را نابود کرده است.